همه چیز درباره ی نایلون حباب دار

لوازم بسته بندی

چاکثر خانم ها در خانه به چسب پهن ، نایلون حباب دار ، سلفون ، کاور زیپ دار و… نیازمند می باشند. یکی از شرکت هایی که در زمینه ی لوازم بسته بندی فعالیت دارد ، شرکت کارتن بار می باشد. شرکت کارتن بار یک فروشگاه بسیار بزرگ اینترنتی است که شما هر چیزی که در زمینه ی لوازم بسته بندی اعم از مواردی که در قسمت بالا ذکر شد می توانید تهیه نمایید. کاور زیپ دار، سلفون ، نایلون حباب دار ، چسب پهن ، کارتن خالی این ها از جمله مواردی است که در خانه استفاده می شود.

امروزه کسانی که قصد اسباب کشی دارند حتما نیازمند کارتن اسباب کشی می شوند. وسایل و ظروف شکستنی را با استفاده از نایلون حباب دار خوب بسته بندی می کنند و آن ها را داخل کارتن خالی قرار می دهند بعد با استفاده از چسب پهن روی کارتن را خوب بسته بندی می کنند. شما می توانید کارتن خالی و یا کارتن اسباب کشی را از کارتن فروشی ها تهیه نمایید اما ما به شما فروشگاه کارتن بار را توصیه می کنیم که هم دارای قیمت بسیار مناسب است و هم در سریع ترین زمان ممکن تحویل آن صورت می گیرد.

ما در این مقاله قصد داریم که شما را با نایلون حباب دار و انواع آن بیشتر آشنا کنیم و هم چنین به توضیح بیشتر در رابطه با شرکت کارتن بار و محصولات آن و اینکه چرا بیشتر مردم علاقه مند به خرید از این فروشگاه اینترنتی می باشند ، بپردازیم.

نایلون حباب دار

نایلون حباب دار و انواع آن

همه ی ما ها می دانیم که نایلون حباب دار چیست اما اول به توضیح و تعریف کامل تری در رابطه با نایلون حباب دار می پردازیم. به نایلونی که سطح آن شفاف بوده و دارای حباب هایی است نایلون حباب دار می گویند. جنس نایلون حباب دار از موادی به نام پلی اتیلن می باشد. حباب های موجود در این نایلون عمل ضربه گیری را انجام می دهد و باعث می شود آسیبی به لوازمی که شکستنی هستند وارد نشود. معمولا بیش ترین استفاده ای که از نایلون حباب دار می شود در نگهداری و هم چنین بسته بندی کردن وسایلی است که شیشه ای باشند و با کوچک ترین ضربه شکسته شوند.

در هنگام اسباب کشی نایلون حباب دار یکی از پر کاربرد ترین ها به حساب می آید زیرا استفاده از آن در هنگام اسباب کشی باعث می شود که در حمل و نقل آسیبی به لوازم شکستنی وارد نشود و وسایل سالم و بدون هیچ خسارتی به محل مورد نظر حمل شوند. اگه نیازمند به استفاده از نایلون حباب دار هستید می توانید آن را در سایز های مختلف از فروشگاه کارتن بار تهیه نمایید.

بعضی از حباب های نایلون حباب دار درشت و بعضی دیگر ریز هستند که هر کدام از آن ها در بسته بندی وسایل به خصوص کاربرد دارند. معمولا از حباب های ریز در بسته بندی کالا هایی استفاده می شود که حساس تر و نسبت به بقیه ظریف تر باشد و از حباب های درشت در کالاهایی که سایز آن ها بزرگ تر و هم چنین شکستنی باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
10 نوع کارتن که همه افراد باید با آن آشنا باشند!

نایلون حبابی

سطح داخلی نایلون حباب دار صاف و لطیف می باشد و سطح بیرونی آن تشکیل شده از حباب هایی سفت می باشد. نایلون حباب دار دارای انواع مختلفی است که در قسمت بعدی مقاله به معرفی و توضیح انواع آن می پردازیم.

نایلون حباب دار دو بعدی یا معمولی:

این مدل از نایلون در بسته بندی کردن همه نوع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. چه کالاهایی که شکستنی هستند و چه کالاهایی که امکان شکسته شدن آن ها وجود ندارد برای مثال : صندلی ، لوازم یدکی ، ظروف چینی و شیشه ای ، قاب عکس ، انواع تابلو ها و….

نایلون حباب دار سه بعدی:

از نایلون حباب دار سه بعدی معمولا در بسته بندی کردن کالا هایی استفاده می شود که شکل آن ها به صورت مکعب باشد. از جمله کالا هایی که در بسته بندی آن ها از نایلون حباب دار سه بعدی استفاده می شود عبارت اند از : گاز ، یخچال ، کمد ، مبلمان ، تخت خواب . هم چنین بعضی از وسایل صنعتی هم هستند که مکعب هستند. در بسته بندی آن ها نیز از این مدل نایلون استفاده می شود.

نایلون حباب دار دولایه حباب درشت:

این مدل از نایلون حباب دار دارای حباب های درشت با قطر بیشتری نسبت به حباب های ریز می باشد و کارایی آن در بسته بندی کردن وسایل به نسبت مدل های دیگر بیشتر می باشد. از این مدل حباب دار در لوازمی که اندازه های بزرگ تری دارند استفاده می شود و به دلیل وجود حباب های درشت در مقابل ضربه ها مقاومت بیشتری دارند.

نایلون

نایلون حباب دار سه لایه حباب درشت:

کارایی این مدل از حباب دار همانند نوع قبلی آن است اما با این تفاوت که مقاومت این مدل به دلیل داشتن یک لایه حباب درشت اضافه تر ، خیلی بیشتر از مدل دولایه حباب درشت می باشد. کالاهایی که اندازه های آن ها بسیار بزرگ است جهت بسته بندی از نایلون سه لایه حباب درشت استفاده می نماید.

نایلون حباب دار سه لایه حباب ریز:

این مدل از نایلون  دارای حباب های ریز و هم چنین یه لایه حباب اضافه تر می باشد. زمانی که وسایل مورد استفاده را با این مدل از نایلونها بسته بندی کردید و اگر وسایل شما در هنگام حمل و نقل تحت فشار باشد، لایه ی سوم موجود در حباب دار باعث می شود که این فشار را تحمل نموده و آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
چگونه از دستگاه چسب زن استفاده کنیم؟

چگونگی تهیه کارتن خالی و یا کارتن اسباب کشی

بعضی از افراد اجاره نشین هستند و بعد از تمام شدن مدت زمان اجاره باید اسباب کشی کنند. برای اینکه بتوانند لوازم خود را بسته بندی کنند معمولا از کارتن خالی استفاده می کنند. تهیه کردن کارتن های بزرگ کار سختی است زیرا کارتن اسباب کشی و یا کارتن خالی هر جایی به فروش نمی رسد. مغازه های لوازم بسته بندی و کارتن فروشی در تهران و یا شهر های دیگر بسیار کم است و همواره این مشکل در هنگام اسباب کشی وجود دارد که چگونه لوازم خود را بسته بندی کنیم.

کارتن اسباب کشی

کارتن

فروشگاه اینترنتی لوازم بسته بندی

معمولا مردم برای تهیه کردن کارتن به هنگام اسباب کشی به سراغ سوپرمارکت ها می روند و کارتن های بزرگ چیپس و پفک و یا هر چیز دیگر را خریداری می کنند. البته لازم به ذکر است که بعضی از این سوپرمارکت ها این کارتن ها را نمی فروشند یا اگر به فروش بگذارند مبلغی دو برابر قیمت کارتن را به مشتری می گویند.

ممکن است برای بعضی از ما ها این سوال به وجود بیاید که آیا سایتی وجود دارد که بشود از آن لوازم بسته بندی تهیه نمود؟ پاسخ این سوال مثبت است. در فضای مجازی چندین فروشگاه در این زمینه فعالیت دارند. ما به شما یک راه توصیه می کنیم تا در هنگام اسباب کشی به مشکل بر نخورید و همین طور زمان خود را مدیریت کنید.

پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی کارتن بار است. اگه در گوگل عبارت کارتن بار را جستجو کنید حتما این سایت برای شما آورده می شود و با کلیک کردن بر روی آن می توانید چیزهایی که در هنگام اسباب کشی به آن نیاز دارید و هم چنین لوازم بسته بندی را در عکس های با کیفیت مشاهده و همین طور سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی کارتن بار کارتن هایی را به فروش می گذارد که دارای ضخامت بسیار بالا و اندازه های متفاوت است. شما می توانید از کارتن بار مواردی نظیر : چسب پهن ، سلفون ، کاور زیپ دار ، کارتن خالی ، کارتن اسباب کشی ، نایلون حباب دار ، لوازم بسته بندی و… تهیه نمایید.

کارتن

دیگر نیازی نیست به هنگام اسباب کشی وقت خود را به پیدا کردن مغازه های کارتن فروشی و یا لوازم بسته بندی هدر دهید. با فروشگاه اینترنتی کارتن بار با خیال راحت در خانه می توانید از محصولات دیدن کرده و آن را سفارش دهید تا به سرعت به دست شما برسد.

شرکت کارتن بار جز اولین شرکت ها در زمینه ی تولید کارتن و هم چنین محصولات بسته بندی به شمار می آید. این شرکت با نیم قرن تجربه مشتریان زیادی را به خود جذب نموده است. زیرا محصولاتی با کیفیت ، با دوام و هم چنین با قیمتی مناسب به مردم ارائه می دهد. این شرکت دارای یک فروشگاه بسیار بزرگ آنلاین است تا مردم بتوانند با مشاهده ی محصولات آن ها را خریداری نمایند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
آموزش اسباب کشی راحت قسمت اول

در هنگام اسباب کشی اندازه ی کارتن ها برای ما بسیار مهم می باشد. چونکه همه ی ما ها دارای لوازم مهم و شکستنی کوچک و بزرگ هستیم و برای هر یک از آن ها نمی توانیم کارتن هایی تهیه نماییم که اندازه باشد. اما با مشاهده در سایت کارتن بار متوجه می شوید که در این فروشگاه کارتن های متعدد با اندازه های مختلف به فروش می رسد و شما می توانید با تهیه کردن آن ها این نگرانی را که ممکن وسیله هایتان در هنگام اسباب کشی آسیب ببیند، از بین ببرید.

کارتن

کارتن

سخن پایانی
در این مقاله با نایلون‌های حباب‌دار و کاربردهای آن آشنا شدیم و دانستیم که برای بسته‌بندی اصولی هر وسیله‌ای، به یک سری لوازم اصلی از جمله کارتن، نوار چسب پهن و این مدل نایلون‌ها نیاز است.
نایلون‌های حباب‌دار صفحات پهنی هستند که برخلاف نایلون‌ها دیگر، روی یک طرف سطح خود، حباب‌های ریز یا درشتی دارند. اما از لحاظ ساختار مانند سایر نایلون‌ها از پلی اتیلن ساخته شدند. این نایلون‌ها در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و به دلیل ویژگی‌های که دارند، برای بسته‌بندی وسایل مختلف بسیار مناسب هستند:
– نایلون‌های حباب‌دار از انتقال رطوبت، آلودگی، گرد و خاک، روغن و… به داخل کالاها جلوگیری کرده و در مقابل اشعه‌های خورشید مقاوم هستند.
– این محصول به عنوان یک ضربه‌گیر قوی عمل می‌کند و مانع از ایجاد ضربه و فشار روی وسایل می‌شود.
– این نوع نایلون‌ها معمولا استحکام بالایی دارند و اگر باکیفیت باشند، به هیچ عنوان دچار فرسایش و پارگی نمی‌شوند.
– این صفحات حبابی کمک می‌کنند تا وسایل کاملا منظم و اصولی جمع‌آوری شوند.
شرکت بزرگ کارتن‌بار، این محصول را مانند دیگر محصولات خود، با بالاترین کیفیت و تنوع در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد و با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان، به دستتان می‌رساند. نایلون‌های حباب‌داری که توسط این وبسایت به فروش می‌رسند، انواع مختلفی دارند و به صورت دو لایه و سه لایه، با حباب‌های ریز و درشت تولید می‌شوند. نایلون‌های دوبعدی یا معمولی برای بسته‌بندی انواع کالاها، و نایلون‌های سه بعدی برای اجسام مکعبی شکل مانند میز، یخچال و… کاربرد دارند.
از نایلون‌های دولایه و سه لایه حباب درشت نیز، برای کالاهای بزرگی که نیاز به ضربه‌گیری قوی‌تری دارند، استفاده می‌شود.
در حالت کلی، این نایلون‌ها در هر جنس و ابعادی که باشند وسایل شما را از ضربه و آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کنند و برای اسباب‌کشی و بسته‌بندی کالاها گزینه بسیار مناسبی هستند.

برای مشاهده مقاله خرید چسب نواری پهن بدون واسطه روی لینک روبرو کلیک کنید . خرید چسب نواری پهن بدون واسطه

 

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =