مزایای استفاده از کارتن خالی

کارتن خالی

مزایای استفاده از کارتن خالی:

کارتن خالی جهت جاگیری و نظم دادن وسایل و حمل ونقل راحت توسط مشتریان خریداری می شود. سرعت حمل و نقل و جابجایی با استفاده از کارتن ها و بسته بندی کارتنی بسیار زیاد می شود. با افزایش سرعت حمل و نقل هزینه های کارگر و باربری کاهش می یابد پس در مصرف هزینه های جانبی صرفه جویی می شود.

کارتن خالی در شرکت های متفاوت کارتن سازی تولید می شود و باتوجه به ابعاد آن و جنس کارتن قیمت های آن متفاوت خواهد بود. قبل از موعد اسباب کشی باید کارتن خالی خود را در سایزهای دلخواه آماده کنیم. علاوه بر سایز کارتن خالی آگاهی از جنس و تعداد لایه های آن ها نیز حائز اهمیت است.

کارتن های 5 لایه برای لوازم حساس و شکستنی تولید می شوند و کارتن های 3 لایه برای لوازم سبک تر و غیر شکستنی مناسب اند. بسته بندی با کارتن خالی که غیر استاندارد است و یا دسته دوم است امنیت لوازم را دچار خطر می کند. کارتن خالی اسباب کشی جهت اسباب کشی و بسته بندی انواع محصولات تولید می شوند.

این کارتن ها در مقابل ضربات، رطوبت و حرارت تا حد زیادی مقاومت سازی شده اند. کارتن خالی که در مراکز تولید کارتن خالی  تولید می شوند فاقد آلودگی و میکروب اند و به صورت کاملا بهداشتی درست می شوند. از همین رو محصولات بهداشتی را می توان با خیال راحت درون آن قرار داد.

کاربرد کارتن خالی:

کارتن خالی برای بسته بندی محصولات زیر کاربرند:

کتاب، مواد غذایی، کفش، لوازم خیاطی و پارچه، لوازم خواب، لباس، وسایل آشپزخانه، ظروف آشپزخانه، دکوراتیو و لوازم تزئینی، لوازم خرده ریز.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
چگونه وسایلمان را جابجا کنیم بدون اینکه آسیب ببینند ؟

اگر قصد جابجایی دارید حتما کارتن خالی خود را از قبل خرید کنید و در خانه آماده نگهدارید.

 

کارتن خالی

ضخامت های مختلف کارتن

انواع کارتن خالی:

کارتن های خالی ابعاد بسیار متنوعی دارند. علاوه بر تنوع در ابعاد کارتن ها از لحاظ ساختاری نیز متفاوت اند. تعداد لایه های کارتن ها نیز متفاوت است.

پس از خرید کارتن خالی نوبت به خرید لوازم بسته بندی است استفاده از این لوازم موجب می شود که اثاثیه ی منزل یا اداره با سلامت کامل به محل مورد نظر منتقل شوند. استفاده از نایلون حبابدار، برای بسته بندی و محافظت از لوازم شکستنی ضروری است. برای حفاظت از لوازمی مثل مبلمان و … از سلفون استفاده می کنند. این کار از افتادن خط و خش روی مبلمان جلوگیری می کند. پیک های مخصوصی در سایت های مختلف وجود دارند که مجهز به کارتن خالی و  انواع لوازم بسته بندی اند و خرید را برای مشتریان بسیار راحت کرده است.

کارتن های خالی زونکن مناسب بسته بندی  لوازم اداری اوراق، پوشه و پرونده … است. این نوع کارتن در جابجایی لوازم اداری شرکت و بانک به کار می رود.

نکات مهم در استفاده  از کارتن:

وقتی از کارتن خالی نو استفاده کردید برای بار دوم از آن استفاده نکنید. کارتن ها پس از یکبار استفاده کیفیت اولیه را به هیچ وجه نخواهند داشت. بهرحال می توانید از این نوع کارتن ها برای بسته بندی لوازم غیر ضروری و سبک استفاده کنید.

از کارتن های بزرگ برای بسته بندی کتاب ها اصلا استفاده نکنید. چون زیاد سنگین می شود و جابجایی آن توسط یک نفر ممکن نیست. می توانید نصف یک کارتن بزرگ را کتاب و نیمه ی دیگر را وسایل سبک تر بگذارید که حمل آن راحت تر باشد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتن خالی برای اسباب کشی

کارتن را تا حد مشخصی از لوازم پر کنید. بقیه ی فضای خالی را با فوم، روزنامه وپلاستیک حبابدار پر کنید.

کارتن های خالی اسباب کشی ضد آب نیستند و در مقابل باران خراب می شوند. اگر نگرانید که بر اثر تغییرات ناگهانی آب و هوا وسایل داخل کارتن خراب شوند، بهتر است درون کارتن کیسه ی نایلونی بزرگی قرار دهید و سپس لوازم را داخل آن قرار دهید. پس از بسته بندی دور تا دور آن کارتن را چسب کاری کنید.

کارتن خالی موزی:

کارتن های محکم و با کیفیتی هستند که برای بسته بندی اشیای کوچک ولی سنگین استفاده می شوند. مثل: کتاب، سرویس های چینی، کریستال ها و  … که به آن ها کارتون موزی می گویند و به این نام شناخته شده اند.

کارتن خالی مخصوص شکستنی ها:

کارتونی 5 لایه و محکمی است که برای جا دادن و جابجایی شکستنی ها از آن استفاده می شود. وسایلی مثل: بشقاب چینی یا شیشه ای، ظروف کریستال و …

کارتن های بزرگ:

این نوع کارتن ها در ابعاد مختلف اند جهت بسته بندی لوازم و اثاثیه ی متوسط، بزرگ و … تولید شده اند.

یک انتخاب کارتن خالی مناسب اسباب کشی می تواند بسته بندی و حمل و نقل آسانی را برای مشتری در پی داشته باشد.

کارتن اسباب کشی یا کارتن خالی از مهمترین ارکان یک اسباب کشی بی دغدغه است. چیدن لوازم در کارتن های مناسب روند کار اسباب کشی را منظم می کند و حفاظت کاملی از لوازم داخل آن دارد. کارتن ها نباید در سایز های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشند. علاوه بر ابعاد جنس آن ها نیز باید مقاومت کافی را داشته باشد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزایای کارتن خالی چیست؟

در مورد قیمت کارتن خالی باید گفته شود که تعداد، سایز، و ضخامت کارتن (تعدادلایه های آن) بسیار موثر است. اگر می خواهید کارتن خالی را با قیمت مناسب بخرید حتما از کارتن سازی آن را خریداری کنید.

لزوم بسته بندی لوازم ضروری در اسباب کشی و باربری بسیار اهمیت دارد. بسا که ایمنی این لوازم با بسته بندی درست و مطمئن تضمین می شود و صاحبان بار با خیالی آسوده لوازم خود را به باربری ها می سپارند و در مقصد مورد نظر دغدغه و نگرانی بابت خراب لوازم ضروری خود را ندارند.

اسباب و وسایلی که امکان بسته بندی را دارند باید در کارتن بسته بندی شوند و سایر لوازم باید با پلاستیک حبابدار، سلفون و روکش محافظ بسته بندی شوند.

در سایت های مختلف کارتن های ارزان قیمت آک بند و ضخیم و نو با قیمت های مناسبی به فروش می رسد. در این میان خرید و فروش کارتن های دسته دوم نیز صورت می پذیرد. کارتن های دسته دوم قطعا قیمت های مناسب تری خواهند داشت اما به درد بسته بندی لوازم مهم و ضروری نمی خورند. چون اکثر اوقات امنیت لوازم بسیار مهم تر از هزینه ای است که بابت کارتن خالی پرداخت می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =