نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی ارزان

کارتن اسباب کشی ارزان

نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی ارزان

روزهای پایانی سال و البته فصول گرم زمان مناسبی برای اسباب کشی می باشد. در واقع بیشتر افراد جهت اسباب کشی روزهای گرم را انتخاب می کنند. این روزها از هر نظر شرایط ایده آلی را برای اسباب کشی راحت و آسان فراهم می کنند. یکی دیگر از موارد مهم در اسباب کشی پیدا کردن کارتن اسباب کشی ارزان می باشد.

بسیاری از خانواده هایی که تمایل به اسباب کشی دارند، از نبود کارتن اسباب کشی گله می کنند و به این موضوع اعتراف می کنند که نبود کارتن، کار اسباب کشی آن ها را لغو نموده است. کارتن اسباب کشی ارزان می تواند تا حد زیادی هزینه های جا به جایی و نقل مکان شما را کاهش دهد.

تصور کنید که به تازگی مکان مناسبی را برای اجاره یا خرید پسندیده اید و در مورد خرید یا اجاره آن نیز به تصمیم قطعی رسیده اید. در این صورت بعد از تصمیم قطعی، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد، پیدا کردن کارتن اسباب کشی ارزان می باشد.

کارتن اسباب کشی ارزان

چرا وجود کارتن اسباب کشی ارزان اهمیت دارد؟

برای پاسخ به این پرسش بهتر است ابتدا بپرسیم چرا از کارتن برای اسباب کشی استفاده می کنیم؟ جواب این سوال بسیار مشخص است. کارتن ها امکان یک دسته بندی جمع و جور را برای ما فراهم می کنند. ضمن اینکه امکان جا به جایی و دست گرفتن وسایل را امکان پذیر تر می نمایند.

بسیاری از لوازم حساس و شکننده هستند. بنابراین برای حمل و نقل آن ها باید از کارتن، آن هم در نوع مقاوم استفاده کرد. تمام این موارد ضرورت بهره مندی از کارتن اسباب کشی ارزان را نشان می دهد.

حال به این سوال پاسخ می دهیم که چرا انتخاب کارتن اسباب کشی ارزان این قدر اهمیت دارد. توجه داشته باشید که بهره مندی از کارتن اسباب کشی ارزان به اندازه نوع کارتن های به کار گرفته شده در روند اسباب کشی اهمیت دارد. در واقع این کارتن ها در تعداد زیادی برای انجام اسباب کشی و نقل مکان مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین قیمت بالای آن ها هزینه های زیادی را بر فرد جهت اسباب کشی تحمیل خواهند کرد.

به طور کلی اسباب کشی علاوه بر انتخاب کارتن اسباب کشی، هزینه های سنگین زیادی به دنبال دارد. شما باید از یک کامیون یا سایر خودروهای سنگین برای جا به جایی و حمل اثاث و لوازم خانه بهره مند شوید. در مرحله دوم نیز باید هزینه گزافی برای حمل و بار زدن این وسایل به کارگران پرداخت نمایید. گاهی نیز کار اسباب کشی بسیار زمان بر می گردد و این کارگران باید از نظر تامین غذا نیز پشتیبانی شوند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
سلفون در بسته بندی هاچه نقشی دارد؟

کارتن ارزان

ممکن است در محیط منزل نیز از نیروی کارگر برای چیدمان، حمل وسایل سنگین و … کمک بگیرید. تمام این کارها برای انجام نیاز به پرداخت هزینه دارد. حال آن که برای جا به جایی و حمل و نقل وسایل نیز نیاز به کارتن اسباب کشی ارزان دارید. البته کارتن برای حمل و بسته بندی وسایل کافی نیست. در چنین شرایطی شما از پلاستیک نیز بهره مند می شوید.

توجه داشته باشید که برای سهولت و سرعت بخشی به چیدمان و جا به جایی منزل نیاز به کارتن اسباب کشی ارزان دارید. در این صورت در هزینه های مربوط به اسباب کشی تخفیف و کاهش ایجاد کرده اید.

انواع کارتن اسباب کشی ارزان

برای اسباب کشی راحت و سریع از کارتن های مختلفی کمک گرفته می شود. در واقع انواع کارتن اسباب کشی ارزان با توجه به کیفیت و نحوه بسته بندی در اسباب کشی مورد توجه قرار می گیرند. نمونه ای از این کارتن ها برای بسته بندی کتاب، نمونه دیگر برای شکستنی ها و نمونه ای دیگر برای وسایل سنگین مورد توجه هستند.

اگر در بهره مندی از کارتن اسباب کشی ارزان به شکل اصولی عمل کنید، از خسارت های احتمالی به وجود آمده در روند اسباب کشی جلوگیری به عمل

می آورید. تمام هدف ما از تولید کارتن های مختلف با بسته بندی و مقاومت گوناگون این است که روند اسباب کشی بدون ضررهای احتمالی انجام شود. البته این ضررها همیشه از نوع مالی نیستند. گاهی به خاطر یک بسته بندی غلط و بی توجهی در حمل و نقل ممکن است دچار خسارات و صدمات سنگین تری شوید.

کارتون فریت بار

خرید کارتن اسباب کشی ارزان می تواند در نوع فریت بار باشد. در واقع هر گونه حمل و جا به جایی از طریق هواپیما به این نام خوانده می شود. کارتون های فریت بار کارتون های خاص و مناسب برای حمل و نقل با خطوط هوایی می باشند. این کارتون ها در فضای فرودگاه ها و حمل و نقل هوایی زیاد جا به جا می شوند.

کارتون فریت بار بسته بندی خاصی دارد و از این رو می تواند گزینه مناسبی برای تهیه کارتن اسباب کشی ارزان باشد. این کارتون ها در سرعت های هوایی در تکان و ضربات شدید قرار می گیرند. ضمن اینکه چندین بار جا به جا می گردند. بنابراین برای کارتن اسباب کشی ارزان پیشنهاد می شوند. چون مقاومت خوبی دارند.

از چنین کارتون هایی برای سهولت حمل و نقل استفاده می شود. نکته مهم دیگر در حمل و نقل این کارتن ها این است که می توان آن ها را به دلیل مقاومت و استحکام بالا برای مواردی همچون شکستنی و وسایل ظریف و حساس به کار برد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
تعداد کارتن اسباب کشی مورد نیاز در 1 اسباب کشی

کارتن اسباب کشی ارزان فریت بار ضخیم بوده و می تواند گزینه مناسبی برای حمل و نقل لوازم سنگین و تجهیزات خاص باشد.

این نوع کارتن اسباب کشی ارزان دارای انعطاف خوب می باشد. به گونه ای که می توان آن ها را در اشکال مختلفی جمع آوری کرد. این انعطاف به حدی است که می تواند در اثر ضربه تغییر شکل بدهد.

نکته مهم دیگر در مورد خصوصیات این کارتون مربوط به رطوبت پذیر بودن آن است. در واقع این کارتون ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که می توانند بخشی از رطوبت را جذب نمایند. این جذب رطوبت سبب می شود که این کارتون ها در هوای نامساعد و شرجی نیز گزینه خوبی برای کارتون حمل و نقل و کارتن اسباب کشی ارزان باشند.

کالا و لوازمی که در این نوع کارتون ها ذخیره می شوند، از امکان خوبی برای حفاظت برخوردارند. بنابراین این کارتون ها برای نگه داری و ذخیره اجناس قیمتی توصیه می شوند.

کارتن اسباب کشی ارزان در نوع فریت بار در سایزهای مختلفی دیده می شود.

بزرگ ترین سایز کارتون در طول 90 سانتی متر، 54 سانتی متر ارتفاع و حدود 50 سانتی متر عرض می باشد. سایز دوم تعیین شده برای این کارتون ها با 60 سانتی متر طول، حدود 50 سانتی متر ارتفاع و 50 سانتی متر عرض ارائه می گردد. سایز کوچک این کارتون نیز با 35 سانتی متر عرض، 50 سانتی متر طول و 30 سانتی متر ارتفاع تولید می گردد.

کارتون موز

یکی دیگر از کارتون های مناسب برای اسباب کشی می باشد. از قابلیت های این نوع کارتون ها می توان به حمل و نقل آسان آن ها در جا به جایی اشاره کرد. این کارتن اسباب کشی ارزان ارزان محلی برای گذاشتن دست در حین حمل و نقل دارد. از این رو می تواند در اسباب کشی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

اگر از این کارتن برای جا به جایی استفاده می کنید، دیگر نیاز به چسب نخواهید داشت. چون این نوع کارتون به شکل سرهم بسته خواهد شد.

نکات مهم در اسباب کشی

برای سهولت در حمل و جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی باید نکات و اصول مهم در اسباب کشی را مورد توجه قرار دهید.

بسته بندی با کاغذ

اگر چه برای حمل وسایل و ظروف شکستنی از کارتون چند لایه بسیار مقاوم استفاده می شود اما لازم است وسایل شکستنی را پیش از قرار دادن در کارتن با یک کاغذ مناسب بپیچید. این موضوع برای کلیه وسایل و ظروفی که از چینی، شیشه و سرامیک تهیه شده باشند، اهمیت دارد و باید اجرا گردد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
ویژگی های کارتن حمل بار چیست؟

توجه داشته باشید که استفاده از کاغذ برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. ضمن اینکه بر روی اشیاء و لوازم حساس سبب خش نخواهد شد و وسایل شما را از آلودگی و گرد و غبار نیز به خوبی حفظ می نماید.

بسته بندی حباب

این بسته بندی می تواند بهترین نوع بسته بندی در به کارگیری کارتن اسباب کشی ارزان باشد. این بسته بندی چند لایه بوده و مقاومت بهتری نسبت به کاغذ برای ظروف و لوازم شکستنی و حساس شما ایجاد خواهد کرد. اگر از خش های احتمالی توسط کاغذ بر روی وسیله خود می ترسید، از این روش برای حمل و جا به جایی کمک بگیرید.

این نوع بسته بندی های حباب دار در اندازه و اشکال مختلفی برای بسته بندی وجود دارند. ضمن اینکه ضخامت در نظر گرفته شده برای این نوع بسته بندی ها نیز می تواند در نوع ضخیم یا نازک باشد. توجه به این نوع امور نیز به نوع وسیله بسته بندی شده با کارتن اسباب کشی ارزان مرتبط می گردد.

انواع مختلفی از بسته بندی حباب با اندازه های مختلف و ضخامت ورق ها در بازار وجود دارند.

بسته بندی پلاستیکی

این نوع روش نیز یکی از روش های بسته بندی با کارتن اسباب کشی ارزان می باشد. این روش کشش بالایی دارد. برای حمل مواد غذایی و نوشیدنی ها از این نوع بسته بندی کمک گرفته می شود. در واقع این نوع بسته بندی در حکم بسته بندی حباب و کاغذ برای ظروف شکستنی می باشد. مواد غذایی در طی حمل و جا به جایی ممکن است بریزند و از بین بروند. بنابراین برای حمل  ظروف مواد غذایی از بسته بندی پلاستیکی استفاده می شود.

در واقع این نوع بسته بندی پلاستیکی برای حفظ مواد غذایی از گرد و غبار، هوای بیرون و رطوبت مورد توجه قرار می گیرد.

برای بسته بندی مبلمان چوبی نیز می توان از این نوع روش بسته بندی کمک گرفت.

شما میتوانید برای خرید کارتن و لوازم بسته بندی از محصولات شرکت کارتن بار استفاده کنید.

برای مشاهده مقاله نقش کارتن اسباب کشی 3 لایه در اسباب کشی روی لینک روبرو کلیک کنید . نقش کارتن اسباب کشی ۳ لایه در اسباب کشی

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =