خرید کارتن خالی ارزان

کارتن خالی

خرید کارتن خالی ارزان

خرید کارتن خالی ارزان قبل از اسباب کشی یک امری مهم برای قشر متوسط و ضعیف جامعه است. کسانی که از لحاظ صرف هزینه مشکلی ندارند به راحتی کارتن خالی را به هر قیمتی باشد خریداری می کنند و به گران یا ارزان بودن آن کاری ندارند. این در حالی است که همه ی سطوح جامعه نمی توانند دید یکسانی نسبت به خرید هر چیزی  داشته باشند و قطعا به هنگام خرید کارتن خالی ارزان بودن آن را در نظر می گیرند. با توجه به اینکه قیمت ها سیر صعودی دارند پس قطعا خریداران به دنبال کارتن خالی ارزان اند. چون استفاده از کارتن خالی به روند اسباب کشی سرعت و نظم خاصی می بخشد و با استفاده از آن می توانید در نگهداری لوازم خود احساس امنیت کنید، در اینجا در مورد نحوه ی خرید کارتن خالی ارزان توضیحاتی ارائه می دهیم.

برای خرید کارتن اسباب کشی روی لینک کلیک کنید!

ابتدا بهتر است انواع کارتن‌ها را بدانید تا یک انتخاب مطمئنی را داشته باشید:

کارتن های 3لایه، کارتن های 5لایه، کارتن های 7لایه.

با افزایش تعداد لایه ها ضخامت و قدرت ضربه گیری لایه افزایش می یابد. وجود فضاهای خالی بین لایه ها با افزایش لایه بیشتر می شود در نتیجه قدرت ضربه گیری، ضخامت و دوام کارتن بیشتر می شود.

چون بین لایه های مقوایی و صاف کارتن ها فضاهای خالی است و این فضای خالی قدرت ضربه گیری را افزایش می دهند.

کارتن های 3لایه بیشتر برای بسته بندی لوازم غیر ضروری پیشنهاد می شود. حال آن که برای لوازم ضروری بهتر است از کارتن های 5 لایه یا 7 لایه استفاده گردد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزیت های استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی

در مورد ابعاد کارتن های خالی باید گفت که سه سایز استاندارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. کوچک، بزرگ، متوسط.

اما در صورتی که خریداران کارتن خالی سایز های دلخواهی را نیز مد نظر داشته باشند با ارسال ابعاد سفارش خود می توانند به هدف خود برسند.

نحوه ی خرید کارتن خالی ارزان

با پیشرفت علم و آمدن فضای مجازی امر خرید برای مشتریان به راحتی انجام می پذیرد. می توانید با دیدن سایت هایی که کارتن خالی می فروشند و مقایسه ی قیمت آنها به راحتی کارتن خالی ارزان خود را انتخاب و خریداری کنید.

در شرکت های کارتن فروشی کارتن های متنوعی با کارایی های مختلف تولید می شوند. مثلا کارتن هایی برای حمل وسایل منزل، کارتن برای بایگانی لوازم اداری و سازمان ها، کارتن مخصوص فریت بار استاندارد، کارتن رگال دار، کارتن زونکن و کیس، کارتن موزی و سایر لوازم بسته بندی تولید می شوند.

در گروهی از فروشگاه های اینترنتی خرید به صورت تلفنی نیز صورت می گیرد و یا اینکه خرید کارتن خالی ارزان در سایت صورت می گیرد و سپس از طریق پست سفارش درب منزل تحویل داده می شود.

کارتن خالی

لایه‌بندی کارتن های خالی

شرکت های تولیدی کارتن و بسته بندی آن می توانند کارتن های دلخواه مشتری را تولید و ارسال کنند این شرکت ها به نیاز بازار دقت دارند و با توجه به نیاز بازار به تولید کارتن می پردازند. در برخی از این نوع شرکت ها با توجه به متراژ منزل و مقدار و نوع لوازم موجود در خانه بسته های از قبل طراحی شده ای دارند که به مشتری ارائه می دهند و کار حمل و نقل را برای مشتری راحت تر می کنند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
بسته بندی راحت کتاب ها برای جابجا کردن به خانه جدید

وقتی صحبت از اسباب کشی می شود، صاحبان منزل و بار نگرانی های زیادی را خواهند داشت. اگر یک شرکت باربری مطمئن پیدا کنید و از بسته بندی های استاندارد نیز استفاده کنید دردسر های اسباب کشی بسیار کم می شود و از نگرانی ها تا حد زیادی کاسته می شود. استفاده از کارتن خالی ارزان که مناسب و سازمان یافته برای اسباب کشی هاست کمک بسیار زیادی به صاحبان بار می کند. اگر می خواهید با خاطری آسوده لوازم خود را جابجا کنید قطعا به فکر استفاده از کارتن های اسباب کشی خواهید بود و نسبت به تهیه ی آن ها اقدام خواهید کرد.

کارتن خالی اسباب کشی را زیاد پر نکنید تا حد مشخصی وسایل را بریزید، پس از گذاشتن وسایل سطح آن اگر خالی ماند قسمت رویی را با روزنامه یا تکه های پلاستیک های حباب دار پر کنید.

کارتن خالی اسباب کشی چون ضد آب نیست در هنگام حمل و نقل باید به تغییرات آب و هوا دقت داشت. می توان در آب و هوای مساعد اسباب کشی کرد و یا اینکه دور کارتن ها را با پلاستیک بست تا آب به کارتن ها نرسد.

پیدا کردن کارتن خالی ارزان چندان مشکل نیست شما با مراجعه به سایت های مختلف می توانید از بین آن ها کارتن دلخواه را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. چون رقابت بین شرکت ها و تولیدی های کارتن خالی ارزان زیاد است می توانید به راحتی انتخاب خود را انجام دهید.

چرا کارتن خالی ارزان بهتر بفروش می رسد؟

با توجه به وضعیت اقتصادی و نوسان قیمت ها در خرید و  فروش هر چیزی ابتدا مسئله قیمت مطرح می شود. کاهش قیمت مساوی است با افزایش فروش و این موضوع غیر قابل انکار است.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
چگونه از دستگاه چسب زن استفاده کنیم؟

 قطعا کارتونی که از لحاظ قیمت پایین تر باشد سریعتر به فروش میرسد هر چند در این صورت کیفیت کالا نیز مطرح است و باید از تعداد لایه های کارتن و کیفیت آن نیز آگاهی داشت.

در گذشته اسباب کشی منازل و سازمان یا اداره ها جز سخت ترین کارها به حساب می آمده است. چون در آن زمان کارتن های مخصوص و تمیزی برای این کار تولید نمی شدند محدودیت های زیادی ایجاد می کرده است. مثلا کارتن ها ممکن بود آلوده باشند یا اینکه چون کهنه و دسته دوم بودند وزن لوازم داخل خود را تحمل نمی کردند و به لوازم خسارت وارد می شد. اما امروزه  با تولید کارتن های مخصوص حمل بار اسباب کشی بسیار راحت تر شده است. بسته بندی ها محکم می شوند و جابجایی لوازم با احتیاط و اطمینان بیشتری صورت می گیرد.

قیمت کارتن خالی 3 لایه کمتر از کارتن 5 لایه است با افزایش تعداد لایه های کارتن خالی قیمت آن نیز تغییر می کند. از لحاظ استحکام و دوام مسلما کارتن های 5 لایه و 7 لایه مقاوم ترند و برای جابجایی لوازم سنگین استفاده می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =