اهمیت کارتن اسباب کشی ارزان در حمل و نقل و جا به جایی

کارتن اسباب کشی ارزان

اهمیت کارتن اسباب کشی ارزان در حمل و نقل و جا به جایی

همه ما برای جا به جایی و حمل بار ساده تر نیاز به تجهیزات و امکانات لازم داریم. در این صورت می توانیم بدون دردسر و با راحتی نقل مکان کنیم. آسانی در حمل و نقل، کار کارگران و مدت زمان صرف شده برای انتقال و چیدمان منزل را به حداقل زمان ممکن می رساند. این موضوع برای افرادی که سالانه چندین بار جا به جا می شوند و اسباب کشی می کنند، اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از نکات مهم می باشد.

با پیدا کردن می توانید هزینه حمل و نقل خود را به شدت کاهش دهید و آن را از هر نظر مقرون به صرفه نمایید.

ویژگی های کارتن اسباب کشی ارزان

کارتن اسباب کشی ارزان می تواند برای جا به جایی وسایل و لوازم گوناگون مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین شما می توانید میزان مقاومت این کارتن ها را متناسب با لوازمی که در آن بسته بندی می کنید، انتخاب نمایید.

به عنوان مثال نمونه کارتن های چند لایه را برای حمل وسایل سنگین مورد استفاده قرار دهید. در این صورت کارتن ها تاب مقاومتی لازم را برای حمل وسایل خواهند داشت.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد کارتن اسباب کشی ارزان به مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد. احتمال دارد این کارتن ها در معرض رطوبت قرار بگیرند و یا اینکه جو نامناسبی در شرایط آب و هوایی پیش آمده باشد. در این شرایط استفاده از کارتن اسباب کشی ارزان و مقاوم گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. چون می تواند وسایل و لوازم حساس شما را در برابر باران، رطوبت، گرما و سرمای زیاد حفظ نماید.

در واقع بسیاری از جا یه جایی ها به دلیل سهل انگاری و یا انتخاب کارتن نامناسب با خسارات و صدمات مالی زیادی همراه می باشند. بنابراین بهتر است هر وسیله را متناسب با اهمیت و درجه حساس بودن بسته بندی نمایید و کارتن متناسب با نوع وسیله را انتخاب کنید. در صورتی که بخواهید وسیله ای همچون کیس یا لپ تاپ را درون کارتن اسباب کشی ارزان بگذارید، باید به نوع مقاومت کارتن توجه کنید. این وسایل بسیار حساس هستند و ضربه و تکان های شدید می تواند تاثیرات زیادی بر روی عملکرد آن ها داشته باشد. به همین خاطر نکات مربوط به حمل و نقل وسایلی همچون لپ تاپ و … اهمیت دارد.

 

یکی از تصورات اشتباه درباره انتخاب کارتن اسباب کشی ارزان این است که این کارتن ها یک بار مصرف هستند و برای بار دوم نمی توان از آن ها بهره مند شد. توجه داشته باشید که این کارتن ها مقاومت بسیار بالایی دارند و می توانند به تعداد نامحدودی برای اسباب کشی های مختلف اداری، خانگی، صنعتی و … مورد استفاده قرار بگیرند. تنها نکته مهم در مورد انتخاب کارتن اسباب کشی ارزان این است که شما این کارتن ها را در نوع صحیح خود انتخاب کنید و آن ها را به شکل صحیح مورد استفاده قرار دهید. در واقع سایز و وزن تعیین شده برای کارتن اسباب کشی ارزان معیاری برای حمل نوع وسایل در آن می باشد. در این صورت به بافت مقوایی کارتن نیز فشار وارد نمی شود و وسیله نیز به شکل صحیح و اصولی جا به جا می گردد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مضرات استفاده از کارتن موز در اسباب کشی

استفاده از کارتن اسباب کشی ارزان چگونه بهینه می شود؟

همان طور که گفتیم بهره مندی از کارتن اسباب کشی ارزان می تواند به شکل چند باره نیز مورد توجه قرار بگیرد. به شرطی که شما این نوع کارتن ها را به شکل صحیح مورد استفاده قرار داده باشید.

نکته مهم در نگهداری از این کارتن ها این است که آن ها را برای استفاده مجدد در محلی خشک و به دور از نور آفتاب نگه دارید. این موضوع عمر مقوا و جعبه را افزایش می دهد. ضمن اینکه امکان استفاده مجدد از آن را فراهم خواهد کرد.

کارتن اسباب کشی ارزان را به دور از حشرات و آفت های چوب خوار نگه دارید. در این صورت از خورده شدن و گزند سایر حشرات در امان خواهد ماند.

موضوع مهم دیگر در مورد استفاده مجدد از کارتن اسباب کشی ارزان مربوط به نحوه به کارگیری آن ها در روند اسباب کشی می باشد. این کارتن ها باید به گونه ای در جریان اسباب کشی به کار بسته شوند که آسیب نبینند. بنابراین برای حمل و جا به جایی آن ها دقت لازم را در نظر بگیرید.

برای اینکه مجبور نشوید هر کارتن را چندین بار باز و بسته کنید و احتمالاً به بافت آن آسیب بزنید، آن ها را نام گذاری کنید. این موضوع از نمونه کارهایی است که برای تسهیل روند اسباب کشی و سرعت بخشی به آن مورد توجه قرار می گیرد. توجه داشته باشید که برای حفظ وسایل درون کارتن اسباب کشی ارزان باید درب جعبه با چسب پنج سانتی متر محکم شود. برای بریدن این چسب ها می توانید از تیغ یا چاقو کمک بگیرید.

 

کارتن اسباب کشی ارزان

 

انتخاب کارتن اسباب کشی ارزان متناسب با نوع وسیله

همان طور که می دانید بعضی از کارتن ها درون خود مجهز به فضای تفکیک شده می باشند. این تفکیک می تواند به شکل شبکه ای، متقاطع و … باشد. شکل تفکیک شده کارتن استفاده از آن ها را به شکل خاص و منحصر به فرد خواهد کرد. به عنوان مثال شما می توانید در این فضاهای تفکیک شده کارتن اسباب کشی ارزان با ابعاد یکسان و متفاوت از بسته بندی شکستنی ها بهره مند شوید. این بسته بندی به گونه ای انجام می شود که امکان جا به جایی ظروف و مواد شکستنی درون جعبه به حداقل می رسد و از این رو وسایل حمل شده با سطح بالایی از امنیت مورد جا به جایی واقع می شوند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
تعریف و کاربرد نایلون حباب دار

از این جعبه های مناسب برای حمل و نقل ظروف به خصوص ظروف شکستنی کمک گرفته می شود. در پایان نیز می توانید با نوشتن بر روی لیبل و چسباندن آن به روی کارتن، آن را از سایر کارتن های اسباب کشی تفکیک نمایید.

از برای بسته بندی کفش، لباس، تجهیزات برقی و الکترونیکی، کتاب، ظروف و… استفاده می شود. برای اینکه بتوانید در زمینه انتخاب کارتن درست عمل کنید، باید میزان سنگینی و حساسیت وسیله را در نظر بگیرید.

 

به عنوان مثال کتاب از آن دسته وسایلی است که سنگین بوده و نیاز به انتخاب باکس مقاومی برای حمل و نقل دارد. در غیر این صورت کارتن از هم پاشیده می شود و کتاب ها نیز بر روی زمین خواهند ریخت. ضمن اینکه این وسیله در مقابل رطوبت نیز باید به خوبی حفظ شود. بنابراین اگر قرار است از کارتن اسباب کشی ارزان برای حمل این نوع وسایل بهره مند شوید، باید این کارتن ها مقاومت لازم را نیز در برابر رطوبت و شرایط جوی نامطلوب داشته باشند. در واقع هر چند ما خودمان در مورد روز اسباب کشی تصمیم می گیریم اما ممکن است به ناچار روز بارانی را برای این جا به جایی انتخاب کنیم. در این صورت کارتن اسباب کشی 3 لایه یا پنج لایه می تواند گزینه خوبی برای اسباب کشی باشد.

همان طور که می دانید تغییر محل سکونت نگرانی های زیادی را به دنبال دارد. ضمن اینکه برای این کار نیاز به انجام کارهای زیادی دارید. به طور کلی بسته بندی و جا به جایی زحمت و نگرانی زیادی به همراه دارد و از خسته کننده ترین امور می باشد.

برای اینکه بتوانید این نگرانی را به شکل مطلوب از بین ببرید، باید از شرکت های معتبر در زمینه ارائه خدمات مربوط به اسباب کشی بهره مند شوید. در واقع این شرکت ها مواد مناسب برای حمل و نقل سریع و بدون دردسر را در اختیار شما قرار می دهند. در این شرایط از بسترهای مناسبی برای انتقال وسایل و اثاثیه استفاده می شود. ضمن اینکه این شرکت های معتبر نمونه کارتن اسباب کشی ارزان در نوع سه لایه، پنج لایه و هفت لایه را به شما ارائه می دهند. اگر تجربه کافی در زمینه اسباب کشی و بسته بندی وسایل ندارید، می توانید مشاوره لازم را در زمینه انتخاب کارتن نیز از همین مراکز دریافت کنید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
تفاوت کارتن اسباب کشی 3 لایه با پنج لایه چیست؟

بیشتر افراد چنین بسته بندی هایی را در محیط منزل انجام می دهند. بنابراین بهتر است از نکات مربوط به اسباب کشی و حمل بار اطلاعات کافی داشته باشند.

آشنایی با چند نمونه کارتن اسباب کشی ارزان و کاربردی

کارتن اسباب کشی ارزان با رعایت اصول و قوانین مهم در اسباب کشی به کار گرفته می شود. این موضوع علاوه بر اینکه روند کاری را سرعت می بخشد، منجر به حفظ وسایل و بالا رفتن امنیت کار نیز خواهد.

جعبه های مقوایی موجدار

این کارتن اسباب کشی ارزان برای بسته بندی لوازم منزل جزء همه کاره ترین جعبه ها در حمل و نقل و جا به جایی به حساب می آید.

این جعبه های موجدار در شکل و اندازه یکسان تولید نمی گردند. این جعبه های مقوایی مقاومت لازم را برای حفظ وسایل شما به همراه دارند. قابلیت حمل و نقل دارند. پس از اتمام کار می توانند بسیار کم حجم باشند و فضای کمی را اشغال نمایند. در چنین شرایطی می توان از انعطاف بالای این جعبه ها کمک گرفت و آن ها را تا زد.

 

 

نگران نباشید. تا زدن این جعبه ها مشکلی را برای حمل و نقل و جا به جایی های بعدی ایجاد نمی کند. استفاده از این نوع کارتن بسیار مقرون به صرفه می باشد و می تواند برای دفعات بعد نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

جعبه های اختصاصی

این کارتن اسباب کشی ارزان و اختصاصی برای حمل ظروف، عتیقه، آثار هنری، مجسمه های گران قیمت، آینه ها و… مورد استفاده می باشند. با نگاه به شکل ظاهری این نوع کارتن نیز متوجه تفاوت آن خواهید شد.

در واقع طراحی تخصصی این نوع کارتن ها خبر از خاص بودن آن ها می دهد. این نوع کارتن ها می توانند از پلاستیک و مقوا تشکیل شده باشند. این نوع کارتن ها حمل و نقل ظریف را برای شما ترتیب خواهند داد.

برای مشاهده مقاله کارتن اسباب کشی ارزان روی لینک روبرو کلیک کنید . نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی ارزان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =