مزیت های استفاده لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی 5 لایه با کیفیت در اسباب کشی

لوازم بسته بندی

مزیت های استفاده لوازم بسته بندی با کیفیت در کارتن اسباب کشی

اسباب کشی یکی از ضرورت های زندگی است که احتمالاً هر فردی حداقل یک بار آن را تجربه می کند. این کار بسیار پر زحمت است اما زمانی که اصول مناسب برای اسباب کشی مورد توجه قرار بگیرد، ساده و آسان تر خواهد شد. برای تسهیل در روند اسباب کشی باید همه چیز در نوع اصولی دنبال شوند و تجهیزات مهم نیز در این فرآیند مورد توجه باشند. 5 لایه می تواند از تجهیزات مهم در پروسه اسباب کشی باشد.

همان طور که می دانید کلیه لوازم باید با توجه درجه حساسیت بسته بندی شوند. در این صورت جا به جایی منزل به نحو احسنت و بدون دردسر انجام خواهد گرفت.

بسته بندی شکستنی با کارتن اسباب کشی 5 لایه

کارتن اسباب کشی 5 لایه به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالا برای حمل قطعات حساس و ظروف شکستنی توصیه می شود. نکته مهم مربوط به بسته بندی شکستنی با کارتن اسباب کشی 5 لایهاین است که شکستنی ها در این نوع کارتن ها نیز نباید به شکل مستقیم قرار بگیرند. چون لرزش های جاده ای، تکان های جا به جایی در دست به دست شدن ها و … می تواند صدماتی را برای محتوای درونی این جعبه ها به همراه داشته باشد. بنابراین برای پوشش آن ها باید از کاغذ یا پلاستیک کمک گرفت. بسته بندی حباب نیز می تواند گزینه خوبی برای حمل این وسایل باشد.

کارتن اسباب کشی 5 لایه

باکس های اختصاصی

گاهی وسیله ای که برای جا به جایی در درون کارتن اسباب کشی 5 لایه قرار می گیرد، بسیار خاص است. بنابراین بهتر است از باکس های اختصاصی خود این وسایل برای حمل آن ها کمک گرفت. چون این نوع باکس ها با پوشش حباب دار، کاغذ و … به خوبی ایمن شده اند.

لپ تاپ، نوت بوک، آینه، آلات موسیقی، انواع کامپیوترها، آثار هنری، لوازم گران قیمت، عتیقه و … از جمله وسایلی هستند که بهتر است درون جعبه های مخصوص به خود حمل شوند.

در صورت نبود باکس های اختصاصی نیز می توانید از کشی 5 لایه برای حمل کمک بگیرید. البته اطراف وسیله در این باکس باید با پوشش مناسبی از کاغذ، پلاستیک حباب دار و … پر شود. در این صورت از جا به جایی های احتمالی وسیله درون باکس یا آسیب دیدگی آن ممانعت به عمل خواهد آمد. زمانی که این وسایل در باکس اختصاصی خود حمل شوند، دیگر نگران تامین امنیت برای آن ها نخواهید بود. چون می دانید این وسایل با صحت و سلامتی به مقصد خواهند رسید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

کارتن اسباب کشی 5 لایه مخصوص لباس

این نوع کارتن اسباب کشی 5 لایه برای جلوگیری از اتلاف وقت و چروک شدن لباس ها مورد توجه قرار می گیرد. چنین باکسی بی شباهت به کمد لباس نیست. امکان ایستایی لباس در حالت قائم فراهم است. بنابراین جا به جایی به راحتی انجام می شود. ضمن اینکه در حین مرتب کردن و بیرون کشیدن این لباس ها از کارتن اسباب کشی 5 لایه دچار زحمت چندانی نخواهید شد. توجه داشته باشید که از این باکس ها نیز نباید بیش از تحمل ظرفیتی آن ها توقع داشته باشید. یعنی این کارتن ها را به اندازه پر کنید. در این صورت هم روند حمل و نقل آن ها را ساده تر خواهید کرد و هم امکان استفاده مجدد از آن ها را از دست نخواهید داد.

کارتن اسباب کشی 5 لایه و وسایل سنگین

کارتن اسباب کشی 5 لایه می تواند گزینه مناسبی نیز برای حمل بطری های سنگین شیشه ای باشد. ضمن اینکه برای حمل و نقل کتاب نیز مورد توجه قرار بگیرد. در واقع با این باکس ها، حمل و نقل های سنگین مورد توجه قرار می گیرند.

البته برای حمل کتاب ها در کارتن اسباب باید از سایز کوچک آن بهره مند شد. در این حالت روند جا به جایی به شکل آسان تر انجام خواهد شد. ضمن اینکه نمونه کوچک این باکس ها به شکل تک نفره قابل حمل می باشد و این موضوع روند بهتری را در انتقال وسایل فراهم خواهد کرد.

همواره سعی کنید بسته بندی ها و نوع کارتن ها را به شکلی انتخاب کنید که یک نفر نیز بتواند آن را حمل نماید. این موضوع در اسباب کشی اهمیت زیادی دارد.

اطلاعات لازم برای حمل و جا به جایی را بر روی  بنویسید. در این صورت می توانید روند حمل و نقل را باز هم سرعت ببخشید و از سردرگمی خود در حین باز کردن کارتن ها و چیدمان منزل جلوگیری به عمل آورید.

چرا از مقوا برای کارتن اسباب کشی 5 لایه استفاده می شود؟

همان طور که می دانید مقواها بسیار شکل پذیر و قابل انعطاف می باشند. بنابراین بعد از تمام شدن کار می توانید کارتن اسباب کشی 5 لایه به شکل باور نکردنی تا کنید و در یک انبار یا پارکینگ محل سکونت خود ذخیره و نگه داری کنید. نکته مهم دیگر در مورد استفاده از این مقواها این است که وزن مقوا نسبت به دیگر متریال و مواد بسیار کم می باشد. بنابراین زمانی که از کارتن اسباب کشی 5 لایه برای حمل و نقل استفاده می کنیم، وزن چندانی به وسیله قابل حمل اضافه نکرده ایم.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
10 نوع کارتن که همه افراد باید با آن آشنا باشند!

استفاده از مقوا در کارتن اسباب کشی 5 لایه سبب سهولت در حمل و نقل می شود. به طور کلی جا به جایی وسایل با کارتن های مقوایی بسیار راحت و بدون دردسر می باشد.

استفاده از کارتن اسباب کشی 5 لایه مقرون به صرفه نیز می باشد و به همین خاطر در جریان اسباب کشی مورد توجه قرار می گیرد.

ضرورت به کارگیری تجهیزات در اسباب کشی چیست؟

همان طور که می دانید لوازم و تجهیزات بیشتری برای حمل و نقل آسان و راحت مورد توجه قرار می گیرد. در واقع این لوازم همانند یک نیروی کمکی در پروسه جا به جایی و اسباب کشی می باشند. زمانی که از تجهیزاتی همچون کارتن اسباب کشی 5 لایه در جا به جایی استفاده می کنید، کار اسباب کشی را آسان تر خواهید کرد. به شرطی این لوازم در نوع با کیفیت و سالم انتخاب شده باشند.

کارتن اسباب کشی 5 لایه گزینه مناسبی برای حمل و نقل سریع می باشد. زمانی که از این کارتن ها بهره مند می شوید، می توانید جا به جایی و دست به دست کردن کارتن ها را با خیال آسوده تری انجام دهید.

علاوه بر کارتن اسباب کشی 5 لایه ، از کارتن اسباب کشی 7 لایه یا سه لایه نیز در اسباب کشی کمک گرفته می شود. در چنین شرایطی استحکام و دوام کارتن ها بسیار بالاست. قطعاً شما در بین وسایل منزل قطعات حساس، شکستنی و خاص دارید. به عنوان مثال یک آلت موسیقی نظیر گیتار باید با اصولی در باکس 5 لایه قرار بگیرید. ضمن اینکه برای جلوگیری از صدمه دیدن چنین وسایل حساسی بهتر است از جایگاه مخصوص خود وسیله کمک بگیرید. در این صورت امنیت وسیله را در حین جا به جایی به خطر نمی اندازید.

استفاده از نایلون حباب دار

بسیاری از قطعات نباید به شکل مستقیم وارد اسباب شوند. به عنوان مثال وسایل برقی، ظروف شکستنی، آثار هنری و … از مواردی هستند که اگر به شکل مستقیم درون باکس ها قرار بگیرند، نابود می شوند. از نایلون حباب دار برای پر کردن فضاهای خالی استفاده می شود. در واقع این فضاها باید به شکل مطلوبی پر شوند. در این صورت وسیله درون جعبه جا به جا نخواهد شد.

گاهی نیز قطعات وسیله به گونه ای حساس می باشند که نباید درون کارتن اسباب کشی 5 لایه با یکدیگر برخورد داشته باشند. این وسایل در صورت برخورد می توانند سبب سایش و از کار افتادگی یکدیگر شوند. برای جلوگیری از سایش بین قطعات از پوشش مناسب نایلون حباب دار یا کاغذ استفاده می شود. البته بهره مندی از نایلون حباب دار به مراتب از کاغذ مهم تر خواهد بود. نایلون حباب دار با قرار گرفتن در اطراف قطعات از سایش و برخورد آن ها با یکدیگر جلوگیری به عمل می آورد. این موضوع در کلیه سایزهای مربوط به کارتن اسباب کشی 5 لایه قابل اجرا خواهد بود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
آموزش اسباب کشی راحت قسمت پنجم

 

کارتن اسباب کشی 5 لایه

کاور لباس

کاور لباس نیز یکی دیگر از تجهیزاتی است که در جا به جایی ها و اسباب کشی مورد توجه قرار می گیرد. 5 لایه با رگال نیز گزینه خوبی برای جمع آوری و بسته بندی لباس می باشد. رگال موجود در این کارتن از شکستن اتوی لباس یا به هم ریختن پارچه آن ها جلوگیری می نماید.

همان طور که می دانید در زمان اسباب کشی میزان گرد و غبار در فضا بسیار است. بیشتر ظروف و وسایل بعد از تمام شدن زمان اسباب کشی شسته می شوند تا از آلودگی و گرد و خاک پاک شوند. لباس ها نیز از عناصر حساس و مهم در جا به جایی هستند که ممکن است در پروسه این حمل و نقل کثیف و غیر قابل استفاده شوند. بنابراین بهره مندی از کاور لباس و همین طور کارتن اسباب کشی 5 لایه رگال دار از تجهیزات مناسب برای حمل لباس ها در اسباب کشی می باشد.

نوار چسب

از دیگر تجهیزات مهم در اسباب کشی می باشد. در واقع نبود چسب مناسب در جریان اسباب کشی به معنای نبود بسته بندی خواهد بود. این بسته بندی به کمک نوار چسب های به کار رفته محکم و مطمئن خواهد شد. در واقع این کارتن ها با بسته بندی فوق العاده از گزندهای مختلف و تکان های شدید در امان می مانند.

تجهیزات و امکانات به کار رفته در اسباب کشی می تواند عمل جا به جایی را بهتر نماید. برای حمل و به کار گرفتن این نوع تجهیزات به شکل بهتر باید آن ها را در نوع صحیح و مناسب به کار ببندید. این موضوع به خصوص در انتخاب کارتن اسباب بسیار حیاتی و مهم می باشد.

برای مشاهده مقاله نقش کارتن اسباب کشی ۳ لایه در اسباب کشی روی لینک روبرو کلیک کنید . تفاوت کارتن اسباب کشی ۳ لایه با پنج لایه چیست؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفت =