همه چیز درباره فروش کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی نو

کارتن اسباب کشی نو


کارتن اسباب کشی یکی از تجهیزات مهم در جابجایی‌های امروزی است. بسیاری از افراد برای محافظت از وسایل با ارزش خود حین جابه جایی اقدام به خرید جعبه‌هایی می‌کنند که به نام جعبه‌های مخصوص اسباب کشی معروف هستند. قیمت خرید این جعبه‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که به طور حتم کارتن نو از قیمت بالاتری برخوردار است. در ادامه به بررسی کامل این جعبه‌های مقوایی خواهیم پرداخت.

کارتن اسباب کشی چیست؟

کارتن اسباب کشی نوعی کارتن چند لایه و بسیار مقاوم است که در سایزها و ابعاد مختلف تولید می‌شود. ابن نوع کارتن از قابلیت جای دادن انواع لوازم و تجهیزات برخوردار بوده و از آن در جابجایی‌های گسترده و حتی کوچک استفاده می‌شود.

اهمیت استفاده از کارتن اسباب کشی

برای انجام یک اسباب کشی اصولی و موفقیت‌آمیز به تجهیزات و وسایل مخصوصی نیاز است که یکی از آن‌ها کارتن اسباب کشی است. استفاده از کارتن حمل بار باعث می‌شود تا کمترین ضرر و زیان مادی متوجه صاحب بار شود. در نتیجه به کارگیری چنین امکان منحصر به فردی برای جابه جایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. علاوه بر آن بعد از اتمام اسباب کشی می‌توان کارتن خالی شده را برای به کارگیری مجدد و یا انبار کردن وسایل مورد استفاده قرار داد.

1خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

مزایای استفاده از کارتن اسباب کشی

بدون شک خرید کارتن اسباب کشی و استفاده از آن برای جابجای انواع لوازم و وسایل از مزایای بسیاری برخوردار است. البته ممکن است برخی افراد آن را نوع ولخرجی و صرف هزینه اضافه بدانند که با اندکی تامل می‌توان عکس آن را ثابت کرد. مهم‌ترین مزیت استفاده از کارتن حمل بار جلوگیری از خطرات و آسیب‌های ناشی از نامنظم بودن وسایل است. همچنین به کمک این نوع کارتن می‌توان عملیات جابجایی وسایل را در کم‌ترین زمان ممکن انجام داد و از هدر رفتن زمان و هزینه‌های احتمالی جلوگیری کرد. علاوه بر آن به کمک این کارتن‌ها می‌توان هر وسیله را با توجه به ویژگی‌های آن در کارتنی جداگانه قرار داد و از وارد آمدن آسیب به آن جلوگیری کرد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
از کارتن خالی موجود در خانه چه استفاده ای ببریم؟

موارد استفاده از کارتن مخصوص اسباب کشی

هر نوع وسیله و تجهیزات اعم از لوازم آشپزخانه، لوازم شکستنی، کتاب، لباس، لوازم بسیار ریز، لوازم شخصی، اوراق و برگه‌های باارزش را می‌توان به کمک کارتن اسباب کشی جابه جا کرد. همچنین از کارتن چند لایه مخصوص حمل بار می‌توان برای جای دادن و حمل انواع لوازم برقی، لوازم کامپیوتر، انواع تابلو و وسایل دکوری و عتیقه استفاده کرد.

نکات کلیدی درباره انتخاب کارتن اسباب کشی

برای انتخاب و خرید کارتن اسباب کشی باید نکات مهم و متعددی را مد نظر قرار داد. اصلی‌ترین موردی که لازم است در این خصوص مورد توجه قرار بگیرد سایز و ابعاد کارتن است. به طور حتم تمامی وسایل و ابزار خانه و یا شرکت و یا دفتر کار به یک اندازه نیستند. بنابراین باید برای جای دادن هر کدام از وسایل از یک کارتن خالی با سایز متفاوت استفاده کرد. به عنوان مثال برای جابه جایی جاروبرقی باید از کارتن مخصوص و هم سایز جاروبرقی استفاده کرد. زیرا نمی‌توان آن را درون یک کارتن مخصوص حمل البسه یا کتاب جای داد. نکته مهم بعدی در خصوص رفع نگرانی افراد از نفوذ رطوبت به درون کارتن‌های مخصوص حمل بار است.
برای رهایی از این نگرانی می‌توان پیش از قرار دادن وسایل درون کارتن خالی یک کیسه پلاستیک را در قسمت کف آن قرار داد. سپس وسیله مورد نظر را در آن قرار داد. مورد مهم بعدی درباره استفاده از این نوع کارتن آن است که اگر بعد از جای دادن وسیله مورد نظر در درون جعبه بخشی از کارتن خالی ماند باید آن را با پارچه یا روزنامه پر کرد. در غیر این صورت ممکن است وسیله حین جابه جایی دچار آسیب و شکستگی شود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
آموزش اسباب کشی راحت قسمت چهارم

ویژگی‌های کارتن مخصوص حمل وسایل

شرکت‌های تولید کننده بسیاری وجود دارند که اقدام به ساخت و فروش کارتن اسباب کشی کرده‌اند که تولیدات هر کدام از جهاتی با هم متفاوت هستند. بنابراین برای انتخاب و خرید بهترین نوع کارتن لازم است با ویژگی‌های یک کارتن مناسب آشنا شد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • داشتن جای دست در دو طرف.
  • به کارگیری چند لایه مختلف در ساخت کارتن برای ایجاد استحکام در آن.
  • کارتون نو باشد.
  • از وزن مناسبی برخوردار باشد و برای افراد قابل حمل باشد.
  • کارتن دارای دستگیره‌هایی از جنس پلاستیک مقاوم باشد.
  • دارای برچسب جهت درج نام وسیله جای داده شده در آن باشد.
فروش کارتن اسباب کشی

فروش کارتن اسباب کشی

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی را در انواع مختلفی تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند. به طور کلی مدل‌های متنوع کارتن چند لایه مخصوص اسباب کشی عبارتند از:

  • کارتون‌های مخصوص جابه جایی مواد غذایی.
  • کارتن‌های موزی جهت حمل انواع وسایل کریستالی و شکستنی.
  • کارتن زونکن دار جهت حمل و جابجایی اوراق و پوشه‌های اداری.
  • کارتن‌هایی با سایز نسبتا بزرگ جهت حمل وسایل حجیم مانند لباس‌های زمستانی، پتو و روتختی.
  • کارتن‌های سایز بزرگ جهت جابجایی لوازم آشپزخانه و لوازم برقی.
  • کارتن‌هایی با سایز ۴۶×۳۷×۳۲ جهت جابه جایی وسایل دکوری و عتیقه.
  • کارتن‌هایی با سایز ۳۳×۳۳×۳۱ جهت حمل کتاب و لوازم بهداشتی و آرایشی

قیمت خرید کارتن حمل بار

هزینه خرید کارتن اسباب کشی با توجه به موارد متعددی تعیین می‌شود. همان گونه که می‌دانید کارتن مخصوص حمل بار به کارتن چند لایه معروف است و در ساخت آن از چندین لایه کارتن جهت مقاوم‌سازی استفاده می‌شود. بنابراین هر چه لایه‌های به کار رفته در کارتن بیشتر باشند قیمت آن نیز بالاتر است. مورد مهم بعدی که در تعیین قیمت جعبه حمل بار تاثیر گذار است سایز و ابعاد آن است. بنابراین هرچه کارتن بزرگ ترباشد قیمت آن نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
نقش کارتن اسباب کشی 3 لایه در اسباب کشی

فروش کارتن اسباب کشی

برای خرید انواع کارتن اسباب کشی می‌توان به طریق آنلاین و یا مراجعه به سایت‌های مختلف اقدام کرد. این جعبه‌ها را می‌توان در سایز‌های مختلف و با توجه به نوع وسایل که قرار است جابه جا شوند انتخاب و خریداری کرد.

فروش کارتن اسباب کشی در الوکارتن

فروش کارتن اسباب کشی در شرکت کارتن بار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 12 =