از کارتن خالی موجود در خانه چه استفاده ای ببریم؟

اسباب کشی

مبحثی که در این محتوا پیش رو دارید، در رابطه با کارتن خالی است. امروزه شرکت های اینترنتی فروش کارتن خالی توانسته اند، بسیاری از نیازهای لازم جهت بسته بندی لوازم مختلف را برای کاربران فراهم نمایند. کارتن خالی که از جنس مقوایی بسیار مقاوم است، مناسب برای زمان اسباب کشی و نگهداری وسایل کوچک و بزرگ است.

وجود این کارتن ها و نظم دادن به وسایل در آن و همین طور بسته بندی با چسب های مقاوم که از شرکت های فروش کارتن خالی، کارتن بسته بندی و کارتن های اثاث کشی تهیه می شود، می تواند در سهولت حمل و نقل و جا به جایی اجسام مؤثر باشد.

همراه با ما باشید تا مطالب بیشتری در خصوص کارتن های خالی، کاربردهای کارتن خالی، انواع کارتن خالی، ویژگی های کارتن خالی و دیگر مشخصه های آن ارائه دهیم.

معرفی کارتن خالی

کارتن یکی از پرکاربرد ترین رکن های صنایع است که برای امور بسته بندی اثاث و لوازم و مختلف استفاده می شود. وجود کارتن خالی در هر مکانی مانند منزل، فروشگاه، ساختمان های اداری و تجاری، سازمان های مختلف، کتاب فروشی ها، هتل ها و آپارتمان های بزرگ و کوچک و هر جایی که تصور کنید، مورد نیاز است.

خیلی اوقات نیاز دارید تا لوازم شخصی یا وسایلی که کمتر به آن احتیاج دارید در کارتن های سبک و مقاوم قرار دهید و نگهداری کنید. کارتن خالی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

کارتن های مقوایی از چندین لایه محکم کاغذی با رنگ های متنوع ساخته شده اند و مهمترین کاربرد آن ها مربوط به بسته بندی است.

اگر مرغوبیت کاغذ مقوایی که مخصوص کارتن های خالی است بیشتر باشد، قطعاً کارتن با کیفیت تر خواهد بود. مهمترین چیزی که به چشم خریدار می آید کاغذ رویه ی کارتن است که به جنس نوع مقوا و همچنین نوع چاپ آن بستگی خواهد داشت.

تهیه کارتن خالی از طریق فروشگاه های اینترنتی کاری بس عاقلانه و هوشمندانه است. زیرا این شرکت ها و مراکز فروش، کارتن های خالی و بسته بندی آکبند و در صورت نیاز دسته دوم را در صورتی برای شما ارسال خواهند که از مقاوم بودن و سالم بودن آن اطمینان پیدا کنند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
همه چیز در مورد کارتن 5 لایه که باید بدانیم!

می کند تا برای دسترسی بهتر و آسان تر این لوازم

 موارد استفاده و کاربردهای کارتن خالی

همان طور که ذکر شد، کارتن های خالی در صنعت در مکان های گوناگونی جهت نگهداری، نظم و بسته بندی استفاده می شود.

مراکز خرید لوازم برقی و خانگی، فروشگاه هی لوازم شکستنی، گالری های مخصوص دکوراتیو منازل، بانک ها و ادارات و هر جایی که به فکر شما خطور کند از کارتن الی استفاده می کنند.

این کارتن ها که در ابعاد و سایزهای مختلف عرضه می شوند، بسته بندی شیء را بر عهده دارند. کارتن ها با طراحی زیبا و جالب دقیقا مخصوص وسیله برقی یا ظروف شکستنی یا تزئینی مورد نظر تولید شده اند تا موقع حمل و نقل دچار آسیب نشوند.

کارتن خالی علاوه بر آنچه ذکر شد و شامل وسایل بزرگ همچون یخچال تا وسایل کوچک همچون یک مجسمه چند سانتی می باشد، کاربردهای دیگری نیز دارد. مواد غذایی اکثراً در کارتن ها قرار می گیرند. تقریباً تمام اقلام و اجناس یک سوپر مارکت داخل کارتن قرار دارد.

فروشندگان می توانند در ابتدای باز کردن مغازه ها یا فروشگاه ها اجناس را از کارتن درآورند و در قفسه های مخصوص بچینند  و در هنگام تعطیلی مجدداً آن ها را به کارتن های خالی برگردانند.

همچنین از کاربردهای کارتن خالی می توان به کارایی آن در بازارهای میوه فروش و مغازه هایی از این قبیل اشاره کرد. اکثر میوه ها برای آنکه عمر بیشتر و سلامت بیشتری داشته باشند داخل کارتن با ترتیب و نظم چیده می شوند.

همچنین هنگام بارگیری میوه ها، فروشندگانی که آن ها را وانت بار به مغازه ها حمل می کنند به کمک کارتن خالی در سرعت انتقال میوه ها و همچنین نظم آن ها می افزایند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتون اسباب کشی 5 لایه چیست؟

مزایا و ویژگی های کارتن خالی

تا کنون با مشخصات، کاربردها و بسیاری از خصوصیات کارتن آشنا شده اید. کارتن های خالی که درصد بالایی از حمل بار در صنایع مختلف را بر عهده دارد، توانسته است مورد توجه عموم مردم در هر صنفی باشد. از مهمترین ویژگی های کارتن خالی بازیافت آن است که نشان دهنده سازگاری این مقوای پرکاربرد با محیط است.

به این ترتیب که با کمی تغییر دوباره وارد چرخه تولید خواهند شد تجزیه این مقواهای بازیافتی با روندی بسیار سریع انجام شده و در مدت زمان کمی می توان کارتن خالی با کیفیتی تولید کرد و از آن استفاده های بسیاری نمود.

در هر حال ویژگی های کارتن خالی برای همه نمایان است. اما علاوه بر آنچه گفته شد به تعدادی دیگر از مزایای کارتن اشاره می کنیم:

  • ارزان و به صرفه
  • سبک و دارای جنس مقاوم
  • قابل دسترسی آسان
  • بهترین جعبه برای بسته بندی
  • دارای ابعاد کوچک و بزرگ
  • قابلیت تا شدن
  • اشغال فضای بسیار کم
  • قابلیت بازیافت
  • حمل و نقل راحت
  • تولید فراوان و آسان

انواع کارتن خالی

با توجه به اینکه کارتن های خالی بیشتر از هر چیز برای بسته بندی و اسباب کشی استفاده می شود و هر شخص با توجه به نیاز و مصرف خود آن را خریداری می کند، شرکت های فروش کارتن، انواع کارتن خالی را برای متقاضیان فراهم می کنند. انواع کارتن خالی عبارتند از:

  • کارتن آکبند و نو
  • کارتن دسته دوم یا استوک کارخانه جات

کارتن های آکبند و نو که به هیچ وجه بازیافتی نیستند مستقیم از کاغذها و مقوای جنس عالی از تولید به مصرف می رسد. کارتن های خالی آکبند می تواند طبق سفارش مشتریان در هر اندازه و ابعادی ساخته شده و به دست آنان رسد. کارتن خالی آکبند به کمک فلوت های مختلف و کرافت های برند ساخته شده و می توان به کیفیت آن اعتماد کرد.

کارتن های دسته دوم ی تواند مربوط به مقواهای بازیافتی می باشد که با کیفیت کمی پایین تر از کارتن خالی آکبند به خریداران عرضه می شود و در جای خود به خاطر قیمت و کاربرد خود بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
درباره کارتن حمل بار چه می دانید؟

همچنین می تواند کارتن های استوک کارخانه باشد. یعنی زمانی که فروشگاه های فروش کارتن آن را از کارگاه ها و کارخانه های دیگر خریداری می نمایند و سپس در اختیار مشتری قرار می دهند.

خرید کارتن خالی

بدون شک فروشگاه های اینترنتی امن ترین مکان و بهترین منبع خرید، خواهد بود در صورتی که از سایت های معتبر محصولات و کالاهای خود را خریداری نمایید. بازار های آنلاین کارتن فروشی، کارتن خالی و کارتن های مخصوص اسباب کشی را در قیمت های بسیار ناچیز در عصره وقت به دست خریداران می رساند.

خرید کارتن خالی از طریق این مراکز فروش آنلاین با مشاوره لازم جهت خرید نوع کارتن، اندازه مناسب و نوع کاربرد همراه خواهد بود. در نتیجه نگرانی از جهت کیفیت و خرید کارتن خالی وجود نخواهد داشت.

ارسال کارتن بعد از خرید کارتن خالی، به کمک پیک و در مدت زمان کم انجام می گیرد. کافی است که با انتخاب کارتن دلخواه خود از وب سایت های مخصوص کارتن فروشی، اقدام به خرید و محصول خود را درب منزل دریافت نمایید.

نکته پایانی

کارتن خالی با کاربردی که برای تمامی قشرها، ارگان ها، صنف ها و مشاغل مختلف دارد، سال های بسیار زیادی است جهت بسته بندی و نگهداری اجناس گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت چاپ بر روی لایه انتهایی این کارتن های خالی نیز می تواند تبلیغ شرکت مورد نظر یا هر شرکتی که درخواست تبلیغ دارد را افزایش دهد.

کارتن خالی با قیمت بسیار مناسب قابل تهیه است و می توانید هر نوع وسیله خرد و کوچک و لوازم بزرگ را در آن قرار دهید و در مواقع اسباب کشی با اطمینان به حمل و نقل، از آن استفاده نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =