کاربرد کارتن مخصوص حمل بار

کارتن خالی

کارتن مخصوص حمل بار برای بسته بندی و حمل و نقل لوازم اسباب کشی استفاده می شود که در باربری ها نیز برای جابجایی لوازم  مختلف از آن ها استفاده می کنند. این کارتن ها در ابعاد مختلف ساخته می شوند. حتی به سفارش مشتری در ابعاد های دلخواه نیز تولید می شود. کارتن های بزرگی نیز هستند که برای بسته بندی لوازم برقی استفاده می شوند.

کاربرد کارتن مخصوص حمل بار:

از کاربرد های کارتن مخصوص حمل بار می توان به بسته بندی کتاب، بسته بندی کفش، لباس، مواد غذایی،لوازم آشپزخانه، سرویس و ظرف چینی و شیشه ای ،لوازم خواب، خرده ریزهای دکور و اسباب بازی های کودک می توان اشاره کرد.

برای بسته بندی کتاب ها از کارتن مخصوص حمل بار بزرگ استفاده نکنید زیرا وقتی کارتن پر شد بیش از حد سنگین می شود و برای برداشتن آن با مشکل روبرو خواهید شد. باید از کارتن مخصوص حمل کتاب استفاده کنید. اگر احیانا کارتن بزرگ دارید می تواند نیمه ی آن را از کتاب و دفتر و نیمه ی دیگر را با لوازم سبکتر پر کنید. اگر نسبت به باریدن باران احساس خطر می کنید می توانید لوازم را درون پلاستیک داخل جعبه بسته بندی کنید تا لوازم شما خیس و خراب نشوند.

گاهی اوقات خانم ها روی برخی لوازم بسیار حساس اند مثلا شاید ظروف دکوری یا چینی قدیمی داشته باشند که سلامت آن ها خیلی برایشان مهم است بهتر است برای جابجایی این لوازم حساس حتما کارتن مخصوص حمل بار باشد. این نوع لوازم حساس باید درون کارتن 5 لایه بسته بندی و پک شوند. برخی لوازم غیر شکستنی و غیر ضروری مثل لباس های معمولی و عروسک های بافتنی که آسیب نمی بینند را می توانید در کارتن های دسته دوم نیز بسته بندی کنید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتن خالی برای اسباب کشی

یکسری کارتن های رگال دار نیز وجود دارند که برای حمل لباس های مجلسی و خاص به کار می روند. می توانید کت و شلوارها را با جالباسی روی رگال های کارتن قرار دهید تا بدون چروک و منظم لباسهایتان منتقل شوند. این کارتن های رگال دار مثل یک کمد لباسی عمل می کنند و در عوض بسیار سبک تر از کمد هستند و راحت جابجا می شوند. می توان از کارتن های بزرگ برای حمل قابلمه و ظروف پلاستیکی که وزن زیادی ندارند و فقط حجم میگیرند استفاده نمود.

ضخامت کارتن:

ضخامت این کارتن ها با توجه به نوع لوازمی که در آن قرار می گیرد متغیر است. علاوه بر ضخامت کارتن، اندازه و سایز کارتن نیز باید متناسب با نوع کالایی که در آن قرار می گیرد باشد. اگر قصد خرید این کارتن ها را دارید به طور مستقیم از شرکت های کارتن سازی خرید کنید در این صورت برای شما به صرفه تر می شود. بهتر است از کارتن های مخصوص حمل بار دسته دوم استفاده نشود چون در این صورت ممکن است کارتن پاره یا خراب شود و لوازم آسیب ببینند.

بهترین کارتن های مخصوص حمل بار کارتن های 5 لایه هستند که مقاومت لازم را برای قرار دادن لوازم سنگین تر را دارند.. کارتن های با ضخامت کمتر برای بسته بندی و حمل لوازم سبک تر مناسب اند. وقتی لوازم را در کارتون چیدید، حتما از چسب پهن برای بسته بندی و محکم کردن کارتن استفاده کنید این کار موجب میشود که عملیات حمل با ایمنی و اطمینان بیشتری صورت بگیرد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزیت های استفاده لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی 5 لایه با کیفیت در اسباب کشی

گاهی اوقات برای محکم کردن  بسته بندی های  اشیای شکستنی بجای چسب از نخ بسته بندی استفاده می شود که باید گره های آن محکم بسته شوند. جنس این نخ پلاستیکی است و ضخامت آن  از نخی که دور جعبه های شیرینی میگیرند بیشتر است.

با انتخاب مناسب کارتن مخصوص حمل بار یک بسته بندی و بارگیری آسان و راحتی را خواهید داشت. این کارتن ها نه تنها موجب نظم دادن به روند اسباب کشی و حمل و نقل بار می شود بلکه در حفاظت و سلامت اشیاء و لوازم نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

کارتن های مخصوص حمل بار ، کارتن های 3 لایه و 5 لایه هستند که برای جابجایی لوازم خانه، اداره، سازمان و یا بسته بندی و جابجایی مواد غذایی به کار می روند. ابعاد کارتن مخصوص حمل بار  نباید زیاد بزرگ یا زیاد کوچک باشد. ابعاد آن ها باید استاندارد باشد. لزوم بسته بندی در امر جابجایی حائز اهمیت است. این بسته بندی باید استاندارد و مطمئن باشد چون یکسری لوازم پر اهمیتی وجود دارند که باید در حمل و جابجایی به دقت منتقل شوند. مثلا در ادارات کارتن مخصوص حمل مدارک و لوازم اداری مانند زونکن و کیس وجود دارد که سلامت داده ها بسیار اهمیت دارند. پس اینجاست که اهمیت زیاد کارتن مخصوص حمل بار به خوبی مشخص می شود.

کارتن مخصوص حمل بار

قیمت کارتن مخصوص حمل بار:

قیمت این نوع کارتن ها با توجه به سایز و ضخامت یا همان تعداد لایه ها متغیر است. برخی شرکت ها این کارتن ها را به صورت بسته ای و برخی دیگر دانه ای می فروشند. برای آگاهی از قیمت کارتن ها می توانید با شرکت های کارتن فروشی در ارتباط باشید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
انواع لوازم بسته بندی چیست؟

همه ی لوازمی که قرار است جابجا شوند باید به صورتی بسته بندی و منتقل شوند که کمترین خسارتی به آن ها وارد نشود. لوازمی که قرار است درون جعبه جا گیر شوند باید در کارتن مخصوص حمل بار مرتب چیده شوند و پس از بستن، چسب کاری شوند. اقلامی که در این نوع کارتن ها اندازه نمی شوند باید با روش های دیگری بسته بندی شوند. مثلا از پلاستیک های حباب دار یا روکش های محافظ برای بسته بندی لوازمی مثل مبلمان و … استفاده می شود.

بسته بندی با این کارتن ها حتی اگر زمان زیادی را از شما بگیرد در عوض شانس موفقیت شما در نقل و انتقال لوازم و عدم بروز خسارت و شکستن لوازم شکستنی را افزایش می دهد.

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 9 =