مزیت های خرید کارتن خالی جهت اسباب کشی

کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی


کارتن خالی جابه جایی وسایل همان کارتن اسباب کشی است که می‌توان آن را در انواع مختلف با ابعاد متنوع خریداری کرد. امروزه به دلیل اهمیت برقراری نظم حین جابه جایی وسایل و صرفه‌جویی در وقت و هزینه استفاده از این نوع کارتون بسیار رایج است. به همین دلیل شرکت‌های تولید‌کننده بسیاری در این حوزه فعالیت دارند و اقدام به عرضه مدل‌های متنوع کارتن حمل بار می‌کنند.

کارتن خالی آماده چیست؟

کارتن خالی

کارتن خالی

کارتن خالی دارای انواع مختلفی است و مدل آماده ساده‌ترین و سبک‌ترین نوع آن است. از کارتن آماده برای حمل وسایل ریز و سبک که احتمال مفقود شدن آن‌ها حین جابه جایی بالا است استفاده می‌شود.

انواع کارتن حمل بار از لحاظ نوع وسیله قابل حمل با آن

کارتن خالی مخصوص حمل بار از لحاظ جای دادن نوع وسیله در ان عبارتند از:

  •  کارتن مخصوص جابه جایی وسایل حجیم.
  •  کارتن مخصوص بسته‌بندی لوازم غذایی.
  •  کارتن مخصوص حمل لباس و پارچه.
  •  کارتن مخصوص جابجایی کیف و کفش.
  •  کارتن مخصوص وسایل بسیار ریز که احتمال گم شدن آن‌ها حین اسباب کشی بالا است.
  •  کارتن مخصوص حمل لوازم برقی.
  •  کارتن مخصوص حمل لوازم بهداشتی و آرایشی.
  •  کارتن مخصوص حمل انواع ظرف و ظروف.

مزایای کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی

اغلب انواع کارتن خالی جهت حمل بار را از موادی می‌سازند که به راحتی تجدید‌پذیر هستند و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. ماده اصلی تشکیل دهنده کارتن اسباب کشی خمیر کاغذ است. این خمیر از چوب درخت کاج تولید می‌شود که به راحتی بازیافت شده و کاملاً با محیط زیست سازگار است. مزیت دیگر کارتن حمل بار صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. زیرا برای ساخت این نوع جعبه‌ها کمترین میزان انرژی صرف می‌شود. همچنین جعبه‌های مقوایی که برای حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار سبک هستند. بنابراین در زمان جابه جایی بار به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل کرد. علاوه بر آن به دلیل مصرف انرژی ناچیز برای ساخت آن‌ها و قابل بازیافت بودن‌شان از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. بنابراین می‌توان با کمترین میزان هزینه آن‌ها را خریداری کرد و بار‌ها و بار‌ها از آن‌ها جهت حمل وسایل و یا انبار لوازم اضافه استفاده کرد.پ

این مطلب هم جالب است بخوانید...
خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران

فواید خرید کارتن خالی

با خرید کارتن اسباب کشی یا کارتن خالی می‌توان علاوه بر نظم دادن به وسایل، تمامی لوازم و تجهیزاتی که قرار است جابه جا شوند را به آسانی از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال داد. همچنین به کمک کارتن چند لایه مخصوص جابه جایی بار می‌توان از آسیب دیدن و شکستن وسایل جلوگیری کرد و آن‌ها را در کمال ایمنی و سلامت به مقصد رساند.

بهترین نوع کارتن خالی جهت اسباب کشی

‌ایده‌آل‌ترین و مناسب‌ترین نوع کارتن خالی برای اسباب کشی کارتن چند لایه است. زیرا این نوع کارتن حمل بار دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است. بنابراین احتمال وارد آمدن آسیب به وسایل حمل شده توسط آن‌ها بسیار پایین است. معمولاً انواع کارتن اسباب کشی را در دو مدل ۳ لایه، ۵ و ۷ لایه تولید می‌کنند. البته برخی تولیدکنندگان برای پایین آوردن هزینه ساخت این نوع کارتن، آن‌ها را تنها در یک یا دو لایه تولید می‌کنند.

چند نکته مهم در خصوص خرید کارتن اسباب کشی

به طور کلی از کارتن خالی مخصوص حمل بار برای جابجایی وسایل استفاده می‌شود. بنابراین لازم است در زمان انتخاب و خرید آن نکات مهمی را مد نظر قرار داد تا بهترین نتیجه را از استفاده آن‌ها کسب کرد. اولین نکته حائز اهمیت مناسب بودن کارتن اسباب کشی با وزن و سایز وسیله‌ای است که درون آن قرار داده می‌شود. این موضوع بدان جهت مهم است که وسیله قرار داده شده درون کارتن حین جابه جایی دچار آسیب و خرابی نشود. مورد مهم بعدی در این خصوص استفاده از کارتن نو می‌باشد که لازم است در زمان خرید آن را از لحاظ سالم و نو بودن مورد بررسی قرار داد. زیرا یک کارتن ناسالم و کهنه دارای مقاومت مناسب برای حمل و جابه جایی وسایل نیست. در نتیجه امکان وارد آمدن آسیب جدی به وسایل و متضرر شدن صاحب بار بالا خواهد بود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
اهمیت کارتن فروشی

قیمت خرید کارتن خالی مخصوص اسباب کشی

معمولاً قیمت کارتن خالی مخصوص حمل بار را براساس نوع، سایز جنس و تعداد ورق و لایه‌های آن تعیین می‌کنند. بنابراین انواع کارتن چند لایه، کارتن نو و کارتنهای بزرگ و کوچک هر کدام دارای قمیت‌های متفاوتی هستند. ناگفته نماند که شرکت سازنده نیز در قیمت کارتن تأثیر‌گذار است و قیمت محصول یک شرکت با شرکت دیگر ممکن است متفاوت باشد.

نحوه خرید کارتن خالی برای حمل بار

کارتن حمل بار

کارتن حمل بار

برای خرید انواع کارتن خالی مخصوص جابه جایی می‌توان به شرکت‌های تولید‌کننده آن مراجعه کرد. همچنین در صورت عدم دسترسی به شرکت‌های تولید‌کننده می‌توان از طریق سایت‌های فروش کارتن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرد.

موارد استفاده از کارتن خالی حمل بار سایز کوچک

کارتن خالی سایز کوچک را معمولاً از ۳ لایه تولید می‌کنند. این نوع کارتن بیشتر مناسب حمل انواع ظرف چینی، لیوان و در کل ظروف آشپزخانه می‌باشد. با این حال با توجه به ویژگی‌های این مدل از کارتنها به نظر می‌رسد که قابلیت حمل سایر لوازم سبک را نیز داشته باشند.

کاربرد خرید کارتن اسباب کشی ۷ لایه

همان طور که می‌دانید کارتن خالی ۷ لایه جزء مقاوم‌ترین کارتنهایی است که برای حمل بار از آن استفاده می‌شود. این مدل کارتن را اغلب برای حمل وسایل گرانب‌ها و سنگین مانند لوستر و لوازم برقی طراحی کرده‌اند.

کلام پایانی

در پایان لازم است متذکر شویم که کارتن خالی را بعد از اتمام عملیات اسباب کشی می‌توان بر روی هم قرار داد و آن‌ها را به صورت بسته‌بندی برای استفاده مجدد نگهداری کرد. البته بسیاری از افراد از این نوع کارتن به دلیل مقاومت بالا و قابلیت نظم دهی منحصر به فرد برای نگهداری وسایل اضافه منزل، اداره یا شرکت مورد استفاده قرار می‌دهند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
خرید چسب نواری پهن بدون واسطه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =