مزیت های استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی

نایلون حباب دار

مزیت های استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی

برای اینکه بتوانید از عهده اسباب کشی برآیید، باید برنامه ریزی دقیق و منسجمی داشته باشید. این برنامه ریزی به شما کمک می کند که از سردرگمی های اسباب کشی در امان باشید. این برنامه ریزی دقیق با به کارگیری تجهیزات اسباب کشی کامل تر می شود. این تجهیزات کار شما را در جا به جایی اثاث ساده تر خواهند کرد. یکی از این تجهیزات به کار گرفته شده در اسباب کشی، نایلون حبابدار می باشد.

اگر چه در بسته بندی کارتن ها از عناصر مختلف کمک گرفته می شود اما نایلون حبابدار در میان سایر تجهیزات اهمیت دیگری دارد. این نایلون بیشترن کارکرد را در جریان اسباب کشی دارد. به گونه ای که در بیشتر اسباب کشی ها مورد توجه قرار می گیرد. زمانی که از نایلون حبابدار در اسباب کشی بهره مند می شویم، امنیت کار را به شدت بالا می بریم. در واقع ما همواره ما در اسباب کشی به امنیت بیشتر فکر می کنیم.

مزیت نایلون حباب دار

در گذشته برای بالا بردن امنیت جا به جایی وسایل از بسته بندی با کاغذ یا پارچه بهره مند می شدند. البته افراد زیادی هنوز از این روش برای جا به جایی استفاده می کنند. این کیسه ها از هوا اشباع شده اند و نقش مراقبتی بسیار خوبی برای وسایل دارند.

نایلون حبابدار در حمل و نقل بیشترین محافظت را برای وسایل ایجاد می نماید. چنین نایلونی از شکستگی و خراشیده شدن وسایل ممانعت به عمل می آورد. مسلماً در جریان ترانزیت لرزش های نه چندان خوشایند برای سایر وسایل وجود دارد. برای اینکه بتوانید کالاها و وسایل خود را در نهایت ایمنی حمل کنید، باید شیوه صحیح بسته بندی وسایل را فرا گرفته باشید.

مزایای استفاده از بسته بندی نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یکی از مهم ترین شیوه ها برای بسته بندی می باشد. در واقع این نایلون ها می توانند پوشش خوبی را برای وسایل ایجاد کنند. برای اینکه استفاده از نایلون حبابدار را تکمیل کنیم، باید آن را با چند نوار چسب محکم نماییم.

اواخر دهه 1950 نایلون حبابدار ظهور پیدا کرد. از این نوع بسته بندی برای عناصر و ابزارهای حساس و ظریف کمک گرفته می شود. همان طور که می دانید حمل وسایل شکننده مثل آینه یا وسایل حساس مثل یک تابلو هنری در جریان اسباب کشی اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه اگر از روش های غیر اصولی برای حمل این وسایل استفاده شود، احتمالاً دچار خسارت و یا حتی نابودی وسیله خواهید شد.

نایلون حباب دار

ساختار شکلی نایلون حبابدار از حبس شدن یک حباب بین دو ورق پلاستیک حکایت می کند. البته گاهی این حباب بیشتر از یک عدد می باشد. این نیمکره های پر شده از هوا ترتیب و الگوی منظمی دارند و برای حفظ و امنیت وسایل مورد توجه قرار می گیرند. این محافظت ایمنی حمل را در برابر لرزش و تکان بالا می برد.

جالب است بدانید ایمنی ایجاد شده به وسیله نایلون حبابدار در حدی است که حتی اگر وسیله در حین حمل از دست کارگران یا خود شما بر روی زمین بیفتد، در صورتی که به خوبی با نایلون حبابدار پوشش داده شود نمی شکند و آسیب نخواهد دید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
دستگاه چسب کش چیست؟

نایلون حبابدار پوشش خوبی برای تمیز ماندن وسایل می باشد. در واقع وسایلی که به این پوشش مجهز می شوند، از گزند باد، باران و گرد و غبار در امان می مانند.

راحتی در بسته بندی با نایلون حبابدار

زمانی که با نایلون حبابدار اقدام به بسته بندی وسایل می کنید، در وقت نیز صرف جویی می کنید. بسته بندی با این نایلون ها زمان کمی نیاز دارد. ضمن اینکه به سرعت قابل انجام می باشد. در پایان نیز برای مستحکم شدن بسته بندی از نوار چسب کمک گرفته می شود.

نکته مهم دیگر این که این نایلون ها انعطاف زیادی دارند و می توانند برای بسته بندی هر نوع وسیله ای با هر اندازه و شکلی مورد توجه قرار بگیرند. جنس وسیله نیز در بسته بندی با نایلون حبابدار اهمیت ندارد. ضمن اینکه این نایلون ها برای راحتی و سهولت در استفاده به اشکال گوناگونی تولید می شوند. نمونه ای از این نایلون ها در نوع پاکت، کیف و ورق می باشند. ضمن اینکه حباب های به کار رفته در این نایلون ها می توانند در نوع کوچک یا بزرگ باشند.

این تنوع سبب می شود که شما نایلون حبابدار را مطابق با نیاز و خواسته خود مورد استفاده قرار دهید.

سازگاری با محیط زیست

زمانی که از بسته بندی حبابدار کمک می گیرید، از بالشتکی برای وسایل ظریف استفاده می کنید. در واقع با این بسته بندی ها، می توانید هزینه های حمل و نقل و جا به جایی خود را به شدت کاهش دهید. در این شرایط دیگر می توانید بهره مندی از کارتن را نیز در جریان اسباب کشی کاهش دهید و در موارد خیلی ضروری از آن بهره مند شوید.

نایلون حبابدار وزنی ندارد و گزینه خوبی برای بسته بندی وسایل می باشد. چون در نهایت وزنی را به وسیله اضافه نخواهد کرد. این نایلون ها یک بار مصرف نیستند و می توانند همراهان همیشگی شما باشند. بنابراین شما می توانید این پلاستیک ها را برای استفاده های بعدی نیز نگه دارید و از تولید زباله با آن ها جلوگیری نمایید. در نتیجه با این کار خدمت بزرگی نیز به محیط زیست خواهید کرد.

البته نایلون حبابدار در نمونه سازگار با محیط زیست نیز وجود دارد. این نایلون ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که پس از دور ریختن، قابلیت تخریب خواهند داشت و به همین خاطر آسیبی به طبیعت وارد نخواهند کرد.

ایجاد سرگرمی با نایلون حبابدار

یکی از سرگرمی های فوق العاده ترکاندن این حباب های حبس شده در نایلون می باشد. در واقع شما می توانید در اوقات فراغت از این روش برای سرگرم کردن خود بهره مند شوید.

نقش کاور نایلون حبابدار

نایلون حبابدار علاوه بر اینکه عایق خوبی برای محافظت وسیله ایجاد می کند، در حکم یک کاور نیز برای وسایل می باشد. بنابراین آن ها را از گرد و غبار و کثیف شدن در حین جا به جایی به خوبی حفظ می نماید. به همین خاطر بسیاری از افراد از پلاستیک حبابدار برای حمل لباس های خود در جریان اسباب کشی بهره مند می شوند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
خصوصیات کارتن اسباب کشی خوب برای بسته بندی چیست؟

نقش کاور برای پوشش قطعات الکترونیکی اهمیت زیادی دارد. در واقع چنین قطعاتی نباید در برابر رطوبت، گردو غبار و یا ضربه قرار بگیرند. بنابراین می توانید از کاور نایلون حبابدار برای پوشش چنین قطعاتی بهره مند شوید. در این صورت این قطعات را به شکل منحصر به فردی تا مقصد جدید حفظ می کنید و از خطرهای احتمالی به وجود آمده ممانعت به عمل می آورید.

نایلون حبابدار پوشش ضد آبی برای قطعات الکترونیکی محسوب می شود. بسیاری از دانشجویان نیز برای حمل قطعات الکترونیکی از این روش و تجهیزات بهره مند می شوند. این روش در هوای بارانی و شرایط نامطلوب جوی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

این نایلون ها را می توانید به شکل مجزا برای بسته بندی وسایل و قطعات مورد توجه قرار دهید. همچنین می توانید آن ها را برای محافظت در اطراف وسیله بپیچید و آن گاه وسایل پوشش داده شده با نایلون را درون کارتن قرار دهید.

استفاده از نایلون حبابدار برای حمل قطعات بزرگ

بسیاری از وسایل قابلیت بسته بندی شدن با کارتن، کاور و … را ندارند. در واقع یک آینه قد نما را نمی توان در یک کارتن جا داد. این وسیله بزرگ بوده و احتمالاً بعد از چند سال دیگر اثری از باکس اختصاصی اش نیز در منزل نیست. در چنین شرایطی باید آینه قد نما را چگونه حمل کرد؟ آینه قد نما از وسایل حساس و ظریف است که به تکان ها و لرزش ها واکنش شدیدی نشان می دهد. ضمن اینکه در اسباب کشی نیز باید با دقت حمل شود.

شما می توانید آینه قد نما را با یک نایلون حبابدار به شکل کامل بسته بندی نمایید. با این کار یک عایق حفاظتی فوق العاده برای آینه ایجاد کرده اید و آن را در اسباب کشی حفظ می کنید. البته این موضوع فقط مختص آینه قد نما و شکستنی نمی باشد. بسیاری از قطعات بزرگ در دکوراسیون منزل از همان ابتدا کاور یا باکس نداشته اند. ضمن اینکه بسیاری از این وسایل نیز باکس های اختصاصی خود را بعد از گذشت یک سال از دست داده اند.

در چنین شرایطی می توانید یک عایق و پوشش محافظتی با متراژ بالا برای اجزای دکوراسیون تهیه و آن ها را بدین شیوه به منزل جدید روانه سازید.

مبلمان یکی از قطعاتی است که اگر بدون کاور یا نایلون حمل شود، بسیار کثیف و آسیب دیده خواهد شد. ضمن اینکه امکان شست شوی مبلمان نیز نیاز به هزینه تراشی جدیدی دارد. بنابراین این وسیله را باید به شکل ماهرانه با پلاستیک حبابدار بپیچید و برای پایداری این پوشش تا رسیدن به خانه جدید، از نوار چسب کمک بگیرید. این نوار چسب ها را به گونه ای بر روی نایلون حبابدار به کار ببرید که بسته بندی و حمل از هر نظر ایمن شود و حمل و نقل در ساده ترین شکل ممکن انجام شود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
هر آنچه که درباره کارتن اسباب کشی باید دانست

بسیاری از وسایل قدیمی و عتیقه جات را نیز می توان بدین شکل در اسباب کشی حمل نمود. در این بسته بندی، ابتدا از یک کارتن اسباب کشی 5 لایه یا 7 لایه استفاده کنید. وسیله ارزشمند را با پوششی از پلاستیک بپیچید و آن گاه آن را درون باکس 5 لایه بگذارید. در پایان نیز برای محکم کاری از چسب نواری بهره مند شوید.

برای اینکه بتوانید از نایلون حبابدار مقاوم بهره مند شوید، باید این تجهیزات را از فروشگاه های معتبر و مطمئن سفارش دهید.

سخن پایانی

همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد، اسباب‌کشی و بسته‌بندی وسایل، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و تهیه لوازم مورد نیاز برای این‌کار دارد. جعبه، نایلون‌های حباب‌دار، چسب نواری پهن و… لوازمی هستند که برای بسته‌بندی لازمند و از وسایل شما کاملا محافظت می‌کنند.
نایلون‌های حباب‌دار صفحات پلاستیکی شفاف و ضخیمی هستند که لایه بیرونی آن‌ها از حباب‌های پر از هوا ساخته شده است. این حباب‌ها به صورت ریز یا درشت هستند و با آرایشی منظم در کنار یکدیگر قرار گرفتند. میزان مقاومت و ضربه‌گیری صفحات حباب‌دار، به اندازه حباب‌های آن بستگی دارد. به عنوان مثال برای وسایل بزرگی که نیاز به محافظت بیشتری دارند، نایلون‌های حباب درشت مناسب‌ترند.
استفاده از این ورقه‌های حبابی در هنگام اسباب‌کشی مزایایی دارد که به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
– بسته‌بندی وسایل با این محصول، کاملا با سرعت انجام شده و از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند.
– این نوع نایلون‌ها منعطف بوده و در اشکال مختلفی تولید می‌شوند. به همین علت برای هر نوع وسیله با هر ابعاد و شکلی مناسبند.
– نایلون‌های حبابی از موادی ساخته شدند که سازگار با محیط زیستند و در آن تخریب می‌شوند.
– این نایلون‌ها وزن کمی دارند و کاملا مقرون به صرفه هستند.
– نایلون‌های حباب‌دار ضخیمند و به دلیل کیفیت بالایی که دارند تا سال‌های طولانی قابل استفاده‌اند.
– به عنوان یک کاور، از وسایل در برابر گردو غبار، آلودگی، رطوبت و… محافظت می‌کند.
– برای حمل لوازم بزرگی مانند آینه قدی، عتیقه‌جات، مبلمان و برخی لوازم دکوری دیگر که قابلیت بسته‌بندی ندارند، این پوشش‌ها بسیار مناسبند و از آن‌ها به خوبی محافظت می‌کنند.
از میان شرکت‌های تولیدکننده نایلون‌های حباب‌دار، فروشگاه اینترنتی کارتن‌بار با چند سال سابقه فروش، کاملا معتبر است و محصولات بسیار باکیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. نایلون‌های حباب‌دار کارتن‌بار در مدل‌‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و از لحاظ دوام و کیفیت در بالاترین سطح هستند. این محصول کارتن‌بار مانند سایر محصولاتش قیمت مناسبی دارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد.

برای مشاهده مقاله نکات و تجهیزات بسته بندی با کارتن اسباب کشی 5 لایه روی لینک روبرو کلیک کنید . نکات و تجهیزات بسته بندی با کارتن اسباب کشی ۵ لایه

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + شانزده =