مزایای کارتن خالی چیست؟

کارتن خالی

موضوع این مقاله در مورد کارتن خالی است. ما در این مطلب توضیح می دهیم که اصلا کارتن خالی چیست؟ چه کاربردی دارد و از کجا می توان این محصول را تهیه نمود. کارتن خالی وسیله ای است که امروزه در امر اسباب کشی منازل و ادارات بسیار کارآمد است و شاید بتوان گفت که مهم ترین مورد در زمان اسباب کشی تهیه همین محصول است.

به دلیل اینکه استفاده از این محصول در بین مردم رایج شده لذا شرکت های بزرگی برای تولید این محصول سرمایه گذاری نمودند و انواع این کارتن ها را به بازار عرضه می کنند. کارتن خالی شرکت ها دارای جنس، سایز و ابعاد مختلفی است. همچنین تعداد لایه های کارتن ها نیز متفاوت است. استفاده از این کارتن ها در زمان اسباب کشی مزایای زیادی دارد که از مهم ترین این مزایا ایجاد امنیت و آسیب نرسیدن به لوازم است که همین امر سبب پر فروش شدن این محصول شده.

اگر شما نیز مشتاق به کسب اطلاعات در خصوص کارتن خالی این محصول پر فروش هستید می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

خرید کارتن خالی

اسباب کشی موضوعی است که اکثر انسان ها در زندگیشان حداقل یک بار آن را تجربه کرده اند. حتی این موضوع در زندگی بسیاری از افراد بارها و بارها تکرار می شود. هر شخصی که در این وضعیت قرار بگیرد اهمیت کارتن خالی را احساس می کند و متوجه می شود که تهیه کارتن خالی در این مواقع یکی از سخت ترین کارهاست. چرا که کارتن مهم ترین وسیله برای حمل و نقل و اسباب کشی است.

کارتن خالی

به دلیل نیاز مردم به محصول شرکت های بزرگی تاسیس شدند و مشغول به تولید انواع کارتن ها و دیگر وسایل مربوط به بسته بندی و جا به جایی پرداختند. امروزه این شرکت ها در این عرصه مشغول به فروش کارتن خالی و مخصوص اسباب کشی ادارات و منازل و لوازم بسته بندی می باشند. یکی از بزرگترین و معتبرترین این شرکت ها که دارای نیم قرن تجربه است و تمام مشتریان این شرکت از محصولاتش رضایت کامل دارند شرکت کارتن بار است.

فروش کارتن خالی مخصوص اسباب کشی

کارتن های خالی تولید شده در شرکت ها انواع مختلفی دارند. کارتن های حمل بار، کارتن های ارزان، کارتن های مخصوص اسباب کشی، کارتن های ادارات همچون کارتن زونکن و کیس و از قبیل کارتن ها از انواع این کارتن ها می باشند. این محصول از مفیدترین و پرکاربردترین ابزار ها در امر جا به جایی و حمل و نقل است.

کارتن خالی مخصوص اسباب کشی که یک ابزار ضروری در باربری و حمل و نقل است در زمان اسباب کشی برای بسته بندی وسایل زیادی مانند لباس، کتاب، لوازم آشپزخانه، سرویس چوب، مواد غذایی، سرویس های چینی و ظروف شکستنی، سرویس خواب و … مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل است که می گوییم مفیدترین ابزار در زمان اسباب کشی خرید همین کارتن است.

شرکت ها برای رفاه حال مشتریان این کارتن ها را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می کنند. معمولا این کارتن ها در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ می باشد. علاوه بر ابعاد برای اینکه نظم بیشتری به اسباب کشی داده شود قسمتی از این کارتن ها را برای درج نام وسیله داخل آن اختصاص داده اند. تا مشتریان با خیال راحت تر کارتن ها را جابه جا کنند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

فروش کارتن خالی

همچنین لایه های این کارتن ها نیز متفاوت است که معمولا رایج ترین و مناسب ترین کارتن ها برای اسباب کشی کارتن های 3 لایه و 5 لایه هستند. معمولا از کارتن های بزرگ برای بسته بندی وسایل بزرگ مانند وسایل برقی و از کارتن ها کوچک برای وسایل ریز و کوچک مانند کتاب استفاده می کنند.

لوازم بسته بندی مخصوص اسباب کشی

شرکت ها در کنار فروش کارتن خالی، لوازم بسته بندی را نیز به فروش می رسانند. از جمله لوازم بسته بندی می توان به دستگاه چسب کش دسته دار و بدون دسته، کاور زیپ دار، نایلون حباب دار، چسب پهن و از قبیل وسایل اشاره نمود. با تهیه این وسایل می توان تمام وسایل را به صورت مناسب بسته بندی نمود و بسته بندی مناسب سبب یک جا به جایی و اسباب کشی راحت و بدون دردسر می شود.

هر فردی با خرید این وسایل می تواند تمام وسایل خود چه برای منازل و چه اداری را به ﺁسانی بسته بندی و بدون هیچ ﺁسیب و صدمه ای به مقصد برساند. مثلا با خرید سلفون یا همان استرج می توان از به وجود آمدن خط و خش روی وسایل و یا نشستن گرد و خاک روی آن جلوگیری نمود. یا با قرار دادن پلاستیک های حبابدار در بین لوازم شکستنی از ضربه دیدن و شکست آن ها جلوگیری شود.

شرکت کارتن بار از جمله شرکت های بزرگ است که علاوه بر فروش کارتن خالی این لوازم بسته بندی را نیز با بهترین و مرغوب ترین جنس به فروش می رساند و کیفیت کالاهای این شرکت در بین سایر رقبای خود نمونه است. پیک مخصوص این شرکت انواع لوازم بسته بندی را به همراه دارد که در صورت نیاز به راحتی می توان در محل، وسیله مورد نظر را انتخاب و خریداری کرد.

خرید کارتن خالی

از دیگر مزایای این شرکت امکان خرید آنلاین است. این شرکت با ایجاد سایت اینترنتی و انواع صفحات اجتماعی این امکان را برای مشتریان خود فراهم نمود تا در مواقعی که کمبود وقت دارند بتوانند با ورود به سایت و دیگر صفحات اجتماعی نمونه کارتن ها و انواع کارتن خالی و دیگر محصولات این شرکت را مشاهده و انتخاب نمایند. پس از ثبت درخواست این شرکت در سریع ترین زمان ممکن سفارش مورد نظر را به مقصد می رساند.

همچنین افرادی که بنا به دلایلی دسترسی به اینترنت ندارند با یک تماس ساده به راحتی می توانند سفارش خود را انجام دهند. در این شرکت کارشناسان مجربی مشغول هستند که در امر انتخاب و خرید به این مشتریان کمک لازم را انجام می دهند.

انواع کارتن خالی

شرکت هایی که مشغول به تولید و عرضه کارتن خالی هستند این محصولات را در انواع مختلفی تولید می کنند از انواع کارتن خالی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارتن موزی: یکی از انواع کارتن خالی است. این نوع کارتن ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند که این کیفیت سبب استحکام بسیار بالای ﺁن شده است. این کارتون ها خالی که به کارتن موزی معروف هستند برای بسته بندی وسایل و تجهیزات کوچک مانند کتاب، ظرف های چینی و کریستالی، پرونده های اداری، لوازم دکوری و از این قبیل وسایل استفاده می شوند.
  • کارتن شکستنی: این کارتن بسیار محکم مخصوص بسته بندی لوازم شکستنی و سنگین مانند ظروف چینی و شکستنی، بشقاب و لیوان، سرویس های چینی، گلدان ها و از این قبیل وسایل می باشد.
این مطلب هم جالب است بخوانید...
بررسی شغل کارتن فروشی

  • کارتن زونکن: این کارتن نیز نوعی دیگر از کارتن خالی است که مخصوص ادارات می باشد. این کارتن که مخصوص جا به جایی لوازم اداری و بانک ها می باشد برای بسته بندی لوازم اداری مانند زونکن، پرونده، مدارک، کتاب ها، اوراق اداری و از این قبیل لوازم به کار می رود.
  • کارتن بزرگ: این کارتن خالی که دارای ابعاد متفاوتی است برای جا به جایی و حمل و نقل وسایل به کار می رود.

مهم ترین نکات در زمان خرید کارتن خالی

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره نمودیم خرید کارتن خالی یکی از ضروری ترین کارهایی است که در زمان اسباب کشی و حمل و نقل باید آن را انجام داد. این کارتن ها که هم برای حمل و نقل لوازم منزل است و هم ادارات به روند اسباب کشی نظمی خاص می بخشد و سبب محافظت از وسایل می شود. در زمان خرید کارتن خالی بهتر است که به نکات زیر توجه داشته باشید:

در زمان خرید این کارتن ها دقت کنید که بهترین کارتن خالی مخصوص اسباب کشی کارتن های سه و پنج لایه هستند. چرا که این کارتن ها از استحکام لازم برای جا به جایی و بسته بندی برخوردار هستند. همچنین علاوه بر استحکام به ابعاد کارتن در زمان خرید نیز دقت کنید.

از دیگر نکاتی که در زمان خرید کارتن خالی باید به آن توجه کنید قیمت آن است. عوامل مختلفی بر قیمت محصول تاثیر می گذارند که شامل تعداد، سایز و ضخامت کارتن می باشد.

برای اینکه خرید این محصول ارزان تر تمام شود بهتر است که آن را به صورت مستقیم از شرکت های تولید کننده کارتن خریداری کنید. شرکت کارتن بار یکی از معتبرترین شرکت های تولید و عرضه کارتن است که این محصولات را با قیمت های استثنایی و مقرون به صرفه به دست مشتری می رساند.

همچنین این شرکت برای رفاه حال مشتریان امتیازاتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. از جمله این امتیازات این است که در ابتدا هیچ هزینه ای برای سفارش از مشتری دریافت نمی شود. افراد پس از تحویل سفارشات خود و بررسی کیفیت آن ها می توانند هزینه را پرداخت نمایند. همچنین اگر مشتری از کیفیت محصولات سفارشی راضی نبود فقط کافیست با این شرکت تماس بگیرد. فقط با یک تماس این شرکت تمام وجه سفارش را به مشتری برگشت می دهد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتون اسباب کشی 5 لایه چیست؟

دیگر نکاتی که باید در خرید این محصول رعایت کنید این است که علاوه بر خرید کارتن خالی دیگر لوازم بسته بندی را نیز تهیه کنید. چرا که بسته بندی استاندارد مهم ترین اصل در اسباب کشی تمیز و بدون خسارت است.

سخن پایانی
اسباب‌کشی کار سخت و پراسترسی است که با برنامه‌ریزی دقیق، می‌توان از آن لذت برد. در حین برنامه‌ریزی باید یک زمانی را برای بسته‌بندی اصولی وسایل، در نظر بگیریم. برای این‌کار به یکسری لوازم احتیاج داریم که کارتن خالی مهم‌ترین آنهاست. شرکت‌های مختلفی به تولید و فروش این محصول پرداختند و در انواع و اقسام مختلفی این محصول را تولید کردند.
در هنگام خرید کارتن‌های خالی، باید نکاتی را در نظر بگیرید:
– کارتن‌هایی را تهیه کنید که ۳ یا ۵ لایه باشند. این کارتن‌ها در میان لایه‌های خود فضای خالی داشته و کاملا محکم و ضد ضربه‌اند، به همین علت از وسایل به خوبی محافظت می‌کنند.
– ابعاد کارتن خالی را متناسب با وسایل خود انتخاب کنید. کارتن‌های خالی سایز متوسط برای جابه‌جایی وسایل بسیار مناسبند.
– کارتن‌های خالی مخصوص اسباب‌کشی را تهیه کنید. این مدل کارتن‌ها از لحاظ ضخامت و استحکام، با کارتن‌های فرسوده یا سوپرمارکتی کاملا تفاوت دارند.
– سعی کنید قبل از خرید، در مورد شرکت‌هایی که این محصول را موجود دارند، تحقیق کنید. این‌کار کمک می‌کند تا کالای دریافتی شما، در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد.
از میان شرکت‌هایی که در زمینه تولید و فروش کارتن‌های خالی فعالیت می‌کنند، شرکت کارتن‌بار حرف اول را می‌زند. کارتن‌های خالی مخصوص اسباب‌کشی این شرکت معمولا ۳ لایه و ۵ لایه هستند و مقاومت بالایی دارند. بنابراین شما با پرداخت مبلغی مناسب، کالای بسیار باکیفیتی را خریداری می‌کنید. همچنین این شرکت مزایای دیگری مانند پرداخت درب منزل، فروش اینترنتی، فروش تلفنی، دریافت کالا در کوتاه‌ترین زمان، انواع صفحات اجتماعی و… نیز دارد. کارتن‌های خالی که توسط این شرکت و دیگر شرکت‌های تولید کننده، ساخته می‌شوند، انواع مختلفی دارند که در ادامه چند نمونه را بیان می‌کنیم:
– کارتن‌های مخصوص وسایل شکستنی: که بسیار محکم و ضد ضربه هستند و با ابعاد متفاوت خود، برای جابه‌جایی وسایل شکستنی کاملا مناسبند.
– کارتن‌های مخصوص ادارات: این نوع کارتن‌ها برای جابه‌جایی وسایل ادارات و بانک‌ها مناسب هستند و معمولا اندازه متوسطی دارند.
– کارتن‌های موزی: این مدل نیز به دلیل کیفیت بالایی که دارد، کاملا محکم بوده و برای جابه‌جایی انواع وسایل مانند کتاب، دکوری و… کاربرد دارد.
– کارتن‌های بزرگ: که استحکام بالایی دارند و مخصوص بسته‌بندی لوازم بزرگ مانند مانیتور، کیس و… هستند.

علاوه بر کارتن، دیگر وسایل بسته‌بندی را از این وبسایت می‌توانید تهیه کنید.

برای مشاهده مقاله ویژگی ها و دلیل اسفاده از کارتن بار چیست روی لینک روبرو کلیک کنید . ویژگی ها و دلیل اسفاده از کارتن بار چیست؟

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 6 =