نقش کارتن اسباب کشی 3 لایه در اسباب کشی


نقش کارتن اسباب کشی 3 لایه در اسباب کشی

همان طور که می دانید مهم ترین موضوع در نقل مکان و جا به جایی مربوط به بسته بندی می باشد. این بسته بندی مرتب و منظم می تواند سبب تسریع در حمل و نقل شود و ایمنی لازم را در کار بالا ببرد. کارتن اسباب کشی 3 لایه می تواند گزینه خوبی برای همراهی در اسباب کشی باشد.

مزیت های استفاده از کارتن اسباب کشی 3 لایه

کارتن اسباب کشی 3 لایه کمی جاذب رطوبت است. از این رو می تواند گزینه خوبی برای استفاده در اسباب کشی باشد. در زمان اسباب کشی ممکن است به دلیل جا به جایی های متعدد کارتن ها کمی خیس شوند یا اینکه در معرض شرایط جوی نامساعد قرار بگیرند. تمام این موارد می تواند یک کارتن اسباب کشی معمولی را از بین ببرد. در این شرایط اگر از کارتون اثاث کشی استفاده کرده باشید، شاهد خیس شدن و از هم پاشیدن کارتن نخواهید بود. البته توجه داشته باشید مدت زمان خیس شدن این کارتن نباید خیلی طولانی باشد. چون در این صورت امکان جمع و جور کردن آن وجود ندارد.

کارتن اسباب کشی 3 لایه

کارتن اسباب کشی 3 لایه برای استحکام و دوام بیشتر از سه لایه مقوا تشکیل شده است. چنین کارتنی با وجود شکل گیری از سه لایه همچنان سبک بوده و به راحتی جا به جا می شود.

کارتن اسباب کشی 3 لایه می تواند دارای محلی برای گذاشتن دست نیز باشد. در این صورت حمل و نقل به شکل آسان انجام می گیرد. بیشتر افراد تمایل دارند در جریان اسباب کشی از این نوع کارتن ها بهره مند شوند.

استحکام بالا در این نوع کارتن ها، نقش آن ها را در جا به جایی بیشتر می کند. بیشتر خانم ها از شنیدن کلمه اسباب کشی نیز وحشت دارند. علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است. جا به جایی و عوض کردن محل سکونت کار بسیار سختی است اما مسئله بسته بندی از آن هم پیچیده تر و سخت تر می باشد. برای انجام بسته بندی باید ساعت ها یا حتی روزها زمان صرف نمود. گاهی نیز در پایان اسباب کشی متوجه آسیب دیدن وسایل برقی، گم شدن بعضی از وسایل، نابودی برخی از وسایل و … می شوید. به همین خاطر خانم ها از اسباب کشی به عنوان یک کابوس یاد می کنند.

کارتن اسباب می تواند سهولت و سرعت اسباب کشی را بالا ببرد و حافظ خوبی برای وسایل شما باشد. به طور کلی وسایل در حین جا به جایی گاهی می شکنند و گاهی به خاطر عدم بسته بندی اصولی از کارتن بیرون می ریزند و در نتیجه احتمال دارد در طول مسیر گم شوند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزیت های استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی قسمت دوم

اگر کارتن اسباب کشی 3 لایه را متناسب با نوع وسیله مورد استفاده قرار دهید، از خدشه دار شدن و شکسته شدن وسیله جلوگیری به عمل می آورید. ضمن اینکه اگر این بسته بندی به شکل دقیق انجام شده باشد، دیگر وسایل به بیرون نمی ریزند.

آسیب دیگر وسایل بسته بندی شده در کارتن اسباب کشی 3 لایه نیز مربوط به قرار دادن چند وسیله غیر مرتبط در یک کارتن است. به عنوان مثال قرار نیست چند بطری نوشیدنی در کنار کتاب ها بسته بندی شود. تصور کنید اگر به هر دلیلی یکی از این بطری های نوشیدنی باز شود، دیگر نمی توانید اثری از کتاب هایتان پیدا کنید. بنابراین باید همواره چنین نکاتی را بری حفظ وسایل در اسباب کشی مورد توجه قرار دهید تا از به وجود آمدن خسارت احتمالی جلوگیری نمایید.

انتخاب سایز کارتن مناسب برای اسباب کشی به اندازه انتخاب مقاومت کارتن برای اسباب کشی اهمیت دارد. کارتن اسباب کشی 3 لایه در سه سایز تولید شده و شما می توانید از هر کدام از این سایزها برای حمل و جا به جایی یک سری وسایل کمک بگیرید. در این صورت از بیرون ریخته شدن و گم شدن وسایل در جریان اثاث کشی ممانعت خواهید کرد. ضمن اینکه دیگر اسباب کشی برای شما یک معضل بزرگ و غیر قابل حل نخواهد بود.

نکات مهم در اسباب کشی

توجه داشته باشید که نحوه بسته بندی و بستن بسیار مهم است. در واقع اگر شما در پروسه اسباب کشی به جای بهره مندی از کارتن اسباب کشی 3 لایه از کارتن اسباب کشی 7 لایه نیز استفاده کنید اما به بسته بندی و پک کردن کارتن توجه نکنید، عملاً کاری انجام نداده اید. ضمن اینکه کار کردن با سهل انگاری گاهی می تواند مشکلات را دوچندان و یا غیر قابل حل نماید.

انتخاب جعبه مناسب

یکی از کارهای مهم در زمینه اسباب کشی انتخاب باکس مناسب برای حمل و نقل می باشد. بسته بندی شما نیز باید به شکل کارآمد و مناسب انجام بگیرد. این بسته بندی ضامن وسایل شکستنی شما خواهد بود. بسته بندی شما باید به گونه ای باشد که نظم و ترتیب قرار گیری وسایل در آن به خوبی رعایت شده باشد. این موضوع در لوازم شکستنی اهمیت زیادی دارد. اگر شما یک کارتن اثاث کشی با سایز مناسب برای حمل ظروف شکستنی برداشته باشید اما ترتیب منظمی برای چیدن این لوازم در باکس در نظر نگرفته باشید، عملاً بسته بندی مناسبی را انجام نداده اید. در نتیجه زمانی که به مقصد می رسید و کارتن اسباب کشی 3 لایه را باز می کنید، احتمالاً با ظروف شکسته مواجه می گردید یا اینکه با باز کردن درب باکس ظروف به بیرون می ریزند و باز هم احتمال شکسته شدن آن ها وجود دارد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتن حمل بار چیست؟

توجه داشته باشید که می تواند گزینه مناسبی برای حمل و جا به جایی ظروف شکستنی باشد. البته بهتر است برای ظروف شکستنی از کارتن اثاث کشی 5 لایه در نوع تفکیک شده استفاده شود.

از این جعبه ها با نام جعبه های اختصاصی یاد می شود. نام گذاری چنین نامی بر روی این کارتن ها نشان می دهد که تولید این کارتن ها به شکل اختصاصی برای حمل بعضی از وسایل مورد توجه قرار گرفته است.

بسیاری از افراد هر محل و مکانی را برای خرید کارتن اسباب کشی 3 لایه انتخاب می کنند. حال آن که ممکن است کارتن های ارائه شده در این مکان ها مقاومت لازم را

کارتن اسباب کشی 3 لایه

در برابر جا به جایی و حمل وسایل نداشته باشند. همچنین به دلیل استفاده چند باره خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست داده باشند. استفاده از این نوع کارتن اسباب کشی 3 لایه می تواند مشکلات و ناامنی زیادی را برای وسایل منزل ایجاد نماید.

ضمن اینکه کارتن اسباب کشی 3 لایه را نمی توانید در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها پیدا کنید. این کارتن ها را باید در نوع مقاوم و مناسب انتخاب کنید و برای بهره مندی از آن ها نیز شرکت و فروشگاه های معتبر را انتخاب کنید. نکته مهم دیگر در مورد انتخاب این است که بیشتر  کارتن های موجود در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها از نوع سب

ک و بزرگ می باشند. این نوع کارتن ها تنها برای حمل لوازم سبک مورد توجه قرار می گیرند و نمی توان برای حمل وسایل شکستنی، وسایل سنگین یا حساس از آن ها کمک گرفت.

بسته بندی اصولی کارتن اسباب کشی 3 لایه

اول اینکه باید فضای در نظر گرفته شده در کارتن اسباب کشی 3 لایه با وسایل به کار رفته در آن برابر باشد. ضمن اینکه این فضا باید به خوبی با وسایل پر شوند. یعنی فضای خالی برای جا یه جایی وسایل باقی نماند. این موضوع حمل و بسته بندی وسایل را بدون خطر خواهد کرد.

از نوار چسب های پهن برای بسته بندی کارتن اسباب کشی 3 لایه کمک بگیرید. بسیاری از کارتن ها به صورت سر همی بسته می شوند. جهت محکم کاری بیشتر در روند اسباب کشی بهتر است برای بسته بندی این کارتن ها نیز از نوار چسب های متعدد کمک بگیرید. در این صورت جا به جایی شما ایمن و مطمئن خواهد شد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
چگونه از دستگاه چسب زن استفاده کنیم؟

ترتیب بسته بندی

ابتدا وسایلی را برای بسته بندی در کارتن اسباب کشی 3 لایه مورد توجه قرار دهید که احتمال استفاده کمی دارند. بعضی از این وسایل تا ثانیه های آخر اسباب کشی مورد نیاز می باشند. بنابراین اگر آن ها را در بسته بندی های اولیه قرار دهید، ناچار هستید این بسته بندی را مجدداً باز کنید. در نتیجه باید ترتیب بسته بندی را رعایت کنید. این ترتیب بر مبنای استفاده از وسیله مورد توجه قرار می گیرد. در ردیف اول بسته بندی کارتن اسباب کشی 3 لایه، وسایلی قرار دارند که کمترین استفاده از آن ها می شود.

شسی

ترتیب وزنی

برای بسته بندی وسایل باید مبنای سنگینی وزن وسایل را مورد توجه قرار دهید. در چنین شرایطی ابتدا وسایل سنگین در کارتن اسباب کشی 3 لایه قرار می گیرند. بعد از قرارگیری وسایل سنگین در کف و قسمت تحتانی کارتن، وسایل سبک درون باکس بر روی وسایل سنگین قرار می گیرند. این موضوع به این دلیل است که قرارگیری وسایل سنگین بر روی وسایل سبک در کارتن اسباب کشی 3 لایه ممکن است سبب خرد شدن و آسیب رساندن به وسایل سبک شود.

نظم در بسته بندی

از نکات مهم در اسباب کشی می باشد. این موضوع روند اسباب کشی را سرعت می بخشد و شما را از سردرگمی در انجام جا به جایی نجات می دهد. در این مرحله شما باید کلیه لوازم و اثاث مربوط به اتاق خود را دسته بندی نمایید. به عنوان مثال کتاب ها در یک دسته جای می گیرند، لباس ها در یک دسته، لوازم شخصی در یک دسته بندی و …

در ادامه برای جمع آوری لباس، از یک کارتن برای کتاب و … استفاده می شود. این موضوع روند اثاث کشی را سرعتی تر خواهد کرد. ضمن اینکه در حین چیدمان نیز به شما کمک می نماید.

 

شما میتوانید برای خرید کارتن و لوازم بسته بندی از محصولات شرکت کارتن بار استفاده کنید.

برای مشاهده مقاله مزیت های استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی روی لینک روبرو کلیک کنید . مزیت های استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی قسمت دوم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =