کارتن اسباب کشی برای حمل بی دردسر

کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی برای حمل بی درد سر:

در هنگام اسباب کشی، کارتن بسیار اهمیت می یابد، در گذشته خرید کارتن های اسباب کشی نو مرسوم نبوده اما امروزه بسیار اهمیت پیدا کرده است. امروزه امنیت وسایل و لوازم خانه اهمیت بیشتری دارد. یک بسته بندی نامناسب در کارتن دسته دوم امنیت لوازم گرانبها را از بین می برد و جابجایی وسایل خانه را با مشکل مواجه می کند. کارتن اسباب کشی در انواع و کاربرد های مختلفی تولید می شود.برخی از این کارتن ها مخصوص حمل شکستنی ها ست برخی دیگر برای جابجایی وسایل دیگر، مانند کفش و لباس و لوازم دیگر است. خرید کارتن اسباب کشی یکی از ملزومات جابجایی بی دردسر است.

تمامی اثاثیه ای که قرار است در اسباب کشی منتقل شوند باید طوری بسته بندی شوند که سلامت آنها در طول اسباب کشی حفظ گردد. پس در این راستا استفاده از کارتن اسباب کشی انتخاب معقولی است. اقلامی را که می توان در این کارتن ها جا داد بسته بندی می شوند و اقلام بزرگتر مثل مبلمان که درون جعبه قرار جا نمی شوند توسط پلاستیک های حباب دار یا روکش های محافظ بسته بندی می شوند.

اهمیت خرید کارتن اسباب کشی:

  • نظم در انتقال وسایل  بیشتر است.
  • سرعت جابجایی در حمل وسایل از مکانی به مکان دیگر بسیار کمتر می شود.
  • استاندارد در چیدمان وسایل داخل کارتن از استرس های بعد از جابجایی می کاهد.
  • امنیت وسایل شکستنی و حساس به حداکثر می رسد.
  • کارتن های اسباب کشی طوری طراحی شده اند که در مقابل ضربات، رطوبت و حرارت مقاومت مقاوم هستند.
  • نظم در چیدمان وسایل داخل کارتن با استفاده از این کارتن ها به حداکثر خود می رسد.
  • این کارتن ها عاری از هر گونه آلودگی اند و کاملا بهداشتی و تمیز درست شده اند.
  • با خرید این کارتن ها در صرف زمان صرفه جویی می شود.
این مطلب هم جالب است بخوانید...
همه چیز درباره فروش کارتن اسباب کشی

کاربرد کارتن اسباب کشی:

این کارتن ها برای حمل و جابجایی همه ی اثاثیه ی خانه و اداره مناسب هستند، اثاثیه ای از جمله: بسته بندی کتاب، بسته بندی کفش، مواد غذایی، پارچه و لباس، لوازم سرویس خواب، لوازم تزئینی و دکوری، شکستنی های آشپزخانه، لوازم خیاطی، ظرف و ظروف و قابلمه، لوازم خرده ریز.

انواع کارتن های اسباب کشی:

با توجه به نوع وسایل، نوع کارتن ها نیز متفاوت اند. این کارتن ها نباید ابعاد خیلی بزرگ یا خیلی کوچک داشتهباشند. کارتن اسباب کشی در ابعاد مشخص و معینی تولید می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که مناسب حمل باشند. سایز های مختلفی از این محصول در کارخانه ها تولید می شود.باید دقت کرد که این کارتن ها از مواد نو و درجه یک درست شده باشند و مخصوص اسباب کشی و با کیفیت تولید شده باشند. کارتن های 3 لایه و 5 لایه از انواع کارتن های مورد نیاز جابجایی موجود در بازار هستند. که به توضیح آن ها می پردازیم:

کارتن 3 لایه: این نوع کارتن ها دارای 3 لایه ی اصلی هستند که دو لایه ی آن از مقوای محکم و مقاوم ساخته شده است. لایه ی بعدی آن مقوای شیاردار است که به حالت زیکزاکی در وسط دو لایه زیر و رو قرار می گیرد. کارتن های 3 لایه برای بسته بندی وسایل تا وزن 18 کیلوگرم مناسب است. اثاثیه با وزن کمتر و غیر شکستنی آشپزخانه و دکور خانه، کتاب، لباس، کفش و … برای قرار گیری در این نوع کارتن ها بهتر است. پس از اینکه لوازم درون کارتن ها فیکس شدند با چسب پهن دور تا دور کارتن کاور می شوند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
همه چیز در مورد کارتن 5 لایه که باید بدانیم!

کارتن 5 لایه: جزو یکی از بهترین انواع کارتن برای بسته بندی لوازم خانه جهت جابجایی است. این کارتن ها مقاومت زیادی دارند و برای بسته بندی لوازم بالاتر از وزن 18 کیلو و شکستنی مناسب اند. ساختار آن از سه لایه مقوای صاف و دو لایه مقوای شیاردار است. با توجه به ساختار محکم، وسایل شکستنی توسط این نوع کارتن به راحتی قابل حمل است. پس از قرار دادن وسایل در این کارتن ها با چسب پهن کاور می شوند.

کارتن اسباب کشی

فروش کارتن های اسباب کشی:

به هنگام آماده شدن برای اسباب کشی استرس چیدمان و راحتی حمل وسایل با کارتن های مخصوص اسباب کشی کاهش می یابد در اینجاست که اهمیت خرید و فروش کارتن های اسباب کشی مشخص می شود. اگر یک شرکت باربری مطمئن را برای ارائه خدمات هر چه بهتر انتخاب کنید از این نگرانی به شدت می کاهد. یکی از شروط ایمنی برای جابجایی اثاثیه ی منزل، اداره و مطب استفاده از کارتن مناسب اسباب کشی است. سایت ها و فروشگاه های معتبر و متفاوتی در این زمینه فعالیت دارند، که باید از اعتبار این شرکت ها و سایت ها آگاهی داشت.

 بسیاری از مردم به دلیل نبود امکانات کافی در دیار خود مجبور به خرید اینترنتی این کالا می شوند. خرید آنلاین موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. گاهی برخی از مردم به دلیل عدم دسترسی به اینترنت، به صورت تلفنی این محصول را خریداری می کنند.

خرید کارتن های اسباب کشی:

در خرید این کارتن ها باید به سایز و چند لایه بودن کارتن دقت کنید، اگر برای حمل وسایل سنگین و شکستنی استحکام کارتن مهم است  کارتن 5 لایه بخرید در غیر این صورت برای حمل اثاثیه غیر شکستنی کارتن 3 لایه بخرید. کارتن ها در سایز دلخواه نیز تولید می شوند. برای این کار طی یک تماس تلفنی یا ورود به سایت مورد نظر درخواست و سفارش شما ثبت می شود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

بسته بندی با استفاده از کارتن نیاز به سازماندهی و نظم دارد در عوض روشی بسیار مطمئن و امن برای حمل لوازم محسوب می شود. در این روش خسارت وارده به تقریبا به صفر می رسد. در نحوه بسته بندی لوازم باید با توجه به سایز کارتن قرار بگیرند که احتمال آسیب کاهش یابد مثلا اگر خرده  ریزها در کارتن های بزرگ بسته می شوند علاوه بر احتمال آسیب، احتمال گم شدن آن ها نیز می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =