آموزش اسباب کشی راحت قسمت چهارم

شرکت کارتن بار

شرکت کارتن بار


اسباب کشی راحت قسمت چهارم

یک ضرب المثل معروف انگلیسی وجود دارد

که میگوید سه بار اساس کشی کردن به انداره یک آتش سوزی به شما آسیب میرساند . حتی فکرکردن به اساس کشی برخی از افراد را به وحشت میندازد چراکه اساس کشی کاری بسیار طاقت فرسا است . جمع آوری کردن وسایل قبل از اسباب کشی و باز کردن وسایل بعد از طی کردن مرحله طاقت فرسای بسته بندی کردن و جابجایی حالا نوبت به باز کردن آن ها و چیدن وسایل در خانه است . در این مقاله به آموزش اسباب کشی راحت میپردازیم .

 

اصول اسباب کشی را بیاموزید

اسباب کشی راحت

اسباب کشی راحت

1 – چند روز پیش از اساس کشی به دنبال فراهم کردن کارتن مناسب برای اسباب کشی باشید ، بهتر این است که وسایل سبک و کوچک را در کارتن های کوچک قرارداده و وسایل بزرگ و سنگین را در کارتن های بزرگ قرار دهید . بهتر است که در زمان اسباب کشی نام اسباب و محل قرار گیری آنها را بروی جعبه ها بنویسید . شما میتوانید کارتن های خود برای اسباب کشی از شرکت کارتن بار تهیه کنید .

2 – برای هر قسمت از خانه یک مسئول قرار دهید . شما میتوانید قسمت های مختلف اسباب هارا بین خود نیز تقسیم کنید تا جمع کردن وسایل و کارها با سرعت بیشتری نیز انجام شوند .

3 – اگر شما تنهایی قصد انجام اسباب کشی را دارید پیشنهاد میکنیم که از کسی در این رابطه کمک بگیرید ، ابتدا بهتر است وسایل یک قسمت را بسته بندی کرده بعد به بخش دیگر برای جمع کردن وسایل برویم ، این کار از سردرگمی ما در اسباب کشی جلوگیری میکند .

اسباب کشی راحت

اسباب کشی راحت

4 – در روز اسباب کشی پیشنهاد میشود که یک نفر را در محل خانه جدید گذاشته تا بخش های خانه را به سایر کارگر ها نشان دهد تا آن ها بتوانند بر اساس محل اسباب ها که برروی جعبه نوشته شده وسایل را درجای خود قرار دهند .

این مطلب هم جالب است بخوانید...
نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی ارزان

5 – وسایلی که به آنها نیازی ندارید را میتوانید با تهیه کردن کارتن های مقاوم از شرکت کارتن بار در آنها قرار دهید تا در زمانی مناسب آنها را در جای خود قرار دهید .

6 -اولویت اول قرار دادن وسایل در آشپزخانه است چرا که از اهمیت بالاتری برخوردار است و معمولا به مادر خانه سپرده میشود چرا که نتیجه مطلوب تری حاصل میگردد .

جهت مطالعه قسمت سوم این مقاله به روی لینک روبرو کلیک کنید. آموزش اسباب کشی راحت قسمت سوم

برای خرید کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف کلیک کنید !

 

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =