خصوصیات کارتن اسباب کشی خوب برای بسته بندی چیست؟

DeliverCarton-value03

از برترین کارتن فروشی های کشور، کارتن بار در تهران است که با ارائه بیشترین و با کیفیت ترین خدمات توانسته است رضایت مندی کاربران و مشتریان را جهت خرید و تهیه کارتن جلب نماید.
کارتن به عنوان یک جعبه مخصوص اسباب کشی و بسته بندی های مختلف از پرکاربردترین لوازم در این زمینه به شمار می آید. کارتن فروش در تهران و دیگر شهرهای کشور با امکانات عالی عرضه می شود.
اما کارتن فروشی در تهران بنا به اینکه در رأس ایران یعنی تهران قرار دارد، ویژگی های برتری نسبت به دیگر فروشگاه های مستقیم و غیر مستقیم دارد. برای آشنایی بیشتر با کارتن فروشی های تهران، کاربرد کارتن های باکیفیت و ویژگی های کارتن در ادامه با ما همگام باشید.

کارتن فروشی در تهران، بزرگترین استان کشور

برای جابه‌جایی و اسباب کشی های مختلف نیاز به لوازم بسته بندی به بهترین شکل ممکن است. برخی از این وسایل نیاز به کارتن و برخی نیاز به کاورهای مخصوص دارند. کارتن فروشی در تهران با عرضه مستقیم کالاهای مرغوب خود درب منزل جهت امور بسته بندی خدمات شایانی را ارائه می دهد.
تهران به عنوان بزرگترین استان کشور با دارا بودن مراکز و مجموعه های مختلف فروشگاهی و بکارگیری افراد حرفه ای و متخصص جهت بسته بندی توانسته است از سرتاسر کشور مشتریان و متقاضیان بسیاری را جذب نماید.
این نشان از ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات این فروشگاه ها دارد. استحکام کارتن ها با سایزها و رنگ های متنوع می تواند جوابگوی تمامی نیازهای بسته بندی لوازم شما باشد.

کارتن فروشی در تهران کارتن هایی با لایه های مقاوم مناسب کتاب، پوشاک، وسایل شکستنی، لوازم ظریف و سنگین و … با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می دارد. تعداد کارتن فروشی در تهران قابل ملاحظه است ولی انتخاب کارتن فروشی هایی که قابل اطمینان باشند و بهترین و مرغوب ترین محصولات خود را در اختیار قرار دهند فاکتور بسیار مهمی برای خریداران است.
سایزهای مختلف کارتن
کارتن فروشی در تهران که در بین مشاغل مختلف آزاد بسیار پرطرفدار است، انواع متنوع کارتن ها و تجهیزات بسته بندی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از نظر ابعاد و سایز، کارتن ها دارای مشخصات مختلفی هستند. از جمله:

  • کارتن هایی با حجم 30*40*30، دارای 5 لایه و مناسب لوازم با اندازه کوچک ولی سنگین
  • کارتن هایی با ابعاد 50*30*30، شامل 5 لایه و مناسب تمام لوازم ریز
  • کارتن هایی با ابعاد 60*32*34، دارای 5 لایه مقاوم برای وسایل سنگین و ریز با قیمت بسیار مناسب
  • کارتن هایی با سایز 60*40*40، 5 لایه و مورد استفاده جهت بسته بندی لوازم برقی و شکستنی
  • کارتن هایی با ابعاد 60*50*50 دارای 5 لایه و قابل استفاده برای لباس و ظروف بزرگ
این مطلب هم جالب است بخوانید...
خرید کارتن اسباب کشی در جنوب تهران به همراه قیمت

کاربرد کارتن در موارد مختلف

کارتن های کارتن فروشی در تهران یا دیگر شهرها با توجه به فرم، جنس و ابعاد کاربردهای مختلفی دارد. کارتن ها مورد استفاده در اسباب کشی های منازل، ادارات، کارخانه جات، مغازه ها و هر مکانی که قصد جا به جایی اجسام کوچک و بزرگ را داشته باشید قرار می گیرد.

در حالت کلی کاربرد کارتن برای مواردی مانند موارد زیر کارایی دارد:

  • بسته بندی و نگهداری لوازم
  • اسباب کشی با اطمینان به حمل و نقل
  • مناسب برای جمع آوری کتاب و لوازم تحریر
  • مناسب برای بسته بندی لوازم شکستنی
  • مناسب برای بایگانی لوازم اداره ها و سازمان ها
  • جهت استفاده لوازم بزرگ و حجیم
  • برای بسته بندی پتو، بالش و تشک و…
کارتن اسباب کشی 3 لایه

کارتن اسباب کشی 3 لایه

خصوصیات و ویژگی های کارتن برای بسته بندی بدون نقص

همان طور که در مورد کاربردها و مشخصات کارتن گفته شد، این کارتن ها دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی هستند. یکی از مهمترین ویژگی های کارتن های کارتن فروشی در تهران به عنوان مرکز استان با ارائه بهترین خدمات، تنوع سایز است.
با توجه به اینکه اشیا و لوازم گوناگونی در یک مکان وجود دارد، برای بسته بندی ها و جا به جایی اجسام کاور ها و کارتن های گوناگونی مورد نیاز خواهد بود.
کارتن فروشی در تهران که از شاخص ترین مشاغل مربوط به نظم دهی و حمل وسایل است، با در نظر گرفتن این نکته کارتن هایی در ابعاد مختلف به متقاضیان کارتن عرضه می دارد.
از دیگر ویژگی های کارتن، چند لایه بودن آن است که موجب محافظت و غیر قابل نفوذ بودن آب به داخل آن می شود. نوع بسته بندی کارتن ها نیز توسط افرادی که از شرکت های فروشگاهی کارتن اعزام می شوند، با دقت و کیفیت انجام می گیرد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
سلفون یکی از لوازم بسته بندی در اسباب کشی

از کارتن ها می توان برای مدت های طولانی جهت نگهداری و بسته بندی ها استفاده کرد. کارتن ها یا جعبه های نگهداری قابلیت تا شدن دارند و فضای بسیار کمی را بعد از حمل و نقل اشغال می کند.
برای مرتب سازی لوازمی که ممکن است ندانید چگونه آن ها را در کمد یا هر گوشه ای از خانه قرار دهید، کارتن بهترین انتخاب برای نظم دهی به لوازم خواهد بود.
کارتن فروشی در تهران هنگام ارسال کارتن های آکبند و مرغوب خود لوازم جانبی دیگر همچون چسب های با کیفیت را برای بستن محکم و بدون نقص نیز به مشتری پیشنهاد می دهد تا این روند زیر نظر شرکت هایی که بهترین کالاهای خود را ارائه می دهند، انجام شود.
کارتن هایی که توسط یک کارتن فروشی در تهران به دست شما می رسد، حتما بهداشتی و آکبند بوده و تمام اصول استاندارد بهداشتی در مورد آن رعایت شده است.
کارتن ها یا جعبه های مقوایی از جنس ایندل برد به عنوان بهترین و قابل استفاده ترین نوع کارتن است که در بازارهای داخلی و خارجی کاربردهای فراوانی دارند و برای حمل بار و نگهداری آن ها استفاده می شود. این نوع کارتن ها دارای بافت مقاوم و همچنین قیمت بسیار مناسبی هستند و می توان انواع غذاها را نیز در آن قرار داد و از لحاظ بهداشتی به آن اطمینان کرد.

انواع کارتن های مخصوص بسته بندی

تنوع کارتن هایی که برای نگهداری و بایگانی و همچنین حمل و بسته بندی اجناس و لوازم به کار می رود بسیار زیاد است. در این قسمت تعدادی از انواع کارتن را نام می بریم:

  • کارتن های چند لایه
  • کارتن مونو با طرح چاپ و رنگ متنوع
  • کارتن پنجره ای
  • کارتن هایی با حالت بوش
  • کارتن های راه راه دار
  • کارتن های مقوایی
  • کارتن های جعبه ای
  • کارتن های درپوش جدا
  • کارتن های غلات و مواد غذایی
این مطلب هم جالب است بخوانید...
بررسی کارتن اسباب کشی در ابعاد مختلف

خرید کارتن از کارتن فروشی در تهران

خرید کارتن اسباب کشی و نگهداری وسایل از طریق کارتن فروشی در تهران که توانسته باشد رضایت کامل مشتریان را با خدمات ارزنده جلب نماید مناسب تر خواهد بود.
زیرا این فروشگاه ها و شرکت های مخصوص کارتن فروشی سعی کردند جعبه ها، کاورها و در واقع انواع کارتن را به دست خریدار برسانند که حافظ لوازم آن ها در هنگام اسباب کشی های سنگین و طولانی مدت و همچنین بایگانی ها باشد.
خرید اینترنتی از کارتن فروشی در تهران با قابلیت های زیادی که دارد این امکان را به شما می دهد تا کارتن هایی با مقاومت بالا، تمیز با شمایل خوب را انتخاب نمایید و با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب، از کارتن فروشی در تهران کارتن های با کیفیت را تهیه نمایید.

برای آنکه خرید کارتن را به راحتی و بدون دغدغه انجام دهید می توانید با مشاهده لیست قیمت کارتن ها و مشخصات آنها، آنچه را که نیاز شما است، خریداری نمایید.
در نهایت می توانید لوازم خود را در هنگام اثاث کشی، یا نگهداری وسایل ریز و درشت، داخل کارتن های کوچک و بزرگ با ابعاد متنوع قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =