پوشش برای وسایل خانه

پوشش وسایل خانگی

مبلمان درصورتی که روکش پارچه‌ای دارند

در زمان اسباب کشی تمام وسایل خانه و مبلمان خود را با روکش مخصوص خودشان پوشانده و آنها را نیز برای حمل کردن آماده کنید .

کارتن های بزرگ را فقط با کتاب و لوازم سنگین پر نکنید

زیرا حمل آنها برای کارگران عزیز بسیار سخت میشود ، لذا نیمی از آنها را با کتاب و نصف دیگر را با چیزهای دیگر پرکنید بهتر است .

برای جابجایی گل‌ها و گیاهان به ویژه گلدان های سنگین

جابجایی وسایل خانه

راهی جز جابجایی آنها به همان صورت وجود ندارد ولی در مورد گلدان های سبک و کوچک ، بهتر است تعدادی از آنها را در یک جعبه مقوایی مقاوم ، چوبی یا پلاستیکی قرارداده و در داخل هر یک از گلدان ها ، تکه چوبی به ارتفاع بلندترین گیاه گلدان فرو کنید . پس از این کیسه زباله‌ای بزرگ و یا پلاستیکی نازک را بر روی گلدان و دو طرف جعبه و همچنین تکه چوب های فرو رفته در گلدان قرار دهید و با چسب محکم کنید . البته روی آن سوراخ هایی برای تهویه گیاه بگذارید .

لباس های آویزان شده

پیشنهاد میشود آنها را با همان چوب لباسی به صورت یک مجموعه در یک کاور یا یک پلاستیگ بزرگ گذاشته یا در میان ملحفه پیچیده و جابجا کنید .

پوشش وسایل خانهجابجایی وسایل صوتی و تصویری

بهتر است که برای حمل وسایل خانه  از جعبه های مخصوص آنها استفاده کنید و یا یک جعبه دیگر با بسته بندی محکم در محل‌های حساس استفاده کرده و در صورت ممکن بودن با وسیله نقلیه خور آن را حمل کنید .

این مطلب هم جالب است بخوانید...
نگاهی به نحوه کارتن فروشی در تهران

اجناس گران بها و با قیمت

وسایلی گران قیمت همانند پول ،نقره ، طلا ، فرش و به همین صورت شکستنی ها را نیز در صورت داشتن توانایی و امکان با وسیله نقلیه شخصی خود همانند ماشین جا به جا کنید .

سخن پایانی
همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد، پیش از اسبا‌ب‌کشی باید وسایل را به طور اصولی بسته‌بندی کرد. ابزارهای بسته‌بندی را می‌توانید از وبسایت کارتن‌بار تهیه کنید و در کمتر از ۲ ساعت درب منزل تحویل بگیرید. تمام محصولات این فروشگاه از کیفیت و تنوع بالایی برخوردارند.
در هنگام جابه‌جایی باید تا جای ممکن وسایل را دسته‌بندی کنید و سپس هر وسیله را متناسب با جنس و کارایی، در پوشش مناسب خود قرار دهید. به عنوان مثال:
– یخچال: دور تا دور این وسیله را باید با فوم ضربه‌گیر به طور کامل پوشش داد.
– لوازم صوتی و تصویری: این وسایل را باید با ورقه‌های حباب‌دار یا یونولیت، که در کارتن بار موجود هستند، کامل بپوشانید و سپس در کارتن فابریک خود قرار دهید.
– لوازم شکستنی: برای این نوع وسایل، باید نایلون‌های حباب‌دار تهیه کنید و هر وسیله را به طور جداگانه با این نایلون‌ها بپوشانید. همچنین لوازم گران‌بهایی مانند پول، طلا و… را بهتر است با خودروی شخصی جابه‌جا کنید.
– لباس: بهتر است لباس‌های ارزشمند خود را در کاورهای مخصوص آن‌ها قرار دهید تا در حین جابه‌جایی دچار آسیب نشوند.
– لوازم چوبی: لوازم چوبی مثل مبلمان را ابتدا به وسیله کاغذ، مقوا، فوم و… ضربه‌گیری کنید و سپس با کاورهای مخصوص بپوشاند تا در حین جابه‌جایی پارچه‌‌های آن آسیب نبینند.
– گل و گیاه: بهتر است گلدان‌ها را خودتان به منزل جدید حمل کنید و یا از طریق روش‌ عنوان شده در مطلب بالا، آن‌ها را بسته‌بندی کنید.
– فرش: برای فرش بهتر است ابتدا ریشه‌ها را با پارچه بپوشانید و پس لوله کردن فرش، دور تا دور آن را با نایلون مخصوص یا حتی پارچه بپیچید.
– رختخواب: این نوع لوازم را نیز باید در کاورهای مخصوص رختخواب قرار داد.
در این مطلب تا جای ممکن روکش‌های مناسب برای هر وسیله گفته شد که البته متناسب با مسافت جابه‌جایی، باید این‌کار را انجام داد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
سلفون چیست و چه کاربردی دارد ؟

جهت مطالعه مقاله جمع آوری وسایل متفاوت در کوتاه‌ترین زمان  به روی لینک روبرو کلیک کنید. جمع آوری وسایل متفاوت در کوتاه‌ترین زمان

 

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =