آموزش اسباب کشی راحت قسمت سوم

شرکت کارتن بار

شرکت کارتن بار


ممکن است که شرکت های حمل و نقل به شما پیشنهاد وسوسه انگیزی بدهند برای مثال احتمال دارد هنگامی که شما به شرکت های حمل ونقل زنگ میزنید ، پیشنهاد های آسانی را به شما ارائه کنند . مانند استفاده ار کاور برای لباس هایتان که شما میتوانید به راحتی آن ها را با ماشین خود حمل کنید یا اینکه برای برخی از وسایل شما کارتن اسباب

بیاورند که شما میتوانید به راحتی آن را از شرکت کارتن بار تهیه کنید . پس مواظب باشید که پولتان را در راهی درست صرف کنید .

 

جا بجا کردن اشیای ارزشمند و لباس ها

شما میتوانید پوشاک خود را که به چوب لباسی آویزان است را ، با همان چوب لباسی ها به صورت یک مجموعه در کاورهای شرکت کارتن بار که مخصوص لباس و پوشاک و اشیای گران قیمت است ، قرار دهید . شما میتوانید از این کاورها برای قرار دادن اشیای شخصی مانند مسواک و حوله و … قرار دهید تا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید .

قبل از رفتن به خانه جدید آن را تمیز کنید

شما میتوانید برای نظافت کابینت ها و خانه جدید چند روز قبل به آنجا بروید . چرا که کار لذت بخشی است که شما خانه خود را در روز اساس کشی تمیز و منظم ببینید البته اگر که شما مستاجر هستید احتمال دارد که صاحبخانه این کار را برایتان انجام دهد ولی بهتر است که شما قبل از اساس کشی سری به آنجا بزنید تا خیالتان راحت شود و میتواند برای تمیز نگه داشتن برخی از اشیای خاص به دور آنها سلفون بکشید که میتوانید به راحتی آن را از شرکت کارتن بار تهیه کنید .

این مطلب هم جالب است بخوانید...
اهمیت کارتن فروشی در تهران

تهیه کردن پرده برای خانه جدید

شما میتوانید چند روز قبل از اساس کشی به خانه جدیدتان بروید و میل پرده هارا چک کنید تا مشکلی نداشته باشند . البته اگر که قرار است شما مستاجر شوید پیشنهاد نمیشود که شما انداره پرده هایتان را تغییر دهید اما اگر میخواهید برای طولانی مدت در آنجا بمانید میتوانید اندازه پرده های خود را تغییر دهید یا پرده ای جدید برای آنجا تهیه کنید که براحتی میتوانید با کاورهای شرکت کارتن بار آنهارا حمل کنید .

به آدرس جدید خانه‌ تان توجه کنید

شرکت کارتن بار

حتما قبل از اساس کشی به محل خانه جدیدتان بروید و برای روز اسباب کشی بهترین راه را پیدا کنید . البته به این توجه کنید که خانه شما در چه طبقه ای از ساختمان واقع شده چرا که اگر در طبقه چهارم یا پنجم هستید پیشنهاد میشود که از کارتن های مقاوم شرکت کارتن بار استفاده کنید .

بر اسباب ها نظارت کامل داشته باشید

در روز اسباب کشی حتما بر اسباب های دسته بندی شده ای که داخل کارتن هستند نطارت کنید تا محکم باشند و برای بستن درب کارتن ها و مقاوم کردن آنها ازچسب پهن شیشه ای و دستگاه چسب کش استفاده کنید . همچنین اشیای شکستنی و مهم خود را در نایلون های حباب دار و مقاوم که میتوانید از شرکت کارتن بار تهیه کنید تا خیالتان از این بابت راخت باشد ، سپس آنها را داخل کارتن ای مقاوم قرار دهید .

شرکت حمل و نقل مناسب را برگزینید

شما میتوانید برای پیدا کردن شرکت اتوبار مناسب به تبلیغات چسپیده شده برروی دیوار داخل کوچه ها و اتوبارهای آگهی شده در روزنامه توجه کنید .

این مطلب هم جالب است بخوانید...
راهنمای خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران

 

جهت مطالعه قسمت دوم این مقاله به روی لینک روبرو کلیک کنید. آموزش اسباب کشی راحت قسمت دوم

 

برای خرید کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف کلیک کنید !

 

 

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =