آموزش اسباب کشی راحت قسمت دوم

اسباب کشی راحت

اسباب کشی راحت


اسباب کشی راحت را در مقاله قبلی “آموزش اسباب کشی راحت قسمت اول” بصورت مختصر شرح دادم و درمورد برخی از عوامل کلیدی داشتن یک اسباب کشی راحت و بدون دغدغه صحبت کردیم که امروز نیز شرکت کارتن بار قصد دارد تا نکات بیشتری را به جهت داشتن یک تجربه اسباب کشی راحت با کاربران خود در میان بگذارد. لطفا با ما همراه باشید : )

خب در ادامه به بیان دیگر نکات اسباب کشی راحت می پردازیم:

وسایل بسته بندی را دور نریزید

وسایل اسباب کشی را دور نریزید

تمامی لوازم بسته بندی و کارتن های اسباب کشی را نگه دارید! منظور از لوازم بسته بندی اسباب کشی همان نایلون حباب دار، چسب پهن شیشه ای، سلفون و انواع کاور کارتن‌هاست. اگر انبار دارید یک بخشی از انبار را به آنها اختصاص دهید. با این کار، هم سال‌های بعد خودتان می‌توانید از آنها استفاده کنید و هم اگر کارتن‌های اسباب کشی خوب و محکمی از شرکت کارتن بار خریده‌اید می‌توانید به دیگران برای اسباب کشی امانت‌شان بدهید.

 

 

ماژیک کارتن

روی کارتن‌ها اسم بزنید

حتما روی تمامی کارتن ها توضیحاتی درمورد محتویات داخل آن، با یک ماژیک پهن بنویسید تا هم زمان اسباب کشی دقت بیشتری شود و هم زمانی که به محل جدید رسیدید دیگر باعث سردرگمی خود نمی شوید و به راحتی میتوانید به وسایل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

 

بسته بندی وسایل بزرگ

وسایل بزرگ را خودتان بسته‌ بندی کنید

اکثر شرکت‌ های کارتن فروشی و اسباب کشی پیشنهاد می‌کنند که کار بسته‌ بندی وسایل را برایتان انجام دهند که اگر امکان مالی این کار را دارید، می‌توانید از آنها کمک بگیرید چون آنها حرفه‌ای‌تر و سریع‌تر کار را انجام می‌دهند ولی اگر امکانش را ندارید، خودتان دست‌ به کار شوید. سخت نیست. باید مقداری نایلون حباب‌ دار بخرید و به تمام گوشه‌ها و قسمت‌های چوبی وسایل‌تان بچسبانید. بعد دور کل وسیله را با سلفون پهن بپیچید. سلفون بهترین چسبی است که می‌توانید برای این بسته‌بندی استفاده کنید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزیت های استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی قسمت دوم

 

 

بسته بندی با رنگ شاد

با توجه به روحیه‌تان وسایل را بسته‌بندی کنید

پاسخ به یک سوال مهم! از خود بپرسید که آیا فردی هستید که علاقه دارید کارها سریعا شروع و سریعا پایان پیدا کند و یا اینکه برعکس! و دوست دارید تمام کارها را کش بدهید تا هر کاری کلی زمان سپری کند برای تکمیل شدنش؟! و پس از پاسخ به این سوال مهم میبایست با توجه به روحیه‌تان وسایل اسباب کشی را بسته‌بندی کنید. اگر جزو دسته اول هستید باید ۳-۲ روز خانه بمانید و در این ۳-۲ روز تا آخر انرژی تان را مصرف کنید. ولی اگر جزو دسته دوم هستید، از یکی دو هفته قبل کار را شروع کنید. یک روز اتاق‌ها، یک روز سرویس‌های بهداشتی و چند روز را به جمع کردن وسایل آشپزخانه اختصاص دهید.

 

 

to-do

تهیه لیست وظایف (To Do List)

بهترین کار برای عدم ایجاد سردرگمی در روزهای سخت اسباب کشی حتما یک فهرست از تمام کارهایی که باید انجام دهید و وسایلی که باید جمع و جور کنید، تهیه کنید. شما می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی برای بسته‌بندی کردن وسایل هم تدارک ببینید که مطابق آن وسایل‌تان را جمع‌ و جور کنید و تمام فشار کاری را در یک روز متحمل نشوید.

 

 

بسته بندی شکستنی ها

وسایل شکستنی را اینگونه بسته بندی کنید

برای عدم شکستن وسایل شکستنی در حین انجام اسباب کشی و جابه جایی حتما وسایل شکستنی را با دقت بسیار بالا و با حوصله بسته بندی کنید! بهتر است لوازم شکستنی را در جعبه اصلی خودشان که دارای حفاظ‌ هستند قرار دهید. اگر این جعبه‌ها را دور انداخته‌اید، وسایل شکستنی را در روزنامه یا پارچه یا پلاستیک‌های حباب‌دار بپیچید و درون یک کارتن محکم بسته‌بندی کنید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
خرید کارتن اسباب کشی و هر آنچه که باید درباره آن بدانیم

 

 

کدام اتاق

کدام کارتن برای کدام اتاق بود؟!

در اسباب‌کشی برای راحتی کار در چیدمان تمامی اتاق خواب ها، آشپزخانه، اتاق نشیمن و حمام و دستشویی را به عنوان واحدهایی مجزا در نظر بگیرید. هر روز به سراغ یک اتاق بروید و وسایل آن اتاق را بسته‌بندی کنید. روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته‌بندی، برچسبی حاوی فهرست وسایل و لوازم داخل آن چسبانده و در صورتی که اجناس داخل آن شکستنی است با ماژیک قرمز، کلمه شکستنی را بنویسید.

 

برای خرید کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف کلیک کنید !

 

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =