بررسی کارتن اسباب کشی در ابعاد مختلف

بررسی کارایی کارتن اسباب کشی

کارایی کارتن اسباب کشی

یکی از کارهای سختی که در زندگی ممکن است برای همه اتفاق بیفتد پروسه ی اسباب کشی و جابه‌جایی منازل و یا اداره جات می‌باشد که نیازمند کارتن اسباب کشی می‌باشد, انجام این پروسه که بسیار کار سخت و زمانبری می‌باشد نیازمند برخی لوازم بسته بندی برای انجام صحیح و اصولی مانند کارتن‌هایی برای بسته بندی لوازم و چسب‌های مقاوم برای محکم سازی بسته بندی‌ها و سلفون‌ها و نایلون‌های حبابدار و…. می‌باشد که تهیه ی آن‌ها می‌تواند بسیار زمانبر بوده و وقت شما را بگیرد. برخی افراد همانند زمان‌های گذشته که هیچ گونه فروشگاه‌های اینترنتی و فروش کارتن‌ها و لوازم اسباب کشی نبود, اقدام به تهیه و خریداری کارتن‌های خالی و آلوده بقیه ی محصولات از سوپر مارکت‌ها می‌نمایند, و در طول انجام پروسه ی اسباب کشی و جا به جایی وسایل ممکن است این کارتن‌ها وزن لوازم را تحمل نکرده و در نهایت موجب خسارت به کالاهای خود شده و همین طور به دلیل ابعاد متفاوتی که دارند حمل بسته بندی‌ها را دشوار نماید.

در همین راستا شرکت دلیورکارتن به عنوان تولید کننده ی جعبه بسته بندی که با رعایت تمامی استانداردهای ضروری اقدام به تهیه و عرضه ی کارتن‌های با کیفیت و مقاوم در این زمینه می‌نماید. لزوما کارتن‌هایی که برای اسباب کشی استفاده می‌شود بدون هیچ گونه نوشته و چاپ می‌باشند و به صورت تک رنگ بوده و در رنگ‌های سفید و یا قهوه ای می‌باشند. کارتن اسباب کشی بایستی از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد و همین طور در سایزها و اندازه های متناسب با نیاز مشتریان باشد. برای اسباب کشی و یا آرشیو کردن لوازم و همین طور ارسال بسته بندی نیازی به تهیه کارتن‌های بسته بندی از سوپرمارکت‌ها و یا خریداری کارتن‌های موز نمی‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت دلیورکارتن اقدام به خریداری کارتن‌های اسباب کشی مورد نیاز خود نمایید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
نقش کارتن اسباب کشی 3 لایه در اسباب کشی

استاندارد های کارتن ها در الو کارتن

نقاط تمایز کارتن‌های اسباب کشی با سایر کارتن‌ها

از اصلی ترین نقاط تمایز کارتن‌های اسباب کشی با کارتن‌های موجود در سوپر مارکت‌ها و سوپر میوه‌ها در ماندگاری بالا به دلیل چند لایه بودن و ضخامت آن  و از همه مهم تر ضربه گیر بودن آن به علت کیفیت بالا و مقاومتی که دارد می‌باشد. در همین راستا گفتن این موضوع شایان به ذکر است که با مقایسه ی خصوصیات و کیفیتی که این کارتن‌ها دارند با سایر کارتن‌های موجود در بازار,  کارتن اسباب کشی از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و موجب بهبود صرفه ی اقتصادی معقولی جهت استفاده ی  مصرف کننده‌های خود می‌شود. یکی دیگر خاصیت‌های این کارتن‌های اسباب کشی در این است که این کارتن‌ها می‌توانند به دلیل ضخامت و کیفیتی که دارند به مدت طولانی در انبارهای بماند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. چون رطوبت انبار خیلی دیرتر به لایه‌های داخلی کارتن نفوذ کرده و همین موضوع موجب می‌شود تا کارتن‌ها به زودی از هم پاشیده نشوند.

به راحتی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دلیورکارتن اقدام به خریداری انواع کارتن اسباب کشی در سایزها و اندازه‌های متناسب با نیاز خود تهیه کرده که علاوه بر کارتن‌های اسباب کشی فروشگاه اینترنتی دلیورکارتن دارای سلفون‌ها و چسب کش‌ها و نایلون‌های حبابی نیز می‌باشد. فروشگاه اینترنتی دلیورکارتن این امکان را به شما می‌دهد که در زمان انجام اسباب کشی که به خودی خود یک پروسه ی استرس برانگیز و سختی می‌باشد دیگر ذهن خود را درگیر تهیه کارتن‌های اسباب کشی همانند سابق نکرده و به راحتی از منزل خود با مراجعه به سایت دلیورکارتن و انتخاب سایزها و تعداد مورد نیاز کارتن اسباب کشی اقدام به خریداری آن نمایید و در درب منزل دریافت نمایید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
چگونه وسایلمان را جابجا کنیم بدون اینکه آسیب ببینند ؟

نقاط تمایز کارتن های اسباب کشی در الو کارتن

جنس کارتن اسباب کشی باید به چه صورت باشد:

تولید کارتن‌های اسباب کشی به صورت سه لایه و پنج لایه بوده که افراد متناسب با نحوه ی استفاده, اقدام به تهیه و خریداری آن را می‌نمایند تا در هنگام پروسه ی اسباب کشی و جا به جایی به مشکل بر نخورده و به زودی خراب یا پاره نشود. از کارتن‌های اسباب کشی بعد از استفاده می‌تواند به دلیل تازه بودنش کاربردهای دیگری همانند ساختن کاردستی مورد استفاده قرار بگیرد و یا در انباری برای استفاده ی مجدد نگهداری شود. برای این کار می‌توانید کارتن‌ها را باز کرده تا به این صورت فضای کمتری را در انباری اشغال نماید.

کارتن اسباب کشی لزوما باید از جنس سه لایه و یا 5 لایه که به صورت با کیفیت و مقاوم تولید شده است باشد که در همین راستا متحمل وزن سنگین لوازمی داخلی آن باشد. در صورت انتخاب کارتن اسباب کشی متناسب با لوازمی که در داخل آن قرار می‌دهید می‌توانید موجب این شوید تا لوازم و وسایل شما به این صورت دچار آسیب دیده گی و صدمه نشوند و کاملا سالم به مقصد برسند. ذکر این موضوع خارج از قاعده نمی‌باشد که کارتن اسباب کشی 5 لایه به دلیل جنس تولیدی که دارد حالت ضربه گیری داشته و در موقع اسباب کشی احیانا اگر به در و یا دیواری برخورد کرد هیچ گونه صدمه و آسیبی به لوازم داخلی آن وارد نمی‌شود.

جنس کارتن اسباب کشی در الو کارتن

بررسی ابعاد و سایزهای کارتن اسباب کشی در دلیورکارتن:

کارتن اسباب کشی در سایزها و اندازه‌های مختلفی می‌باشد که مشتریان می‌توانند با در نظر گرفتن اندازه‌های مورد نیاز خود از فروشگاه اینترنتی دلیورکارتن اقدام به خریداری و تهیه ی آن کنند.

  1. کارتن اسباب کشی سایز 1: به این صورت که کارتن‌های اسباب کشی سایز یک که دارای ارتفاع 30 سانتی متری بوده و از طول 40 سانتی متری و عرض 30 سانتی متری برخوردار است و این کارتن اسباب کشی به صورت 5 لایه بوده که برای بسته بندی و جا به جایی کتاب و یا لوازم کوچک مناسب می‌باشد.
  2. کارتن اسباب کشی  سایز 2:  کارتن‌های سایز دو که از ارتفاع 30 سانتی متری و طول 50 و عرض 30 سانتی متری برخوردار است و همانند سایز یک, 5 لایه می‌باشد و برای بسته بندی و جا به جایی کتاب و ابزار آلات و همین طور لوازم دکوری مناسب می‌باشد.
  3. کارتن اسباب کشی سایز 3:  کارتن‌های اسباب کشی سایز 3 نیز از ارتفاع 34 سانتی متری برخوردار بوده و طول 60 سانتی متری و عرض آن به اندازه ی 32 سانتی متر و طول آن 60 می‌باشد که برای بسته بندی و جا به جایی ظرف و ظروف شکستنی و کلیه لوازم مناسب می‌باشد.
این مطلب هم جالب است بخوانید...
اهمیت کارتن فروشی در تهران

ابعاد و سایزهای کارتن اسباب کشی در الو کارتن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =