همه چیز در مورد کارتن 5 لایه که باید بدانیم!

کارتن

در این محتوا می خواهیم مطالبی در رابطه با کارتن 5 لایه به شما کاربران عزیز ارائه دهیم. کارتن به عنوان بهترین و پرکاربردترین ارکان جهت بسته بندی و حمل و نقل انواع و اقسام اجسام، از گذشته های دور تا به اکنون در صنایع مورد استفاده بوده است.

شرکت های بزرگ با فروش مستقیم کارتن های چند لایه به ویژه کارتن 5 لایه، سهم بزرگی در برآورده کردن نیازهای روزمره مردم داشته اند. این مراکز با عرضه کارتن 5 لایه در ابعاد بزرگ و جنس بسیار مقاوم، نه تنها در امور اسباب کشی و جا به جایی بلکه در مسائل مختلف که در این مقاله به آن پرداخته خواهد شد، بازار آنلاین پر فروشی را داشته اند.

تولید کارتن 5 لایه، کاربردهای کارتن 5 لایه، انواع کارتن 5 لایه، مشخصات کارتن 5 لایه، انواع ورق کارتن 5 لایه و لیست قیمت کارتن 5 لایه عناوینی است که در محتوای پیش رو به آن پرداخته خواهد شد.

تولید کارتن 5 لایه

بر اساس نیازهایی که امروزه کارتن های مقوایی متنوع در سایزهای مختلف، در صنف ها و مشاغل، جا به جایی اثاث، نگهداری و مراقبت اشیاء و … برطرف می کنند، تولید کارتن بخصوص کارتن 5 لایه که دارای استحکام و جنس مرغوب است، در کشور عزیزمان ایران رونق گرفت.

کارتن ها که به صورت جعبه ای یا  باکسی با ورقه های مرغوب کاغذ در کارگاه های تولیدی ساخته می شوند، به روش های متفاوت نیز قابلیت طراحی و چاپ جهت تبلیغات را دارند.

مجموعه های کارتن بار و کارتن سازی، با تهیه مرغوب ترین مواد اولیه جهت تولید کارتن اقدام کرده و به کمک تجهیزات کامل با سرعت و دقت انواع کارتن ها را برای مصارف مختلف عموم مردم، تولید و روانه بازار داخلی و خارجی می کنند.

وجود پرسنلی مجرب در ساخت و طراحی کارتن 5 لایه و همچنین وجود کارشناسان با تجربه در تشخیص کارتن با کیفیت و نو، می تواند یکی از رموز مختلف شرکت های اینترنتی فروش کارتن باشد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
سلفون چیست و چه کاربردی دارد ؟

تولید کارتن 5 لایه که قابلیت چاپ و پوشانندگی با چسب را داشته باشد، از مقاصد مهم تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کشور است.

تولید صفحات کارتن هایی با لایه های مقاوم و در واقع تولید ورق های با کیفیت برای ساخت کارتن 5 لایه در چند رنگ و گاهی رنگ های ترکیبی انجام می گیرد.

همچنین به کار رفتن تجهیزات اتصال ورق ها و لایه های کارتن که بنا به تکنولوژی روز دنیا، با بهترین دستگاه ها انجام می شود خط تولید کارتن های چند لایه را افزایش داده است.

خصوصیات کارتن 5 لایه

کارتن های چند لایه که معمولاً از 3 تا 5 لایه در دست تولید است، دارای ورق هایی به نام لاینر هستند. کارتن های 3 لایه به دلیل به کار رفتن تعداد کمتری از این ورق ها، کمتر مورد استقبال قرار می گیرد اما کارتن 5 لایه به دلیل به کار رفتن چند لایه صاف و لایه فلوت دارای استحکام بیشتری نسبت به کارتن هایی با لایه های کمتر است.

فلوت های سری  eاز مشخصات کارتن های 5 لایه می باشند که نقش مهمی در استحکام آن خواهد داشت. دیگر مشخصات کارتن های 5 لایه می توان به وزن آن اشاره کرد. این کارتن ها دارای ظرفیت بار 25 تا 50 کیلو گرم هستند که توانایی حمل بار را تا حد زیادی دارا هستند.

خصوصیات کارتن 5 لایه

انعطاف پذیری کارتن 5 لایه دیگر خصوصیات کارتن های 5 لایه است که اجسام با ابعاد بزرگ را در خود جای می دهد. از طرفی قیمت کارتن های 5 لایه با وجود اینکه فلوت بیشتری جهت مقاومت در کارتن، به کار برده شده، بسیار مناسب است.

به دلیل تنوع سایز و طرح و همچنین مواد اولیه اصولی و استاندارد، دارای عمر بیشتری هستند و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

وجود فلوت در میانه لایه ها یا لاینرها هر چه مرغوب تر باشد، کیفیت کارتن 5 لایه را بالاتر می برد. به طور کل جنس فلوت می تواند در قیمت و کارکرد کارتن نش داشته باشد که هر کس بنا به کارایی که از کارتن انتظار دارد، بهترین را از شرکت های آنلاین انتخاب کرده و سفارش می دهد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتن اسباب کشی برای حمل بی دردسر

یکی از مهمترین خصوصیات کارتن 5 لایه نسبت به کارتن هایی با لاینر و فلوت کمتر آن است که در مقابل ضربه و رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. سبک تر بودن کارتن های 5 لایه، بازیافتی نبودن نوع کاغذ و مقوای آن موجب شده است که کیفیت کارتن 5 لایه فوق العاده بالا باشد.

از خصوصیات کارتن 5 لایه علاوه بر آنچه گفته شد، تاشو بودن آن است که می توان تعداد زیادی از آن ها را بدون اینکه جای زیادی اشغال کنند، نگهداری کرد و در مواقع ضروری استفاده نمود.

کارتن 3 لایهکاربردهای کارتن 5 لایه

تقریباً همه مردم با کارایی های یک کارتن آشنا هستند و همگی یک یا چندین بار از انواع کارتن برای بسته بندی و مراقبت وسایل خود از آن ها استفاده کرده اند. کارتن های 5 لایه با دارا بودن میکرو فلوت های n  و f برای لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و انواع نوشیدنی ها بسیار پر کاربرد است.

دیگر کاربردهای کارتن 5 لایه می توان موارد زیر را نام برد:

  • کارتن 5 لایه مخصوص اسباب کشی
  • کارتن های چند لایه جهت نگهداری و محافظت وسایل
  • کارتن های ویژه صنایع غذایی با تأیید وزارت بهداشت
  • کارتن میوه
  • کارتن های دارویی و داروخانه ای
  • کارتن های لوازم بزرگ صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه
  • کارتن هایی برای اسباب بازی
  • کارتن مرغ دارری و …

انواع لایه های کارتن 5 لایه

در کارگاه های تولید کارتن، برای تولید انواع لایه های کارتن در ابتدای کار، کاغذهایی رولی تولید می شود و سپس برای شکل دهی، مقاومت و محافظت، ایجاد شرایط چاپ بر روی این کاغذها، از ورق های کارتن استفاده می شود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
خصوصیات کارتن اسباب کشی خوب برای بسته بندی چیست؟

کارتن های 5 لایه که در کشور ما از بیشترین مصرف کارتن برخوردار است از انواع لایه های فلوتی به شرح زیر تشکیل شده است. در رابطه با انواع لایه های کارتن 5 لایه می توان چنین گفت:

  • به کار رفتن فلوت های e برای باکس های کوچک تر با جنبه های زیبایی
  • به کار رفتن فلوت های b برای باکس های متوسط
  • به کار رفتن فلوت های c  برای تولید باکس هایی با سایزهای بزرگ یا کارتن های مادر

انواع لایه های کارتن 5 لایه

انواع لایه های کارتن 5 لایه جهان اکثراً ترکیبی از فلوت های e و c  و همچنین  e  و b است. این کارتن ها بسته به نوع تولید و ابعاد می توانند در چیدمان جعبه ها بسیار مأثر باشند.

کارتن های چند لایه محکم برای صادرات محصولات مختلف استفاده می شود تا کالای صادراتی بدون هیچ گونه آسیبی به سلامت به مقصد برسد.

قیمت کارتن 5 لایه

کارتن هایی که از استحکام بیشتری برخوردار هستند، قطعاً از کاغذهایی در تولید آن ها استفاده شده است که بدون هیچ گونه آخال نا مرغوب بوده است. در نتیجه می توان گفت قیمت کارتن 5 لایه بستگی به جنس آن و موارد به کار رفته شده در آن خواهد داشت.

اگر به دنبال کارتن های دسته دوم و غیر آکبند هستید یا اگر می خواهید یک کارتن 5 لایه کارایی بیشتری برای شما داشته باشد با مراجعه به لیست قیمت کارتن 5 لایه می توانید با انواع قیمت های آن آشنا شوید و در خصوص سفارش و خرید به شرکت های کارتن فروشی، اقدام نمایید.

قیمت کارتن 5 لایه با توجه به بازیافتی بودن و در دسترس بودن کارتن ها و کاربرد بسیار زیاد کارتن های چند لایه در صنایع مختلف، بسیار مناسب بوده و کاربران طبق نیاز خود می توانند خریدی مطمئن انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =