تفاوت کارتن اسباب کشی 3 لایه با پنج لایه چیست؟

تفاوت کارتن اسباب کشی 3 لایه با پنج لایه

تفاوت کارتن اسباب کشی 3 لایه با پنج لایه چیست؟

در اسباب کشی از وسایل و تجهیزات خاصی جهت محکم کاری استفاده می شود. تمام این اجزا و تجهیزات برای یک اسباب کشی دقیق و عالی مهم تلقی می شود. در واقع بسته به نوع وسایل می توانید کارتون اسباب کشی 3 لایه، پنج لایه و هفت لایه را انتخاب کنید.

کارتون اسباب کشی سه لایه

کارتون اسباب کشی 3 لایه یکی از گزینه های مناسب برای انجام اسباب کشی می باشد. در واقع این نوع کارتون در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک دیده می شود. بنابراین چنین کارتنی می تواند برای وسایل گوناگون مورد توجه قرار بگیرد.

استفاده از کارتون اسباب کشی 3 لایه برای خانواده ها امتیاز بزرگی محسوب می شود. چون این کارتن ها استحکام خوبی دارند و می توانند برای وسایل گوناگون مورد توجه قرار بگیرند. نکته مهم دیگر در مورد این کارتون ها وجود چندین لایه متعدد مقوا در آن می باشد.

در کارتون اسباب کشی 3 لایه از سه مقوا در کنار هم استفاده شده و در واقع این سه لایه استحکام کارتون را تضمین خواهند کرد. زمانی که کار اسباب کشی را شروع می کنیم، به دنبال چنین کارتن هایی در محیط منزل هستیم. استفاده از این نوع کارتن ها در اسباب کشی بسیار رایج می باشد و برای جا به جایی وسایل مختلف مورد توجه قرار می گیرد.کارتن اسباب کشی 3 لایه

این کارتون به دلیل بافت ضخیم خود می تواند چندین بار مورد استفاده واقع شود. یعنی استحکام و دوام لازم را برای استفاده های بعدی نیز دارد. بنابراین تهیه و خرید این نوع کارتون های اسباب کشی گزینه خوبی حمل و نقل و جا به جایی می باشد.

بسیاری از افراد کارتون اسباب کشی 3 لایه زیادی برای خود ذخیره می کنند.

ویژگی های کارتن اسباب کشی 3 لایه

به طور کلی کارتون اسباب کشی 3 لایه برای موارد مختلف توصیه می شود. از این باکس ها به دلیل استحکام زیاد، در جا به جایی ها گوناگون استفاده می شود. این جعبه ها می توانند گزینه خوبی برای حمل و نقل و بسته های پستی باشند. این کارتون ها از مقواهای خوب و مستحکم تولید شده اند.

برای اینکه بتوانید از کارتون اسباب کشی 3 لایه فوق العاده بهره مند شوید، بهتر است شرکت مناسبی را برای تهیه کارتون خالی مورد توجه قرار دهید. اگر وسیله شما نیاز به حفاظت بیشتری دارد، بهتر است به حمل و نقل و جا به جایی با کارتون اسباب کشی 3 لایه فکر کنید.

سایزهای رایج و متداول کارتون اسباب کشی

کارتون اسباب کشی 3 لایه در سه اندازه متفاوت تولید می گردد. نمونه کوچک این نوع کارتون ها برای جا به جایی کتاب ها مورد توجه قرار می گیرند. در واقع کتاب سنگین بوده و امکان جا به جایی آن با کارتون های بزرگ وجود ندارد. چون این کارتون ها نمی توانند استحکام لازم را برای حمل و نقل کتاب داشته باشند. این در حالی است که کارتن های کوچک می توانند استحکام لازم را برای حمل و نقل  کتاب فراهم کنند. ضمن اینکه این حمل و نقل می تواند در نوع کارتون اسباب کشی 3 لایه باشد و این استحکام به مراتب به شکل تضمین شده مورد اهمیت باشد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
نکاتی مفید در مورد اسباب کشی

کارتن اسباب کشی 5 لایه

در واقع حمل و نقل کتاب در سایز کوچک به شکل جمع و جور و راحت خواهد بود. ضمن اینکه امکان جا به جایی نیز آسان تر خواهد شد. این کارتون ها در عرض و ارتفاع 330 میلی متر و طولی برابر با 457 میلی متر دیده می شوند.

ابعاد نوع متوسط کارتون اسباب کشی 3 لایه با عرض و ارتفاع 457 میلی متر و طولی معادل با 499 میلی متر ارائه می شود. از این کارتون اسباب کشی برای حمل و نقل های مختلف استفاده می شود.

آخرین سایز ارائه شده در کارتون اسباب کشی 3 لایه نیز با عرض و ارتفاعی برابر با 475 میلی متر و طولی برابر با 744 میلی متر معرفی می گردد. این کارتون سایز بزرگ کارتون اسباب کشی 3 لایه می باشد. از این کارتون نیز برای جا به جایی حیوانات خانگی نظیر گربه، کبوتر و … استفاده می شود. ضمن اینکه می توان از این کارتون برای جا به جایی بالشت ها و کوسن ها نیز استفاده نمود.

نکته مهم در حمل و نقل و جا به جایی وسایل این است که شما باید همواره وسایل گران قیمت و حائز اهمیت را در سایزهای کوچک حمل کنید. در واقع چنین حملی باعث می شود تمرکز بیشتری بر روی وسیله مورد نظر داشته باشید. ضمن اینکه وسیله نیز درون باکس تکان نخورد و جا به جا نگردد.

البته کارتون اسباب کشی 3 لایه می تواند با اشکال گوناگون دیگری نیز ارائه شود. به عنوان مثال نمونه از جعبه ها با رخت آویز ارائه می شوند. وجود این رخت آویزها کارکرد این نوع کارتون ها را برای لباس نشان می دهد. در واقع این موضوع برای افرادی مناسب می باشد که روی اتوی لباس های خود حساس هستند و نمی خواهند بعد از اسباب کشی با لباس های چروک رو به رو شوند.

تفاوت کارتون اسباب کشی 3 لایه با پنج لایه چیست؟

تفاوت اصلی کارتون اسباب کشی 3 لایه با نمونه پنج لایه و هفت لایه مربوط به میزان استحکام آن ها می باشد. در واقع کارتون پنج لایه از کارتون سه لایه مستحکم تر می باشد. همچنین کارتون هفت لایه از کارتون اسباب کشی 5 لایه دارای دوام و مقاومت بیشتری می باشد. درجه مقاومت و استحکام این کارتون ها، کارکرد و کاربرد آن ها را مشخص خواهد کرد. به عنوان مثال از کارتون های 7 لایه با استحکام بالا برای تجهیزات الکترونیکی حساس، لپ تاپ، قطعات  حساس، ظروف شکستنی و … استفاده می شود.

از کارتون اسباب کشی 5 لایه برای بسته بندی لوازم برقی، کتاب، ظروف، مجسمه و … استفاده می شود. کارتون اسباب کشی 3 لایه نیز برای قاب عکس های خانوادگی، بشقاب چینی، تبلت، پلاتر و … گزینه ایده آل به حساب می آید.

نکات مهم در اسباب کشی کارتن 3 لایه چیست؟

بهره مندی از کارتون اسباب کشی 3 لایه،امنیت به مراتب بیشتری را به دنبال دارد. در واقع بیشتر افراد گمان می کنند که لازم نیست در انتخاب کارتن و تجهیزات برای جا به جایی دقت کنند اما این گمان کاملاً اشتباه است. انتخاب کارتون مناسب برای حمل وسایل میتواند سرعت کار را برای کارگران بالاتر ببرد. ضمن اینکه شما می توانید چیدمان منظمی را در منزل ترتیب دهید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
هر آنچه که درباره کارتن اسباب کشی باید دانست

کارتون اسباب کشی 3 لایه را با نوشتن روی کارتن معرفی کنید. در واقع بر روی هر کارتنی متناسب با وسایل درون آن اسمی نوشته می شود. این موضوع کارگران را با محتویات درون کارتن آشنا می کند و باعث می شود آن ها دقت لازم را در حین حمل و نقل مورد توجه قرار دهند.

به جای بهره مندی از چسب پنج سانتی متری از نوار چسب کمک بگیرید. این نوار چسب ها استحکام را در کارتون اسباب کشی 3 لایه بالا می برند و باعث امنیت بیشتر وسایل در هنگام جا به جایی می گردند.

بسته بندی ها را درست و به جا انجام دهید. توجه داشته باشید که شما نمی توانید کلیه مواد را با همدیگر بسته بندی کنید. به عنوان مثال اگر قرار است از یک کارتون اسباب کشی 3 لایه برای لباس استفاده کنید، فقط درون آن را با لباس پر کنید و لوازم دیگر را در آن نگذارید. این موضوع سهولت در حمل و نقل و شرایط آسان در جا به جایی را ایجاد خواهد کرد.

بسیاری از مواد می توانند در مجاورت هم بسیار خطرناک و مضر باشند. به عنوان مثال از بسته بندی پاک کننده ها و شوینده های گوناگون با مواد غذایی خشک یا مرطوب خودداری کنید. این مواد در کنار هم خطرات زیادی برای سلامتی به دنبال دارند و دردسر ساز می باشند.

بنابراین این عناصر نباید به مدت بسیار کم نیز در مجاورت یکدیگر قرار بگیرند. در واقع در این شرایط مواد غذایی غیر قابل مصرف و سمی خواهند شد.

نکته مهم دیگر در کارتن اسباب کشی 3 لایه این است که شما نباید سیم ها و کابل ها را با آب، نوشیدنی و به طور کلی مایعات بسته بندی نمایید. در این صورت ممکن است برای استفاده از سیم یا تجهیزات برقی با مشکلات زیادی مواجه شوید. این مایعات باید به خوبی بسته بندی شوند. در غیر این صورت می توانند رطوبت زیاد و غیر قابل جذبی را در کارتون اسباب کشی 3 لایه به وجود آورند.

کارتون اسباب کشی 3 لایه می تواند برطرف کننده و جاذب مقداری از رطوبت باشد اما اگر میزان این رطوبت زیاد شود، دیگر این سه لایه مقوای ضخیم نیز نمی تواند برای جذب رطوبت کافی باشد. بنابراین اگر در هوای بارانی شدید قصد جا به جایی و نقل مکان دارید، بهتر است از نمونه کارتن هایی با مقاومت بیشتر بهره مند گردید.

این کارتون ها پس از جا به جایی نیز می توانند به شکل تاشدنی در گوشه ای از انبار یا پارکینگ ذخیره شوند. این ذخیره سازی برای بهره مندی مجدد از کارتون ها اهمیت دارد. بنابراین کارتون اسباب کشی 3 لایه را به نحوی ذخیره نمایید که از گزند نور آفتاب، حشرات، رطوبت، آلودگی و کثیفی، آتش و گرما و … به دور باشد. اگر این موارد در ذخیره سازی کارتون ها مورد توجه قرار بگیرد، می توان به شکل چند باره نیز از آن ها بهره مند شد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
سلفون چیست و چه کاربردی دارد ؟

20 کیلوگرم حد نهایی وزن در نظر گرفته شده برای هر کارتون می باشد. این موضوع در کارتون اسباب کشی 3 لایه متفاوت خواهد بود.

سخن پایانی
کارتن‌ها وسایل مناسبی برای بسته‌بندی وسایل و اسباب‌کشی هستند که اگر مدل و سایز مناسب آن را انتخاب کنید، می‌تواند از وسایلتان به خوبی محافظت کند. کارتن‌های اسباب‌کشی انواع مختلفی دارند: مانند کارتن اسباب‌کشی ۳ لایه، کارتن اسباب‌کشی ۵ لایه، کارتن موزی، کارتن زونکن و…
کارتن‌های زونکن: برای بسته‌بندی وسایل اداری این نوع کارتن‌ها کاربرد دارند.
کارتن‌های موزی: برای بسته‌بندی انواع مواد غذایی، کتاب و برخی موارد دیگر از این نوع کارتن استفاده می‌شود.
کارتن‌های سه لایه مخصوص اسباب‌کشی: نوع دیگری از کارتن‌ها هستند که از مقاومت بالاتری برخوردارند و کاملا مناسب اسباب‌کشی هستند. این کارتن‌ها از دو لایه مقوای ضخیم و یک لایه مقوای شیاردار ساخته شده و در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شود. این نوع کارتن یکبار مصرف نیست و به علت استحکام و بافت ضخیمی که دارد از وسایل به خوبی محافظت کرده و بهترین گزینه برای اسباب‌کشی است.
کارتن‌های ۵ لایه مخصوص اسباب‌کشی: مدل دیکری از کارتن‌های مخصوص اسباب‌کشی که به مراتب استحکام بالاتری نسبت به کارتن‌های ۳ لایه دارند، کارتن‌های ۵ لایه هستند که از سه لایه مقوای ضخیم و دو لایه مقوای شیاردار ساخته شدند. این نوع کارتن‌ها نیز در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شوند و شما باید متناسب با کالای خود سایز مناسب را انتخاب کنید.
هردو کارتن ۳ لایه و ۵ لایه، مخصوص اسباب‌کشی هستند و اگر وسایل را به طور اصولی داخل آن‌ها بچینید، محافظت بالایی دارند. این دو کارتن تفاوت‌هایی دارند که به چند مورد اشاره می‌کنیم:
میزان استحکام: کارتن‌های پنج لایه نسبت به کارتن‌های ۳ لایه استحکام بالاتری دارند. درواقع هرچه یک کارتن محکم‌تر باشد، برای حمل لوازم سنگینی مانند لپتاپ، قطعات الکترونیکی و… مناسب‌ است.
میزان مقاومت در برابر رطوبت: کارتن‌های ۵ لایه در مقایسه با کارتن‌های ۳ لایه مقاومت بالا‌تری در جذب رطوبت دارند.
مقدار ظرفیت: گنجایش کارتن‌های ۵ لایه از ۲۰ تا ۴۵ کیلوگرم، و کارتن‌های ۳ لایه از ۴ تا ۲۰ کیلوگرم است.
کیفیت و قیمت کارتن‌های اسباب‌کشی به فروشگاهی که این محصول را از آن خریداری می‌کنید، بستگی دارد. فروشگاه کارتن‌بار با سال‌ها تجربه فروش در زمینه انواع لوازم بسته‌بندی اسباب‌کشی، این محصول را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و در مدت زمان کوتاهی به دست شما می‌رساند.

برای مشاهده مقاله نقش کارتن اسباب کشی ۳ لایه در اسباب کشی روی لینک روبرو کلیک کنید . اهمیت کارتن اسباب کشی ارزان در حمل و نقل و جا به جایی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =