آشنایی با کاور زیپ دار

انواع کاور زیپ دار

هدف از نگارش مقاله ای که پیش رو داریم، آشنایی با کاور زیپ دار است. یکی از لوازم بسته بندی بار که در شرکت بزرگ کارتن باز با خرید و فروش زیادی مواجه شده است، کاور زیپ دار است.

فروشگاه آنلاین کارتن بار، با سابقه فراوانی که در خرید و فروش انواع لوازم بسته بندی همچون کارتن، نایلون های مختلف و …  دارد، یک بار دیگر با فروش کالای پرمصرف و پرطرفدار دیگر به نام کاور زیپ دار مشتریان زیادی را مورد توجه قرار داده است.

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با انواع کاور زیپ دار، کاربرد کاور زیپ دار، مشخصات و ویژگی های کاور زیپ دار آشنا شوید.

کاور زیپ دار چیست ؟

کاور زیپ دار یکی از لوازم بسته بندی انواع اسباب و اثاثیه کوچک و بزرگ است که اکثراً در اسباب کشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. خیلی اوقات وسایلی کوچکی دارید که می خواهید آن را در کیف یا ساکی سبک و مشخص جای گذاری شود تا هم نظم داشته و هم در دسترس شما باشد.

در نتیجه به فکر ساخت ابزاری از جنس پارچه، پلاستیک یا چرم افتادند و با قرار دادن زیپ، راحتی باز و بسته شدن آن را فراهم کردند.

کاور زیپ دار را می توان بارها و بارها بعد از استفاده کردن برای وسایل بی شمار، مجددا استفاده کرد. جنس این کاور های زیپ دار طوری است که اگر سال های زیادی از عمر آن بگذرد باز هم از تازگی آن کاسته نمی شود و برای مصارف دیگر نیز کاربرد خواهد داشت.

کاور زیپ دار بسته بندی

کاور زیپ دار بسته بندی

کاربردهای کاور زیپ دار

کاور زیپ دار که در اندازه ها و سایزهای زیادی تولید می شود برای موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که به برخی اشاره خواهیم کرد. فرض کنید تعداد زیادی لوازم یدکی خودرو دارید که برای روز مبادا مورد نیازتان خواهد بود.

اگر بخواهید این همه پیچ و مهره کوچک، آچار و انبردستی و … داخل پلاستیک یا وسیله ای در باز قرار دهید، هم جا به جایی آن مشکل و هم احتمال ریختن و گم شدن آن بسیار زیاد خواهد بود. اما کاوری که از جایی مطمئن همچون شرکت کاور بار خرید می کنید، این کمک را به شما خواهد کرد که به راحتی وسایل مخصوص به هر وسیله را درون آن نگهداری کنید بدون آنکه به آن ها صدمه ای ببیند.

گاهی نیز پیش می آید سبزی زیادی در منزل دارید و می خواهید برای چند از آن استفاده کنید. اگر در معرض هوا قرار دهید یا داخل پلاستیک فریزر قرار دهید موجب پلاسیده شدن آن خواهد شد. اما کاور  به عنوان نگهدارنده سبزیجات مختلف نیز شناخته شده است و امروز بیشتر مردم برای تازه نگه داشتن سبزی های خود از آن استفاده می کنند.

مزیت بزرگ کاور زیپی آن است که به دلیل سایزها و جنس های متنوع برای  نگهداری هر چیزی که تصور کنید قابلیت دارد. برای اسباب کشی ها اگر بخواهید لوازم منزل همچون پوشاک را در بسته بندی های مرتب قرار دهید، کاور  بهترین گزینه انتخابی شما خواهد بود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
نگاهی به نحوه کارتن فروشی در تهران

کاربردهای کاور زیپ دار

در نتیجه با یک تماس آسان با شرکت پرطرفدار و معتبر کارتن بار می توانید هر نوع کاور در هر ابعادی که خواستید سفارش دهید و با خیال راحت وسایل خود را در آن بچینید.

گاهی این کاورها در اندازه هایی است که به راحتی می توانید پتوهای تک نفره یا دو نفره، متکی و بالش، پالتوهای بزرگ و کت و شلوار و … را نیز در آن قرار دهید.

شاید در تصور شما نباشد که بتوان رخت خواب ها را به زیبایی و با نظم در کاور زیپی قرار داد. اما باید گفت شرکت کارتن بار به همه نکات فکر کرده است و با تولید و خرید و فروش کاورهای بسیار بزرگ، کاور زیپ دار مخصوص رخت خواب نیز در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

با توجه به اینکه در همه منازل، لباس ها بیشتر از هر چیز دیگر به چشم می خورد و جا به جایی آن ها نیاز به نظم بیشتری دارد، کاور مخصوص لباس از خرید با تعداد بالاتری برخوردار است.

اکثر کاربران اینترنتی که با خریدهای آنلاین به آسانی لوازم مورد نیاز خود را تهیه می نمایند، کاورهای مربوط به لباس را در تعداد بالا سفارش می دهند تا هم خرید آن ها با تخفیف همراه باشد و هم نظم بیشتری به لباس های خود در مصارف مختلف دهند.

متقاضیان و مشتریان عزیز می توانند برای سفارش هر نوع کاور زیپ دار جهت استفاده های متنوع، با کارشناسان شرکت کارتن بار ارتباط برقرار کرده و با توضیحات و راهنمایی هایی که مشاورین در اختیار آن ها قرار می دهند از محصولات بی نظیر و با کیفیت آن بهره مند شوند.

کاربردهای کاور زیپ دار

کاربردهای کاور به حدی زیاد است که نمی توان در چند سطر یا در یک متن، به آن ها اشاره کرد. اما مخاطبین عزیز همین قدر که بدانند فروشگاه های خوش نامی مانند کارتن بار هستند که نیازهای آنان را در مورد لوازم بسته بندی فراهم می کنند، دیگر نگران جا به جایی و نظم دادن وسایل خود نخواهند بود.

در نتیجه بدون اینکه هزینه رفت و آمد به بازار و خستگی گشت و گذار خرید را داشته باشند یا نگران کیفیت محصول خریداری شده و هزینه پرداختی آن باشند می توانند با یک تماس تلفنی کاور زیپ دار مناسب را از میان انبوه کاورها انتخاب نمایند و با خریدی مطمئن از کاربردهای کاور  عرضه شده توسط شرکت کارتن بار با خبر شوند.

ویژگی ها و مشخصات کاور زیپ دار

در عصر حاضر کاور زیپ دار توانسته است جایگزین مناسبی برای ساک ها و بقچه های قدیمی باشد. طوری که اکثر مردم دنیا برای نگهداری و جا به جایی لوازم خود از کاور زیپ دار استفاده می کنند. ویژگی های کاور زیپ دار و همین طور مشخصات کاور زیپ دار که بسیار مورد توجه است، موجب شده است تا روز به روز به کاربرانی که این کالای با ارزش، سبک، پرکاربرد و کم هزینه را سفارش می دهند، افزوده شوند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزیت های استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی

از جمله ویژگی ها کاور زیپ دار و نیز مشخصات کاور زیپ دار می توان به موارد زیر را نام برد:

  • تنوع در رنگ
  • طراحی شده در سایزهای مختلف
  • دارای جنس های متنوع و تولید شده از اجناس مرغوب

ویژگی های کاور زیپ دار

  • سبک و قابل حمل و نقل آسان
  • بسیار جا دار و پرکاربرد
  • ضد حساسیت
  • مانع از آلودگی لباس و وسایل مختلف
  • ضد رطوبت و نفوذ آب به دلیل چند لایه بودن
  • قیمت مناسب
  • با کیفیت و با دوام با طول عمر بسیار زیاد
  • قابل استفاده هر مکانی همچون منزل، هتل، مسافرخانه، مغازه، تعمیرگاه و …
  • جنس پارچه ای، نایلونی، پی وی سی و چرمی
  • زیپ های با دوام و ضد زنگ
  • طراحی زیپ یک طرفه و دو طرفه
  • طرح ساده و رنگی، گلدار، شکلکی، طرح هندسی و چهارخانه ای
  • دوخت قوی و فوق العاده

انواع کاور زیپ دار

انواع کاور  در بازارهای داخلی و خارجی به چشم می خورد که در این میان شرکت های آنلاین بیشترین خرید را انجام می دهند. این اتفاق به تبلیغات زیاد نیست بلکه به دلیل اطمینانی است که مشتریان از کیفیت کاور  پیدا کرده اند.

شرکت کارتن بار یکی از این شرکت های مشهور است که از سال های زیادی است با ارائه خدمات ویژه مخصوص اسباب کشی ها و بسته بندی وسایل متنوع، توانسته است جای خود را در دل مردم باز کند.

کارتن بار انواع کاور زیپ دار را در صفحه وب سایت خود با سایزها و رنگ های گوناگون به نمایش کاربران درآورده است تا هر کس بنا به سلیقه و کاربرد کاور  آن را انتخاب کرده و سفارش دهد.

انواع کاور زیپ دار

در میان این تنوع کاور زیپ دار به چندی اشاره می کنیم:

  • کاور  لباس
  • کاور  خواب
  • کاور  مخصوص سبزیجات
  • کاور  لوازم ریز و کوچک
  • کاور  رخت خواب

همچنین از لحاظ سایز و جنس کاورهای زیپ دار در انواع مختلف طراحی شده اند. به عنوان نمونه برخی از کاور زیپ دار لباس در اندازه های 60 *150 و برخی دیگر در ابعاد 60*100 طراحی شده اند. اکثر این کاورها در رنگ مشکی و طوسی یافت می شوند.

اما شرکت کارتن بار با تنوع رنگی که در محصولات کیفی خود ایجاد نموده است، مشتریان بی شماری را جذب نموده است. نکته قابل توجه دیگر نوع شکل ظاهری کاور زیپ دار کارتن بار است که برخلاف بیشتر کاورهای موجود در بازار که حالت مکعبی دارند، دارای مدل های استوانه ای طرح دار نیز می باشد.

از لحاظ تعداد نیز بسته بندی های کاور  بسیار زیاد است و می توان با سفارش تعداد بیشتری کاور در انواع مختلف، هم در هزینه صرفه جویی کرد هم به وسایل موجود نظم بیشتری داد.

قیمت خرید کاور زیپ دار

شرکت کارتن بار برخلاف بسیاری از شرکت ها که ممکن است به دلیل تبلیغات وسیعی که انجام می دهند قیمت کالاها و محصولات خود را بالا ببرند، با قیمتی بسیار مناسب تر از همه جا خصوصا بازارهای داخلی، محصولات خود را عرضه می دارد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
فوت و فن های مهم در اثاث کشی !

قیمت خرید کاور زیپ دار

همین دلیل باعث شده است که روز به روز بر فروش لوازم بسته بندی متنوع آن افزوده شود. قیمت خرید کاور زیپ دار در شرکت معتبر کارتن بار طبق انتخاب شما از نوع، سایز و تعداد کاور، متغیر است.

برای آنکه به طور کامل با طرح ها و مدل ها و قیمت آن ها مطلع شوید، سری به این فروشگاه اینترنتی پرمخاطب زنید تا تفاوت را احساس کنید.

کاور  در کنار دیگر لوازم بسته بندی که در این شرکت موجود است، نیاز شما در جا به جایی وسایل منزل یا هر مکان دیگر را برطرف می نماید.

سخن پایانی
همان‌طور که در مطالب قبلی عنوان شد، اسباب‌کشی از جمله کارهای دشواریست که با چند راهکار ساده می‌توان آن را به ساده‌ترین روش انجام داد. بسته‌بندی وسایل به شیوه صحیح در این راه به شما کمک فراوانی می‌کند. برای بسته‌بندی وسایل در کنار موارد گفته شده، از کاورهای اسباب‌کشی نیز می‌توان استفاده کرد. این کاورها در جنس، طرح و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و از لحاظ کیفیت باید سطح بالایی داشته باشند. از میان این کاورها، کاورهای زیپ‌دار طرفداران زیادی دارد. این نوع کاور‌ها به راحتی با یک یا دو زیپ، از یک طرف یا دو طرف، باز و بسته می‌شوند و برای بسته‌بندی انواع وسایل کوچک و بزرگ مانند ابزارآلات خودرو، لباس، پتو، رختخواب و… مناسبند.
از مزیت‌های کاورهای زیپ‌دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– کاورهای زیپی وزن کمی دارند و به راحتی حمل شده و در هر مکانی قابل استفاده هستند.
– این محصول در ابعاد و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود و باید متناسب با نوع کالای خود، کاورزیپ مناسبی را تهیه کرد.
– این نوع کاورها در مقایسه با دیگر لوازم بسته‌بندی وسایل قیمت مناسبی دارند.
– کاورهای زیپ‌دار ضد حساسیت هستند و از آلودگی وسایل جلوگیری کرده و مانع از پوسیدگی آن‌ها می‌شوند.
– این نوع کاورها طول عمر بالایی دارند و تا سال‌های طولانی برای شما کار می‌کنند.
– معمولا این نوع کاورها چند لایه هستند و اگر کیفیت مطلوبی داشته باشند مانع از نفوذ رطوبت به داخل وسایل می‌شوند.
کاورهای زیپ‌داری که در وبسایت کارتن‌بار موجود هستند با بهترین متریال تولید شده و در جنس‌های مختلف چرم، نایلونی، پی وی سی و… ارائه می‌شوند. زیپ‌های ضدزنگ و طرح‌ها و سایزهای مختلف از دیگر ویژگی‌هایی این محصول در فروشگاه کارتن‌بار است. شرکت کارتن‌بار یکی دیگر از شرکت‌هاییست که در زمینه خدمات اسباب‌کشی منازل فعالیت می‌کند و این محصول را مانند دیگر محصولات بسته‌بندی وسایل، با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

برای مشاهده مقاله دلابل و مزایای استفاده از کارتن اسباب کشی روی لینک روبرو کلیک کنید . دلایل و مزایای استفاده از کارتن اسباب کشی

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 11 =