خرید چسب نواری پهن بدون واسطه

اسباب کشی با چسب نواری پهن

یکی از روش های خرید چسب نواری پهن، خرید بدون واسطه آن توسط شرکت بزرگ کارتن بار است. این مرکز فروش معتبر با هدف ارائه خدماتی ویژه جهت انواع بسته بندی ها هنگام اسباب کشی و یا هرگونه بسته بندی که به چسب پهن در طرح ها و انواع مختلف نیاز باشد، شبانه روز به صورت آنلاین در حال خدمت رسانی و فروش محصولات درجه یک می باشد.

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی کارتن بار نه تنها با عرضه چسب پهن بلکه با فروش انواع لوازم بسته بندی، امنیت بستن کارتن، کاور و … را فراهم می کند. در این مقاله قصد داریم انواع چسب پهن، مزایا و مشخصات آن را به شما مخاطبین عزیز معرفی نماییم. همراه ما باشید تا از کیفیت محصولات شرکت مطلع شوید.

چسب نواری پهن

خیلی اوقات پیش می آید که بعد از جمع آوری کارتن های مختلف در سایزهای متنوع در بستن آن به مشکل می خورید. در نتیجه به چسب های پهنی که در منزل موجود دارید یا از مغازه های عادی خریداری نموده اید اکتفا می کنید و بسته بندی را تکمیل می نمایید.

غافل از اینکه مشخص نیست این چسب ها دارای چه قدرت چسبندگی، فشار یا استحکامی باشند طوری که قابلیت نگهداری و محکم شدن کارتن را داشته باشند.

چسب نواری پهن یا به اصطلاح نوار چسب پهنی که از شرکت کارتن بار با سال ها تجربه در فروش و عرضه محصولات با کیفیت و درجه یک خریداری می کنید به دلیل ویژگی های بارزی که دارد به عنوان چسب فشاری قوی شناخته شده است.

چسب پهن بر اکثر موادی که پذیرای چسبندگی هستند، اثر می گذارد و با کیفیت فوق العاده موجب پوشش دهی آن ها می شود. یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی کارتن بار، فروش چسب نواری پهن همراه با جا چسبی است.

چسب نواری پهن بدون واسطه

جا چسبی مخصوص چسب های پهن نواری

این جا چسبی ها در جنس ها و سایزهای متنوع موجود است. افرادی که از محصولات با کیفیت کارتن بار استفاده کرده اند اکثرا چسب پهن را همراه با جا چسبی خریداری می نمایند تا در هنگام بسته بندی ها، سرعت عمل داشته باشند.

این امر باعث می شود شما دیگر سراغ قیچی یا دندان برای قطع کردن یا تکه تکه کردن چسب نروید.

همچنین جاچسبی باعث هدر نرفتن چسب می شود. زیرا هنگام بریدن یا کشیده شدن بدون جاچسبی ممکن است در بین راه هنگام بسته بندی، چسب لول بخورد.

جاچسبی که حکم نگهدارنده چسب را دارد، موجب سهولت کارهای بسته بندی می شود. جنس آن ها اکثرا پلاستیکی است. سایزهای آن به نحوی است که هر اندازه چسب پهن در آن ها جا شود. در مورد کیفیت آن، همین قدر که بگوییم توسط شرکت کارن بار ارائه می شود، کافی است!

جنس نوار چسب های پهن

چسب پهن در بسیاری از موارد کاربرد دارد. در واقع به دلیل حالت فشاری و کششی که نوار چسب ها در ابعاد بزرگ دارند، در اکثر بسته بندی ها کارایی دارند. نوار چسب های پهن از مواد مخصوصی ساخته شده است. جنس این نوارها طوری است که هنگام چسبیدن هیچ احتیاجی به گرما و حرارت ندارد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
نایلون حباب دار در بسته بندی لوازم چه نقشی دارد؟

کافی است کمی با انگشتان خود بر روی چسب ها فشار وارد نمایید تا متوجه شوید که چقدر قابلیت چسبندگی قوی دارند. موادی که در نوار چسب ها به کار می رود عبارتند از:

  • پلاستیکی
  • کاغذی
  • فیلمی
  • فلزی

مزایای چسب پهن

انواع نوار چسب های پهن

با توجه به کاربردی که نوار چسب دارد نوع می تواند متفاوت باشد. برخی چسب ها  حالت فشاری و حساس دارند و کمی باید در هنگام استفاده بر آن فشار وارد کرد. به این چسب ها چسب های فشاری حساس گویند.

نوع دیگری از چسب های پهن در محصولات متنوع شرکت کارتن بار وجود دارد که به کمک مقداری آب خاصیت چسبندگی دارد. نام این چسب ها چسب فعال شونده توسط آب است.

برخی چسب ها نیز هستند که نسبت به گرما حساسیت نشان می دهند. یعنی اگر بر آن ها گرما و حرارت وارد شود. قابلیت چسبندگی دارند. چسب هایی با نام چسب دیوار خشک نیز از چسب های پر کاربرد و خریداری شده شرکت بزرگ کارتن باز است.

همچنین چسب های پهن در رنگ ها و اندازه های مختلفی نیز یافت می شود. در حالت کلی هر نوع چسبی که مد نظر شما و برای مصرف خاصی باشد را می توانید در محصولات بی نظیر سایت بزرگ کارتن بار ببینید و بعد از انتخاب، سفارش دهید.

اگر بخواهیم به عناوین کامل چسب های موجود در شرکت کارتن بار اشاره کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • چسب های کریستال
  • چسب نواری پهن دو طرفه
  • چسب پهن های شفاف
  • نوار چسب های شیشه ای
  • نوار چسب های کاغذی
  • چسب نواری های پهن الومنیومی
  • نوار چسب های تحریر و …

مزایای چسب پهن

امروزه بیشتر مردم هنگام بسته بندی کالاها و اسباب و اثاثیه خود در هنگام اسباب کشی ها و جا به جایی ها به سراغ راحت ترین راه ها می روند.

وقتی می توان کارتن های بسیار مقاوم را از شرکت های معتبری همچون کارتن باز خریداری کرد و سپس چسب پهن هایی با میزان میکرون قوی را برای بستن آن ها به کار برد، طبیعتاً به سراغ پلمپ کارتن ها با طناب، نخ یا هر چیز دیگر که امنیت و سالم بودن کالا را تضمین نکند، نخواهید رفت.

از ویژگی ها و مزایای مهم چسب ، بالا رفتن کیفیت بسته بندی لوازم است. اگر نوار چسب ها از جایی مطمئن خریداری شود، نگرانی از بابت قوی نبودن چسب، باز شدن کارتن شامل وسایل و … از شما دور خواهد شد.

یکی دیگر از خاصیت های مهم آنها خریداری شده از فروشگاه اینترنتی کارتن بار، قیمت مناسب آن است.

گاهی به سراغ چسب پهن ها با مارک های مختلف می روید اما می بینید به اندازه ای که هزینه صرف نموده اید، برای شما کارایی نداشته است.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
آموزش اسباب کشی راحت قسمت سوم

چسب پهن های موجود در این فروشگاه اینترنتی معتبر، درجه یک و با کیفیت زیادی همراه است. کاین چسب های نواری پهن از میکرون بسیار بالایی برخوردار هستند.

اما خرید محصولات با کیفیت کارتن بار جهت پلمپ وسایل و اسباب شما، بسیار به صرفه است و تعداد خرید بالای شما موجب تخفیف در خرید خواهد شد.

چرا که برای این چسب نواری ها به دلیل کاربردی بودن حتما نیاز هر  مکانی خواهد بود.

متقاضیانی که قصد خرید چسب پهن را دارند، در صورت سفارش تعداد بالا، می توانند آن را به طور مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایند. با توجه به نوع چسب تعداد آن ها در کارتن متفاوت خواهد بود.

ویژگی دیگر چسب پهن حجم و مقدار آن است. ممک است چسب هایی را از مکان ها یا مراکز نامعتبر خریداری کنید، که در ظاهر بزرگ و شکیل به نظر آید. اما بعد از چند بار استفاده محدود به انتها می رسید!

چسب پهن دارای ضخامت بالایی است و هر چقدر هم که کشیده شود، دچار پارگی نخواهد شد. در نتیجه می توانید با خیال راحت برای محکم بسته شدن کارتن اقدام نمایید.

این نشان می دهد که تعداد دورهای چسب بر روی مقوای مربوط به چسب نواری یا در واقع متراژ آن، کم بوده است.

اما شرکت کارتن بار با در نظر گرفتن همه جوانب، چسب هایی را به مشتریان خود عرضه داشته که در کنار قدرت چسبندگی بالا و میزان پهنایی، متراز بالایی را نیز داشته باشد تا در هنگام بسته بندی ها در میانه راه چسب به اتمام نرسد و نظم و یکدستی کار به هم نریزد.

مشخصات چسب های پهن و کاربردهای آن

  • نوار چسب پهن 5 سانتی متری که مخصوص کارتن می باشد و نسبت به دیگر چسب ها پرفروش تر است. اکثر شرکت های بزرگ صنایع برای پلمپ کالاها و محصولات خود از چسب پهن 5 سانتی استفاده می کنند.

این چسب ها از جنس پلاستیکی هستند و از لحاظ متراز به بالای 90 یارد می رسند. مقدار پهنای این چسب های 5 سانتی برای جلد گرفتن دفتر و کتاب نیز کاربرد دارد و بیشتر خانواده ها چسب پهن 5 سانتی متری را بر چسب های نواری کوچک ترجیح می دهند. زیرا تا اخر سال مقاومت جلد ها باقی خواهد ماند.

  • چسب نواری هایی نیز هستند که دارای عرض 30 سانتی متری و طول 90 یاردی و ضخامت 55 میکرونی هستند. تعداد حلقه های این نوارهای چسبی می تواند یک یا شش باشد.
  • نوار چسب پهن با عرض 5 سانتی متری و 500 یاردی و 7 سانتی متری با طول 90 یاردی نیز جزء محصولات پرفروش کارتن باز است.
  • چسب های پهن صد متری از جنس پلاستیکی نیز برای پلمپ کارتن های سنگین کاربرد دارد. این چسب ها ضد رطوبت و محکم هستند.

چسب های پهنی که از شرکت شناخته شده کارتن بار خریداری می شود، تماماً قابلیت چاپ دارد.

این چسب ها دارای استحکام کششی بسیار بالایی می باشند و برای هر گونه بسته بندی می توان از آن ها استفاده کرد. چسب های پهن نواری دارای تنوع رنگ بسیاری همچون آبی، قرمز، زرد، مشکی، سفید، بنفش و نارنجی می باشند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
آشنایی با کاور زیپ دار

همین خصوصیت موجب می شود، مشخصه ای برای بسته بندی ها مشخص کنید تا بعد از بارگیری و تخلیه بار بدون اینکه نیاز باشد روی کارتن ها با ماژیک نوع و نام اسباب و اثاثیه را یادداشت نمایید، آن ها را تشخیص دهید.

برای مراقبت از چسب ها توسعه می شود، در دمای مناسب محیط قرار گیرند و حتی المقدور دور از تابش مستقیم نور آفتاب باشد.

سخن پایانی
همانطور که خواندید در اسباب‌کشی به ابزارهای مختلفی احتیاج است که از قبل باید آن‌ها را خریداری کرد تا در هنگام بسته‌بندی وسایل مشکلی ایجاد نشود. برخلاف انتظار، چسب‌های نواری برای بسته‌بندی اصولی لوازم، بسیار موثر هستند و باید کاملا تازه و سالم بوده و از لحاظ جنس و پهنا برای کارتن‌های اسباب‌کشی مناسب باشند. خرید این محصول بدون واسطه از فروشگاه اینترنتی کارتن‌بار امکان‌پذیر است. تمام چسب‌‌های نواری پهن مخصوص اسباب کشی این وبسایت، از جنس پلاستیک پیشرفته هستند و ابعاد مناسبی دارند.
این محصول در عرض‌های ۳، ۵، ۷، ۱۰، … سانتی‌متر تولید می‌شود و ویژگی‌هایی دارد که باعث شده با نام چسب فشاری قوی شناخته شود. نوار چسب‌های پهن مخصوص اسباب‌کشی کارتن‌بار: قدرت، استحکام و چسبندگی بالایی دارند- کیفیت بسته‌بندی و حفظ ایمنی وسایل را به شدت بالا می‌برند- حجم بالا و قیمت مناسبی دارند- ضخامت و قدرت کشسانی بالایی دارند و به‌سادگی پاره نخواهند شد.
همچنین این محصول با ابعاد و مدل‌های مختلفی در این وبسایت به فروش می‌رسد که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
– چسب‌های فعال شونده با آب: این نوع چسب‌ها با مقداری آب، چسبندگی بالایی پیدا می‌کنند.
– چسب‌های حرارتی: این مدل چسب، با ایجاد حرارت و گرما واکنش نشان داده و چسبنده‌تر می‌شود.
– چسب های فشاری حساس: این مدل چسب پهن نیز تنها با یک فشار کوچک محکم می‌چسبد.
– نوار چسب‌های پهن ۵ سانتی‌متری: این مدل چسب‌های کارتن‌بار از جنس پلاستیک بوده و تا ۹۰ یارد طول دارند و به دلیل ابعاد و خاصیت چسبندگی که دارند، برای کارتن‌های اسباب‌کشی مناسب‌تر هستند. البته نوار چسب‌هایی با عرض ۳۰ و ۷ سانتی‌متری نیز با متراژهای مختلف در این فروشگاه موجود است.
– برای کارتن‌های سنگین و بزرگ چسب‌های پهنی را می‌توانید خریداری کنید که متراژ بالا دارند و در کنار استقامت و کشش بالا، کاملا ضدآب هستند.
فروشگاه اینترنی کارتن‌بار با ارائه انواع چسب‌های نواری پهن و دیگر محصولات بسته‌بندی لوازم منزل، در اختیار شما مشتریان عزیز است و در کوتاه‌ترین زمان محصولات را به دست شما می‌رساند.

برای مشاهده مقاله آشنایی با کاور زیپ دار روی لینک روبرو کلیک کنید . آشنایی با کاور زیپ دار

 

برای خرید چسب پهن لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف میتوانید از الوکارتن کمک بگیرید

دانلود فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نوزده =