ویژگی ها و دلیل اسفاده از کارتن بار چیست؟

کارتن بار

کارتن بار


هدف از نگارش این مقاله بررسی موضوع کارتن بار می باشد. در ابتدا باید توضیح دهیم که اصلا این محصول چیست؟ کارتن بار کارتن هایی هستند مخصوص اسباب کشی و بسته بندی که امروزه مصرفشان در کشور بسیار رواج یافته است. استفاده از این محصول ابتدا در سایر کشورها بسیار رایج بود و شرکت های بزرگی برای تولید این محصول سرمایه گذاری نمودند و برندهای معتبری مشغول به تولید و عرضه کارتن بار نمودند.

با فراگیر شدن استفاده از کارتن بار شرکت های داخلی نیز اقدام به تولید این محصول نمودند که در بین آن ها شرکت کارتن بار امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان کارتن بار که مخصوص اسباب کشی و بسته بندی است می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ما را در این مقاله همراهی نمایید.

کارتن بار چیست؟

به کارتن های مخصوص اسباب کشی و بسته بندی که به صورت اختصاصی و ویژه برای همین کار توسط شرکت های معتبر تولید و به بازار عرضه می شود کارتن بار می گویند. همان طور که همه ما می دانیم کارتن بار برای بسته بندی و جا به جایی وسایل در زمان اسباب کشی از ضروری ترین ابزارها است. هر فردی در عمر خود بالاخره برای یک بار هم که شده اسباب کشی را تجربه کرده است و در این زمان متوجه شد که کارتن بار چه قدر ارزش دارد.

کارتن بار

چرا که در این مواقع این ابزار از طلا نیز کمیاب تر می شود. در گذشته افراد برای چنین مواقعی از کارتن های دست دو که از میوه فروشی ها یا سوپرمارکت ها تهیه می کردند استفاده می کردند که این کارتن ها هم دارای آلودگی بود و هم منجر به آسیب و خسارت به وسایل افراد می شد. به دلیل نیاز مردم به کارتن های استاندارد شرکت های بزرگ و معتبری در دنیا شروع به سرمایه گذاری در این زمینه نمودند که تبع آن در داخل کشور نیز شرکت هایی مشغول به تولید و عرضه این محصول شدند.

این شرکت ها کارتن های حمل بار مخصوص اسباب کشی و جابه جایی را طراحی دقیق و بر اساس استانداردهای جهانی و روز دنیا و همچنین با بهترین و بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه کردند. در بین این شرکت ها شرکت کارتن بار از اولین شرکت های داخل کشور بود که قدم در این عرصه گذاشت و مشغول به تولید و ارائه انواع کارتن ها همچون کارتن بار، کارت اسباب کشی، کارتن خالی، کارتن اداری و دیگر وسایل بسته بندی نمود. این شرکت دارای نیم قرن تجربه است از بهترین مواد اولیه برای تولید این محصولات استفاده می کند.

دلیل استفاده از کارتن بار در زمان حمل و نقل چیست؟

استفاده از این کارتن ها مناسب ترین وسیله برای حمل و نقل است چرا که این ابزار به صورت استاندارد و اصولی برای همین کار طراحی و تولید می شود. این کارتن ها باعث کاهش بی نظمی و ﺁشفتگی در زمان اسباب کشی می شود. چرا که وسیله ها در این کارتن ها با نظم خاصی چیده می شوند و همچنین بر روی هر یک از این کارتن ها قسمتی برای درج نام وسیله داخل کارتن قرار داده شده است. از این رو در زمان باز کردن وسایل از به هم ریختگی و شلوغی جلوگیری می کند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
آموزش اسباب کشی راحت قسمت اول

شرکت کارتن بار

همچنین وسایل با قرار گرفتن در این جعبه ها منظم روی هم قرار می گیرند و با این ترتیب جا برای گذاشتن جعبه های بیشتری در ماشین باربری نیز باقی می ماند. که با این کار باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. چرا که هر چه تعداد رفت و آمد این ماشین ها کمتر باشید هزینه آن ها نیز کمتر است.

از دیگر دلایل استفاده از کارتن بار جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل است. هر شخصی که تجربه اسباب کشی داشته باشد می داند که استفاده از کارتن های دست دوم و غیر استاندارد و بسته بندی بی نظم و غیر اصولی وسایل چه خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد. بنابراین اگر قبل از اسباب کشی از کارتن بار استاندارد استفاده شود و بسته بندی لوازم به صورت اصولی و درست باشد احتمال وارد شدن خسارت به وسایل تقریبا به صفر کاهش می یابد. از این رو تمام وسایل صحیح و سالم به مقصد می رسند و نگرانی ها را برطرف می کند.

جابه جایی ﺁسان و کاهش زمان اسباب کشی از دیگر دلایلی است که می توان به آن اشاره نمود. با قرار گرفتن وسایل در این کارتن ها جابه جایی آسان تر است و در نتیجه سرعت اسباب کشی نیز بیشتر می شود. به همین دلایل است که امروزه کارتن بار و متعلقات آن به یکی از وسایل پر فروش در بازار تبدیل شده است.

خرید کارتن

ویژگی های کارتن بار مخصوص چیست؟

هر شرکتی کارتن بار مخصوص به خود را تولید می کند. تفاوت این کارتن ها در نوع، جنس و ضخامت آن ها می باشد. هر چه جنس یک کارتنی از مواد اولیه درجه یک و ضخامت آن نیز بالا باشد یعنی کارتن از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. هر چه کارتن مستحکم تر باشد سلامت اجناس داخل آن نیز تامین شده است. بسته بندی امن و محکم از مهم ترین معیارهای اسباب کشی است.

شرکت کارتن بار یکی از با کیفیت ترین و محکم ترین کارتن های حمل بار را تولید می کند. کارتن بار تولید شده در این شرکت 5 لایه و هم چنین ضد رطوبت می باشد. ما بین لایه های این کارتن ها فضای خالی وجود دارد که به عنوان ضربه گیر در این کارتن ها تعبیه شده است و این کارتن ها را ضد ضربه کرده است. از دیگر ویژگی های کارتن های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • همان طور که در بالا نیز ذکر نمودیم تمام کارتن های حمل بار تولید شده در این شرکت 5 لایه هستند که همین نشان دهنده استحکام محصولات این شرکت است. علاوه بر استحکام ضربه گیر بون از دیگر ویژگی های کارتن بار این شرکت است که مانع از ﺁسیب رسیدن به وسایل داخل کارتن ها می شود. این کارتن ها در کنار مسجک بدن سبک نیز می باشند که همین ویژگی مانع از پاره شدن این کارتن ها در حین اسباب کشی می شود.
  • همان طور که می دانیم یکی از معظلات اسباب کشی، جا به جایی و حمل و نقل کارتن ها است. از این رو این شرکت برای حل این معظل و همچنین سرعت بخشیدن به امر اسباب کشی تمام کارتن های خود را با جای دو دست تولید می کند تا باعث حل این مشکل شود و اسباب کشی با این کارتن ها آسان تر شود. چرا که ایجاد دقت، نظم، ترتیب و سرعت از اهداف مهم این شرکت است.
این مطلب هم جالب است بخوانید...
ویژگی های کارتن حمل بار چیست؟

  • قرار دادن دستگیره های پلاستیکی در جای دست از دیگر ویژگی های این شرکت است. که این کار باعث می شود مقاومت محل دستگیره ها به صورت قابل توجهی افزایش یابد. با افزایش مقاومت به راحتی می توان کارتن بار را از محل دستگیره ها بلند و جابه جا نمود.
  • داشتن محل درج اطلاعات روی کارتن ها از دیگر ویژگی های کارتن های تولید شده این شرکت است. در این قسمت می توان اطلاعات لازم در خصوص محتویات داخل کارتن را درج نمود.

این موارد ویژگی های برجسته این شرکت معتبر و بزرگ است که توانست خود را در این عرصه نمونه کند. همچنین این شرکت در جهت رفاه حال مشتریان با ایجاد سایت اینترنتی و دیگر صفحات اجتماعی اقدام به خرید و سفارشات اینترنتی نیز نموده است. تا مشتریانی که می خواهند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند از این طریق محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

انواع کارتن بار

این شرکت محصولات خود را در سایزهای مختلفی تولید می کند که عبارتند از:

  • کارتن مخصوص حمل کتاب: این کارتن ها که دارای ابعاد کوچکی هستند مخصوص حمل کتاب، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسناد، اوراق اداری، پرونده و از این قبیل وسایل می باشند.
  • کارتن بار سایز کوچک: این کارتن پس از کارتن مخصوص کتاب، نسبت به سایر کارتن ها کوچکتر است. این کارتن معمولا برای بسته بندی وسایل شکستنی آشپزخانه، ظروف دکوری، مجسمه و گلدان و از این قبیل وسایل است چرا که از آن ها محافظت بیشتری می کند. این کارتن ها سنگین نمی باشند و همچنین فضای کافی برای قرار دادن و بسته بندی بخشی از لوازم را دارند. همچنین از این کارتن ها برای بسته بندی کشو ها و همچنین بخش هایی از کمد که نیازمند تفکیک شدن است نیز استفاده می شود.

  • کارتن حمل بار بزرگ: این سایز یکی از دیگر از کارتن های حمل بار این شرکت است. از این کارتن در زمان اسباب کشی به وفور استفاده می شود. از این کارتن برای بسته بندی وسایلی همچون کامپیوتر، لوازم برقی آشپزخانه، لوازم دکوری بزرگ، لوازم پلاستیک و از این قبیل وسایل استفاده می شود.
  • کارتن حمل بار سایز سوپر: از مزایای این شرکت تولید کارتن های فوق بزرگ است چرا که در زمان اسباب کشی وسایلی در منزل وجود دارد که بسیار بزرگ و حجیم هستند و معمولا در کارتن های معمولی جای نمی گیرند. از این کارتن ها برای بسته بندی وسایل بزرگ و حجیم همچون سرویس چینی، سرویس خواب و از این قبیل وسایل استفاده می شود.
این مطلب هم جالب است بخوانید...
فوت و فن های مهم در اثاث کشی !

شرکت کارتن بار از معدود شرکت های داخلی است که کار آن به صورت تخصصی تولید و ارائه تمامی کالاهای مورد نیاز بسته بندی است. این شرکت با نیم قرن تجربه تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سخن پایانی
کارتن‌بار، کارتن‌هایی هستند که توسط شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا، به منظور بسته بندی وسایل در اسباب‌کشی، تولید می‌شوند و تنوع زیادی دارند. هر شرکتی کارتن‌بارهای مخصوص خود را تولید می‌کند که از لحاظ جنس، ابعاد و تنوع با کارتن‌بارهای دیگر شرکت‌ها متفاوت هستند. از میان این شرکت‌ها، شرکت کارتن‌بار با نیم‌قرن تجربه، جزو اولین شرکت‌های تولید کننده این محصول است و با استفاده از مواد درجه یک، کارتن‌های مستحکم و مقاومی را تولید می‌کند.
کارتن‌‌بارهای شرکت کارتن‌بار، معمولا ۵ لایه هستند و در مقابل رطوبت و ضربه مقاومند. همچنین دو جای دست از جنس پلاستیک، در طرفین خود دارند که راحت‌تر بتوان آن‌ها را حمل کرد. کارتن‌‌‌هایی که توسط این شرکت تولید می‌شوند ابعاد و مدل‌های مختلفی دارند: کارتن‌‌بار مخصوص حمل کتاب، کارتن‌بار سایز کوچک (مناسب برای بسته‌بندی ظروف شکستنی و…)، کارتن‌بار سایز بزرگ (مناسب برای بسته‌بندی لوازم برقی و…) و کارتن‌بار سایز سوپر (بسیار بزرگ و حجیم و مناسب برای بسته‌بندی لوازم بزرگ). این محصول کارتن‌بار، مانند دیگر محصولات این شرکت، در کنار کیفیت مطلوب، قیمت کاملا مناسبی دارد و پس از خرید، در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد.
کارتن‌‌بارهای مخصوص اسباب‌کشی، به صورت کاملا اصولی طراحی شده و به همین علت مناسب‌ترین وسیله برای جابه‌جایی وسایل مختلف‌ هستند. از دیگر ویژگی‌های این نوع کارتن‌ها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:
– کارتن‌بارها کمک می‌کنند تا وسایل کاملا منظم و آراسته بسته‌بندی شوند و جای کمتری بگیرند.
– این نوع کارتن‌ها کاملا محکم و ضد ضربه هستند و اگر وسایل به صورت اصولی درون آن‌ها چیده شوند، کوچکترین آسیبی نخواهند دید.
– این محصول در ابعاد و مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و مواد به کار رفته در آن، قابل تجزیه هستند.
– این نوع کارتن، وزن کمی دارد و به سادگی قابل حمل است. به همین علت از هدر رفتن زمان در حین اسباب‌کشی جلوگیری خواهد شد.
– روی این کارتون‌ها قسمتی را طراحی کردند تا بتوان محتویات داخل جعبه را روی آن نوشت.
– این جعبه‌ها کاملا مقرون به صرفه هستند و کیفیت بالایی دارند.

برای مشاهده مقاله آشنایی با اهمیت کارتن فروشی در تهران روی لینک روبرو کلیک کنید . اهمیت کارتن فروشی در تهران

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =