همه چیز در مورد لوازم بسته بندی

دستگاه چسب زن

دستگاه چسب زن


یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده لوازم بسته بندی، شرکت کارتن بار در استان تهران است که جزء فروشگاه های بزرگ اینترنتی به شمار می آید. این شرکت با خدمات به موقع و لوازم بسته بندی استاندارد موجب رضایت مندی تمامی مشتریان تهرانی و شهرهای اطراف آن که قصد اسباب کشی، حمل بار و یا هر عاملی که نیاز به بستن وسایلی که باید با ابزار بسته بندی استاندارد همراه باشد، جلب می کند.

آنچه در این مقاله به آن پرداخته خواهد شد معرفی لوازم بسته بندی همچون بسته بندی لوازم منزل، انواع بسته بندی، خرید و معرفی فروشگاه بسته بندی بزرگ و معتبر کارتن بار و ویژگی های این شرکت در به عنوان ارائه دهنده لوازم بسته بندی می باشد.

همراه ما باشید تا زین پس برای بسته بندی کالاهای منزل یا فروشگاه های خود در اسرع وقت با شرکت کارتن بار در ارتباط بوده و از سرویس های عالی آن بهره مند شوید.

بستن اسباب و وسایل به کمک لوازم بسته بندی

شروع اسباب کشی و جمع کردن لوازم و قرار دادن آن ها با آن همه حجم در کارتن حس خستگی و به اصطلاح ماتم زدگی را در فرد ایجاد میکند. چه بسا در بسیاری از جا به جایی ها بعد از باز کردن کارتن ها و بسته بندی های نادرست، اسباب اثاثیه شما دچار آسیب شد.

گاهی نیز مجبور به تعویض و خرید مجدد لوازم خواهید شد. اما این سختی کار می تواند با کمی تدبیر به حمل و نقلی آسان با خیالی آسوده تبدیل شود.

لوازم بسته بندی

لوازم بسته بندی

شرکت بزرگ کارتن بار از جمله شرکت هایی است که با ارائه لوازم بسته بندی با کیفیت می تواند تمامی وسایل موجود در یک منزل را به طور اصولی و صحیح بدون اینکه آسیبی به اسباب اثاثیه وارد شود، بسته بندی کند. شاید به  نظر آید خیلی از وسایل قابلیت بسته بندی ندارند و حتما باید لوازم اشکال هندسی منظمی داشته باشند تا بسته بندی شوند.

اما شرکت کارتن بار ثابت کرده است که با خرید لوازم بسته بندی استاندارد و با کیفیت می توان هر گونه وسیله و اسباب را کارتن بندی یا بسته بندی کرد و حمل و نقل با خاطری آسوده را تجربه کرد.

مهم این است که لوازم بسته بندی خوبی ارائه شود تا با خیالی راحت و آسوده به هر مکان مورد نظر اسباب کشی را انجام دهید و نگران صدمه اسباب ها نباشید.

بستن اسباب و وسایل به کمک این لوازم ضروری، همراه با ایده ها و خلاقیت های بستن و همچنین گذاشتن وقت و زمان کافی و حوصله، جهت بسته بندی می تواند آن احساس ناخوشایند اسباب کشی یا آسیب دیدگی لوازم را از شما بگیرد.

انواع لوازم و ابزار بسته بندی

در هر بسته بندی یک سری از لوازم بسته بندی جزء موارد اصلی آن به شمار می آید. این ابزار بسته بندی در واقع موجب محکم کاری کارتن ها محسوب می شود تا اگر به هر دلیلی کارتن اسباب کشی رها شد اتفاقی برای اسباب داخل آن نیفتد. قبل از معرفی لوازم و ابزار بسته بندی به این نکته توجه داشته باشید که هیچ کاری را با عجله نباید انجام داد.

دستگاه چسب کش دسته دار

دستگاه چسب کش دسته دار

سعی شود چند وقت قبل از جا به جایی و اسباب کشی ها، کارتن های مورد  نیاز را تهیه کرده و سپس از شرکت های معتبر همچون شرکت کارتن بار، لوازم بسته بندی مناسب را خریداری کنید و با کمال حوصله و دقت به بسته بندی بپردازید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
همه چیز درباره فروش کارتن اسباب کشی

از نمونه لوازم بسته بندی که در فروشگاه کارتن بار می توانید مشاهده نمایید و بعد از انتخاب با بهترین قیمت و کیفیت آن را خریداری کرده و در اولین فرصت درب منزل دریافت نمایند عبارتند از:

  1. کاور سایز شماره یک که دارای مشخصاتی از قبیل: “طول 75 سانتی متر، عرض و ارتفاع 45 سانتی متر می باشد یکی از بهترین و پر فروش ترین لوازم بسته بندی است. این کاور مخصوص دارای سه لایه مقاوم است که توسط چرخ های صنعتی بزرگ دوخت شده است.
    همین امر امکان پارگی آن را به حداقل می رساند. همچنین کاور شماره یک به وسیله زیپ های با کیفیت بسته می شود. کاور شماره یک به عنوان ابزار بسته بندی جهت جابه جایی پوشاک  و اسباب بازی های فرزندان دلبندتان کاربرد فراوانی دارد.
  2. کاور شماره دو از طول، عرض و ارتفاع بیشتری نسبت به کاور یک برخوردار است. این کاور دارای طول 95 و عرض و ارتفاع 50 سانتی متری است و برای انواع پتو با سایزهای مختلف، پالتوهای بزرگ و پشمی و لوازم بهداشتی کاربردی است.
    کاور شماره سه  همچون کاور شماره دو مناسب وسایل بزرگ منزل می باشد و دارای سایزی بزرگتر یعنی طول 115 سانتی متر و عرض و ارتفاع 50 می باشد.
کاور زیپ دار

کاور زیپ دار

لوازم بسته بندی دیگری به نام نایلون حباب دار نیز در بین ابزار بسته بندی فروشگاه کارتن بار به چشم شما خواهد خورد. این نایلون دارای ویژگی هایی همچون چند لایه بودن، تشکیل شده از مواد نو و عالی می باشد. برای خریداری این محصول می توانید به صورت متری آن را سفارش دهید.

  • چسب های پهن شیشه ای با قابلیت کشسانی بسیار بالا و درجه یک یکی دیگر از لوازم بسته بندی ارائه شده در کارتن بار است. از خصوصیات مهم این چسب می توان به ضخیم بودن، میزان میکرون بالا، کیفیت و قیمت مناسب آن اشاره کرد.
  • سلفون ها با سایزهای متنوع همچون 200 متری، 500 متری و 1000 متری نیز جزء لوازم با کیفیت شرکت است که می توانید به دلیل عریض بودن و کیفیت فوق العاده از آن برای پوشاندن سرویس مبلمان و میز و صندلی ها استفاده نمایید.
  • شرکت ارائه دهنده لوازم بسته بندی کارتن بار یک وسیله کاربردی بسیار جالب دیگری به نام دستگاه چسب کِش با دسته یا بدون دسته نیز به مشتریان و متقاضیان معرفی می کند که برای بسته بندی کارتن ها با سایزهای مختلف مناسب است و به راحتی  و با سهولت می توان بسته بندی را انجام داد. این دستگاه ها می تواند شما را از نظر زمان بندی در بسته بندی کارتن های مختلف پیش اندازد.
این مطلب هم جالب است بخوانید...
آموزش اسباب کشی راحت قسمت چهارم

ویژگی های شرکت لوازم بسته بندی کارتن بار

اغلب افراد برای بسته بندی لوازم منزل هنگام اسباب کشی ها  یا جا به جایی ها به این مغازه و آن مغازه مشغول جمع آوری کارتن هایی هستید که مشخص نیست از کیفیت برخوردار باشند یا خیر!

نایلون حباب دار

نایلون حباب دار

یا اینکه چسب هایی را خریداری می کنید که میزان کشسانی بودن آن به قدری نیست که جواب گوی کارتن های سنگین باشد.

اما اگر از وجود شرکت هایی مانند کارتن بار مطلع شوند طبیعتاً این دردسر را از سر خود وا کنده و با خیالی آسوده در منزل نشسته و سفارش تمامی ابزار و لوازم بسته بندی را می دهند.

شرکت کارتن بار با وارد شدن به دنیای بازار آنلاین توانست مشکل بزرگ لوازم اسباب کشی را از طریق فروش لوازم بسته بندی درجه یک، کارتن هایی همچون کارتن زونکن و کیس، کارتن اسباب کشی و … حل کند.

دلیل استقبال از ابزار و لوازم این فروشگاه بزرگ اینترنتی ویژگی های فوق العاده محصولات شرکت است که به چندی اشاره می شود:

  • کیفیت و دوام لوازم و کارتن های مخصوص بسته بندی
  • قابل استفاده از اکثر لوازم مربوط به بسته بندی در دفعات
  • سرعت بخشیدن به اسباب کشی و بسته بندی
  • وجود سایزهای مختلف لوازم و ابزار و همچنین تنوع ابزار بسته بندی
  • چسب هایی با ضخامت بسیار بالا
  • تحویل به موقع لوازم سفارش شده درب منزل
  • آسودگی خاطر از بابت وارد نشدن صدمات به اسباب و اثاثیه
  • قیمت هایی کاملا به صرفه و مناسب

خرید لوازم بسته بندی

با توجه به اینکه امروزه اکثر لوازم از نظر توان مالی به سختی خریداری می شوند، هنگام اسباب کشی های وسایل منزل، توسعه می شود از کارتن ها و لوازم بسته بندی مناسبی استفاده شود تا نگران وارد شدن صدمه به اسباب و اثاثیه منزل خود نباشید.

دستگاه چسب کش دسته دار

دستگاه چسب کش دسته دار

حال اگر این لوازم از شرکتی  مانند فروشگاه بزرگ کارتن بار خریداری شود که به قدر کافی شناخته شده و مشهور باشد قطعا این نگرانی از شما گرفته خواهد شد.

چرا که لوازم بسته بندی و کارتن های اسباب کشی مقاوم و مناسبی که توسط شرکت کارتن بار ارائه می شود دوام لازمه را برای جابه جایی ها و حمل بار در دفعات دیگر نیز خواهند داشت.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
ویژگی یک چسب پهن خوب چیست؟

خرید لوازم بسته بندی کیفی و اصولی از شرکت کارتن بار که به طور آنلاین و در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات می باشند، انجام پذیر است، این ابزار و لوازم نظم خاصی به نوع بسته بندی وسایل می دهد.

زیرا شما موقع خالی کردن بار در مقصد دقیقا می دانید که کدام کارتن یا ابزار بسته بندی مخصوص چه وسایلی بوده است. در نتیجه به راحتی و با قانون خود ابزار آن را باز می کنید و در منزل جدید جای می دهید.

برای اینکه از لوازم بسته بندی کارتن بار بهره مند شوید و خریدی مطمئن را انجام دهید، با مراجعه به سایت کارتن بار می توانید نوع ابزار خود را انتخاب کرده و  محصولات خود را سفارش دهید و از کیفیت بسته بندی لذت ببرید. شماره های تماس در سایت کارتن بار درج شده است و مشاورین برای راهنمایی و پاسخ گویی خریداران آماده به خدمت هستند.

سخن پایانی
همانطور که خواندید، لوازم بسته‌بندی جزو ضروری‌ترین وسایل در هنگام اسباب‌کشی هستند. در واقع وجود این لوازم هم در پروسه بسته‌بندی و هم در حین اسباب‌کشی کمک زیادی به شما می‌کنند. این لوازم از وسایل شما در حین جابه‌جایی محافظت کرده و مانع از شکستگی یا بروز مشکل در آنها می‌شود.
در این مطلب به معرفی پرکاربردترین لوازم بسته‌بندی که نقش بسیار مهمی را در پروسه اسباب‌کشی دارند، پرداختیم. مانند انواع کارتن مخصوص اسباب‎کشی، چسب نواری پهن، نایلون‎های حباب‎دار و…
شرکت بزرگ کارتن بار یکی از فروشگاه‌های آنلاینی است که مدت زیادی در زمینه فروش لوازم مربوط به اسباب‌کشی فعالیت می‌کند. در این فروشگاه می‌توانید به راحتی هرچه که برای حمل و نقل اسباب منزل مورد نیاز است را خریداری کنید.
آنچه که کارتن بار را از دیگر فروشگاه‌های موجود در فضای وب متمایز می‌کند، تنوع بالای محصولاتی است که هر کدام نقش مهمی را در فرایند اسباب کشی بازی می‌کنند.
از نایلون‌های حبابدار گرفته تا کارتن‌های چندلایه را می‌توانید تنها با چند کلیک از این فروشگاه خریداری کنید.
این فروشگاه تنها در عرض ۲ ساعت محصولاتی که خریداری کرده‌اید را درب منزل شما تحویل می‌دهند. از آنجایی که هدف این شرکت ارائه محصولات با کیفیت برای محافظت از محصولات شماست، گزینه پرداخت درب منزل را پس از دریافت کالا و در صورت اطمینان از کیفیت محصول، در اختیارتان قرار داده است. برای افرادی که هزینه را به صورت آنلاین پرداخت می‌کنند نیز امکان بازگشت کالا وجود دارد.

امیدواریم این مقاله برای افراد مفید واقع شود و با مراجعه به سایت www.delivercarton.com به راحتی لوازم مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

همچنین می توانید برای داشتن یک اسباب کشی راحت از سری مقالات (آموزش اسباب کشی راحت) دیدن نمایید.

 

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =