اهمیت کارتن و فروش کارتن

DeliverCarton_Wallpaper

فروش کارتن در گذشته در رده ی شغل های سطح پایین محسوب می شد و  تقریبا کسی فکرش را هم نمی کرد که روزی این سغل تا این مهم و مفید و پر درآمد باشد. اما با گذشت زمان، افراد برای اسباب کشی های خود و جلوگیری از آسیب وسایل خود به دنبال کارتن می باشند و به همین دلیل افراد زیادی در حال حاضر به شغل تولید کارتن و کارتن فروشی روی آورده اند.

کارتن اسباب کشی در همه دنیا معروف شده و همه در مواقع نیاز از آن استفاده می کنند. در همین راستا، شغل کارتن فروشی به عنوان یک شغل پر در آمد شناخته شده است. زیرا حتی برای کوچکترین جابه جایی هم به کارتن نیاز پیدا می کنند و به سراغ کارتن فروشی می روند. در همین راستا برندها و کارخانه های مختلفی برای تولید کارتن و کارتن فروشی به سرمایه گذاری پرداخته اند.

شرکت های تولید کارتن فروشی محصولاتی را ارائه می دهند تا مشتریان با قیمت مناسب و خیالی راحت، با کیفیت ترین نوع کارتن ها را تهیه نمایند. شرکت های فروش کارتن دو نوع کارتن اسباب کشی مخصوص منازل و کارتن اسباب کشی مخصوص ادارات و سازمان ها برای فروش، تولید می کنند. کارتن اسباب کشی مخصوص ارادت شامل کارتن زونکن، کارتن کیبورد، کارتن کیس و کارتن پرونده را برای عرضه به بازار تولید می کنند.

کارتن های اسباب کشی مخصوص منزل هم در سایزها و ابعاد مختلف تولید می شود، از آن جهت که معمولا لوازم منزل از قبیل کتاب و شکستنی ها، به کارتن های کوچکتر و متوسطی نیاز دارند.

کارتن فروشی

وسایلی مانند ظرف ها و قابلمه ها و همچنین برای جابه جایی لوازم های برقی به کارتن های بزرگتری احتیاج است و برای تهیه آن می توان به نزدیکترین مرکز فروش کارتن  مراجعه کرد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتن چند لایه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آیا می دانید کارتن و کارتن فروشی از چه اهمیتی در بین افراد برخوردار است؟

از آنجایی که شما هم در جریان هستید معضل اسباب کشی بسیار پیچیده، پر دردسر و پر استرس می باشد و از دلایل آن هم می توان به احتمال آسیبی که به لوازم و تجهیزات وارد می شود، اشاره کرد. در همچین مواقعی یکی از وسایلی که می تواند جلوی ایجاد ضرر را بگیرد، استفاده از کارتن های مخصوص اسباب کشی است.

برای تهیه کارتن های مخصوص باید به شرکت های تولید و فروش کارتن و بسته بندی مراجعه کنید. از با اهمیت ترین ویژگی های شغل کارتن فروشی، ایجاد کارتن ها و دیگر لوازم بسته بندی می باشد که امکان چیدن منظم وسایل را بدون هیچ آسیبی و استرسی فراهم می کند تا برای جا به جایی مشکلی پیش نیاید.

برای انتخاب و خرید کارتن اسباب کشی و بسته بندی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

بهترین کارتن اسباب کشی: اگر به دنبال بهترین نوع کارتن اسباب کشی وسایل منزل و اداره هستید، باید با توجه به وزن و نوع وسایل، کارتن های سه و پنج لایه را انتخاب کنید که برای حمل و بسته بندی استحکام کافی را داشته باشد. البته اندازه و سایز کارتن هم از اهمیت بالایی برخوردار است. تولید کنندگان هنگام تولید باید در نظر داشته باشند که کارتن ها نه ابعاد خیلی بزرگ و نه ابعاد خیلی کوچکی برای استفاده داشته باشند.

کارتن خالی

لزوم بسته بندی: چگونگی بسته بندی برای جابه جایی وسایل و باربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسته بندی لوازم باید به گونه ای باشد که زمان جا به جایی به هیچکدام آسیبی نرسد. اثاثیه ای که برای بسته بندی در کارتن مناسب هستند را به کارتن انتقال دهید و دیگر لوازم از قبیل مبلمان، یخچال، گاز و … را به وسیله پلاستیک حباب دار محافظت کنید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کاربردهای نایلون حباب دار

قیمت کارتن خالی: عوامل  مختلفی مانند سایز، تعداد و ضخامت کارتن، تاثیر زیادی بر قیمت کارتن دارند. اگر می خواهید کارتن را با قیمت ارزان خریداری کنید، برای تهیه آن مستقیم به کارتن سازی مراجعه کنید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، استفاده و به کارگیری کارتن دست دوم، هنگام جا به جایی، ممکن است باعث آسیب دیدن لوازم و اثاثیه شما گردد.

کارتن های اسباب کشی را از چه جاهایی می توان تهیه کرد؟

برای تهیه مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع کارتن های اسباب کشی به شرکت های کارتن فروشی که در زمینه تولید کارتن های اسباب کشی و بسته بندی های دیگر مشغول فعالیت هستند، سر بزنید. زیرا تولید کنندگان این شرکت ها محصولات خود را با توجه به رفاه حال مصرف کنندگان و نیازی که بازار دارد، تولید می کنند و به عرضه میگذارند.

بعضی از شرکت ها برای دسترسی راحت تر مشتریان خود، سایت اینترنتی را راه اندازی می کنند تا در صورتی که امکان مراجعه حضوری مشتری وجود نداشت، بتواند از سایت محصول مورد نظر خود یا کارتن فروشی های آنلاین را خریداری کند. در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت، سفارش از طریق تماس تلفنی هم امکان پذیر است.

فروش کارتن خالی

هر فردی که با شغل کارتن فروشی و کاربردهای آن آشنا می شود، به دنبال تهیه کارتن ها از شرکت هایی که با کیفیت بالا آن را اراده می دهند، می باشد.

ویژگی های کارتن دو لایه چیست؟

کارتن های دولایه به کارتن های گفته می شود که از یک ورق کاغذ صاف و یک ورق کاغذ چین دار به وجود می آید و در صنعت کارتن سازی به آن سینگل فیس گفته می شود. این کارتن به دلیل استحکام پایینی که دارد، امکان استفاده مستقیم از آن برای جعبه سازی وجود ندارد. معمولا از این کارتن ها بیشتر برای ضربه گیری در داخل بسته بندی ها استفاده می کنند. اگر بخواهیم مثال بزنیم تا بهتر آن را بشناسید، باید به کاغذهای چین دار سفیدی که از آن داخل جعبه بیسکوییت استفاده می کنند، اشاره کنیم. البته یکی دیگر از موارد استفاده از آن کفپوش یکبار مصرف سالنهای صنعتی است.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
آموزش اسباب کشی راحت قسمت چهارم

در کارتن فروشی ها کارتن های بسته بندی چه کاربردی دارند؟

  • بسته بندی کفش
  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی ظروف چینی و وسایل آشپزخانه

و انواع مختلف وسایل های دیگری که در کارتن ها جا می گیرند را می توان در آن قرار داد و در این صورت برای جابجایی و حمل و نقل آماده می شود. کارتن های بسته بندی با بهترین کیفیت در کارتن فروشی ها قابل تهیه و خریداری می باشد.

برای مشاهده مقاله مزایای سلفون چیست و چه کاربردی دارد روی لینک روبرو کلیک کنید . سلفون چیست و چه کاربردی دارد ؟

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =