نکات و تجهیزات بسته بندی با کارتن اسباب کشی 5 لایه


نکات و تجهیزات بسته بندی با کارتن اسباب کشی 5 لایه

اسباب کشی خبر از یک حرکت همه جانبه و وسیع می دهد. برای اینکه بتوانید از این حرکت به شکل سودمند بهره مند شوید و آن را به آسانی و راحتی انجام دهید، نیاز به برنامه ریزی دارید. در واقع برنامه ریزی مهم ترین اصل در اسباب کشی می باشد. این برنامه ریزی به شما کمک ممی کند تا انتخاب اصلح و مناسبی در زمینه انتخاب کارتن اسباب کشی 5 لایه نیز داشته باشید.

انتخاب کارتن مناسب

تمام اسباب کشی حول محور این موضوع می چرخد. در واقع شما باید کارتن های مناسبی برای نقل مکان انتخاب کنید. کارتن اسباب کشی 5 لایه گزینه عالی و مناسبی برای جا به جایی خواهد بود.

کارتن اسباب کشی

دسته بندی منظم و دقیق و انتخاب کارتندر سایز مناسب شما را از سردرگمی در اسباب کشی نجات می دهد.

برای اینکه بدانید چه تعداد کارتن اسباب کشی 5 لایه نیاز دارید، میزان تعلقات خود را در منزل بسنجید. در ادامه این تعلقات را طبقه بندی نمایید.

تا این جا تمام وسایلی که در جریان اسباب کشی مشارکت داده می شوند، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و به خوبی دسته بندی می گردند. در ادامه باید این نوع وسایل به خوبی از یکدیگر تفکیک شوند.

توجه داشته باشید که کارتن اسباب کشی 5 لایه در نوع متوسط و کوچک گزینه خوبی برای حمل می باشد. بنابراین چنین جعبه هایی را در سایز بزرگ انتخاب نکنید. حمل کارتن های بزرگ در جریان اسباب کشی عذاب آور می باشد.

برای شروع دسته بندی و انتخاب کارتن اسباب کشی 5 لایه یک لیست مناسب تهیه کنید و طبق لیست بسته بندی را آغاز نمایید.

کارتن اسباب کشی 5 لایه را در نوع ایمن و سالم انتخاب کنید. توجه داشته باشید که از این کارتن ها برای جا به جایی قطعات حساس کمک گرفته می شود. بنابراین باید سالم بودن و ایمنی کارتن اسباب کشی 5 لایه را مد نظر قرار دهید.

جعبه ها باید برچسب زده شوند. این موضوع نیز باید بر روی کارتن اسباب کشی 5 لایه رعایت شود. انجام این اقدامات شما را از نگرانی ها و ناراحتی های مربوط به اسباب کشی نجات می دهد.

تجهیزات بسته بندی

تجهیزات بسته بندی

ارزیابی تعلقات چگونه انجام می شود؟

برای این کار تمام وسایل منزل خود را ارزیابی کنید. لباس ها، ظروف شکستنی، وسایل برقی، کتاب ها، لوازم رایانه، وسایل شخصی و … در این مرحله به خوبی مشخص می شوند. در همین مرحله نیز تصمیم می گیرید چه نوع بسته بندی را برای جمع آوری و جا به جایی این تعلقات را مورد توجه قرار دهید. ضمن اینکه می توانید به شکل تقریبی تعداد کارتن اسباب کشی 5 لایه مورد نیاز را نیز تخمین بزنید.

طبقه بندی تعلقات

در این مرحله باید دسته بندی درستی برای مجموعه تعلقات مورد توجه قرار دهید. لوازم بهداشتی در یک دسته بندی قرار می گیرد، کتاب ها در یک دسته بندی، لوازم و وسایل مربوط به رایانه در یک دسته، ظروف شکستنی در یک طبقه بندی و … مورد توجه قرار می گیرد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتن مقاوم چه ویژگی هایی دارد؟

تفکیک سازی

در این مرحله تفکیک سازی وسایل را به درستی انجام می دهید. به عنوان مثال لوازم بهداشتی نباید همراه با ظروف در یک کارتن اسباب کشی 5 لایه قرار بگیرند. نکته مهم دیگر نیز در مورد این بسته بندی این است که وسایل سنگین در قسمت تحتانی کارتن قرار می گیرد و وسایل سبک نیز بر روی این وسایل سنگین قرار خواهند گرفت.

توجه داشته باشید که در همین مرحله باید نوع کارتنرا نیز برای حمل و جا به جایی مورد توجه قرار دهید. از کارتن اسباب کشی 5 لایه ه برای جمع آوری و دسته بندی وسایلی همچون ظروف شیشه ای، مجسمه های قیمتی و ارزشمند، لوازم رایانه، کتاب ها و … استفاده می شود. این کارتن ها استحکام لازم را برای ذخیره کتاب ها و وسایل حساس به همراه دارند. کارتن اسباب کشی 5 لایه را برای ذخیره کتاب و ظروف در نوع جمع و جور و کوچک انتخاب کنید تا کیفیت کار جا به جایی بالا رود و وسایل با دقت بالایی جا به جا شوند.

کارتن اسباب کشی 5لایه

از نمونه جعبه های سبک نیز می توان برای جا به جایی کوسن، بالشت و … استفاده کرد. در واقع جعبه های با دوام برای حمل وسایل سنگین مورد توجه قرار می گیرند.

همان طور که می دانید زمانی که فضای اضافی بین وسایل نباشد، حمل و نقل راحت تر خواهد بود. بنابراین انتخاب کارتن اسباب کشی 5 لایه در نوع کوچک یا متوسط گزینه خوبی می باشد.

تهیه لیست

بعد از اینکه تفکیک وسایل را انجام دادید، یک لیست تهیه کنید. این لیست شامل تمام تعلقات و وسایل شما و لوازم بسته بندی مربوط به هر یک از تعلقات خواهد بود. این لیست روند کاری شما را راحت و آسان خواهد کرد.

شاید این تهیه لیست در حال حاضر کارایی چندانی برای شما نداشته باشد اما زمانی که به مقصد و منزل جدید برسید، این چک لیست در حکم یک راهنمای فوق العاده برای جا به جایی وسایل خواهد بود. این چک لیست را خوش خط و خوانا بنویسید تا هنگام خواندن آن دچار مشکل نشوید. زمانی که این چک لیست را برای چیدمان، جا به جایی و پیدا کردن وسایل در دست می گیرید، کارتن اسباب کش 5 لایه را با محتویات درونش خواهید شناخت. در واقع در این پروسه می دانید کدام کارتن اسباب کشی 5 لایه را درون اتاق، کدام یک را در آشپزخانه و کدام یک را در محوطه اتاق پذیرایی باز نمایید. این موضوع از زحمات چند باره و بی مورد شما در جریان اسباب کشی جلوگیری به عمل می آورد.

آغاز بسته بندی با تجهیزات بسته بندی

در این مرحله کار شما با کارتن اسباب کش 5 لایه آغاز می شود. برای انجام بسته بندی حواس خود را جمع کنید. در واقع اگر قرار است لباس ها را در یک کارتن اسباب کشی 5 لایه قرار دهید، از دیگر وسایل نباید در این کارتنبهره مند شوید. زمانی که لباس ها را درون جعبه قرار دادید، یک علامت تیک کنار لباس در چک لیست بگذارید. این تیک بیان گر این موضوع است که شما بسته بندی لباس ها را با کارتن اسباب کشی 5 لایه انجام داده و به اتمام رسانده اید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزیت های استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی

نکات مهم برای بهره مندی از کارتن اسباب کشی 5 لایه

ترتیب قرار دهی وسایل در کارتن اسباب کش 5 لایه و سایر کارتن ها بدین شکل است که ابتدا وسایل سنگین و آن گاه وسایل سبک بر روی وسایل سنگین جاساز می شوند. این موضوع از خطرات احتمالی و شکسته شدن وسایل جلوگیری به عمل می آورد.

اگر قصد جاسازی وسایل یا ظروف کوچک را دارید، بهتر است ابعاد کوچک کارتن اسباب کش 5 لایه را برای استفاده مورد توجه قرار دهید.

درون جعبه باید بدون اتلاف فضا پر شود. این وسایل باید به خوبی و بدون فضای اضافی در کنار هم چیده شوند.

جعبه را نباید بیش از ظرفیت پر کنید. در این صورت ممکن است وسایل آسیب ببینند.

برای انتخاب کارتن اسباب کشی 5 لایه به سالم بودن آن توجه کنید. در واقع کارتن های سالم می توانند در جریان اسباب کشی امتیاز و امنیت بیشتری را به همراه داشته باشند. همچنین بهتر است نمونه کارتن های جدید و تازه را برای اسباب کشی انتخاب کنید.

نامگذاری کارتن اسباب کشی 5 لایه را نیز فراموش نکنید. چنین کاری در هنگام جا به جا کردن وسایل بسیار ضروری و کاربردی خواهد بود. این جعبه باید هویت داشته باشد و هویت آن نیز با نوشتن نام محتویات و یا لیبل کامل از مشخصات تکمیل خواهد شد.

انواع کارتن اسباب کشی 5 لایه

کارتن ها بر حسب ابعاد و استحکام و میزان مقاومت خود برای لوازم بسته بندی خواهند شد. این کارتن ها می توانند در سایزهای گوناگون تهیه و تولید شوند.

بسته بندی با کارتن اسباب کشی 5 لایه

کارتن موزی

یکی از کارتن هایی که در اسباب کشی مورد توجه قرار می گیرد، کارتنموزی است از این کارتن اسباب کشی 5 لایه برای حمل وسایل دکوری، کتاب، لوازم التحریر و … کمک گرفته می شود.

کارتن زونکن

کارتن زون را می توان در نوع پنج لایه تهیه کرد. این نوع کارتن ها برای جمع آوری وسایل مربوط به ادارات، دفاتر و … مورد توجه قرار می گیرند. در واقع اگر قرار باشد، یک اداره نقل مکان کند و به دفتر جدیدی برود، نیاز دارد از کارتن اسباب کشی 5 لایه در نوع زون بهره مند شود.

زمانی که کارتن متناسب با نوع اسباب کشی را مورد استفاده قرار می دهید، امنیت کار را بالا می برید و روند اسباب کشی با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

کارتن شکستنی

این کارتن اسباب کشی 5 لایه باید حتماً سالم و بدون نقص باشد. ضمن اینکه امکان حمل و نقل آسان آن از هر جهت فراهم باشد. ابعاد متوسط و کوچک برای کارتن شکستنی مورد توجه قرار می گیرد. این نوع کارتن ها برای حمل وسایل سنگین حائز اهمیت می باشند.

کارتن اسباب کشی 5 لایه همیشه در نوع مستطیل نیست. در واقع این نوع کارتن در سایز کوچک با ابعاد مربع شناخته می شوند. ابعاد مستطیل آن با طول بیشتر ارائه می شود و در نوع متوسط و بزرگ مورد استفاده می باشد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
همه چیز درباره خرید کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی 5 لایه را برای وسایل سنگین مورد توجه قرار دهید. بهتر است برای  خرید این نوع کارتن ها فروشگاه های معتبر را انتخاب کنید. در این صورت می توانید یک اسباب کشی با خیال راحت را تجربه نمایید. متاسفانه عدم ملاحظه کاری و سهل انگاری در اسباب کشی خسارات زیادی را به افراد وارد می نماید.

حال به این نکته توجه داشته باشید که اگر فرد چند بار در طی سال مجبور به جا به جایی باشد و هر بار متحمل ضررهای مالی شود، دیگر چیزی از وسایلش باقی نخواهد ماند.

سخن پایانی
کارتن یکی از مهم‌ترین ابزار بسته‌بندی وسایل در اسباب‌کشی است و باید از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار باشد. زیرا اگر این محصول استحکام کافی را نداشته باشد، می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را ایجاد کند. از میان شرکت‌ها و برندهای مختلفی که این محصول را تولید می‌کنند، شرکت کارتن‌بار کاملا معتبر است. این شرکت اینترنی با نیم‌قرن تجربه فروش، در زمینه تولید انواع و اقسام لوازم بسته‌بندی از جمله کارتن‌های مخصوص اسباب‌کشی فعالیت می‌کند و تمام محصولات آن، از مواد درجه یک ساخته می‌شوند. کارتن‌های این کمپانی، به صورت چندلایه تولید شده و در کنار کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارند.
کارتن‌های ۵ لایه کارتن‌بار، از سه لایه مقوای صاف و دو لایه مقوای شیاردار ساخته شدند و به دلیل استحکام بالایی که دارند، از وسایل به خوبی محافظت می‌کنند. این محصول در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و شما باید متناسب با وسایل خود، مدل مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای جابه‌جایی وسایل اداری از کارتن‌های زونکن استفاده کنید. برای حمل لوازمی چون کتاب، مواد غذایی و… از کارتن‌های موزی، و برای جابه‌جایی ظروف شکستنی و لوازم دکوری از کارتن‌های ۵ لایه مخصوص شکستنی می‌توان استفاده کرد.
در هنگام استفاده از کارتن‌های ۵ لایه مخصوص اسباب‌کشی، نکاتی را در نظر داشته باشید:
– در ابتدا باید کارتن‌های نو و استانداردی را تهیه کنید. کارتن‌های کهنه و فرسوده ممکن است در حین جابه‌جایی پاره شده و به وسایل آسیب وارد کنند.
– تمام فضای کارتن باید کاملا پر باشد تا وسایل در حین جابه‌جایی حرکت نکنند. البته نباید جعبه را بیش از حد سنگین کرد و می‌توان فضاهای خالی را با نایلون‌های حباب‌دار یا کاغذ پر کرد.
– با توجه به ابعاد وسایلتان، سایز کارتن را انتخاب کنید.
– روی هر کارتن حتما محتوای داخل آن را بنویسید.
همانطور که گفته شد شما می‌توانید این نوع کارتن و سایر لوازم بسته‌بندی را از شرکت کارتن‌بار تهیه کنید و در کمتر از ۲ ساعت درب منزل تحویل گرفته و پس از اطمینان از کیفیت محصول، هزینه را پرداخت کنید.

برای مشاهده مقاله اهمیت کارتن در اسباب کشی روی لینک روبرو کلیک کنید .اهمیت کارتن در اسباب کشی چیست ؟

 

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =