کارتن فروشی

موضوع این مقاله ما به کارتن فروشی، شغل کارتن فروشی، مزایای کارتن فروشی و در کل کاربرد این شغل و محصول در زندگی امروزی افراد جامعه است. اگر شما نیز مشتاق به کسب اطلاعات در زمینه کارتن فروشی هستید می توانید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

امروزه بسیاری از افراد در حال جابجایی و اسباب کشی هستند و همان طور که همه ما می دانیم یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز در امر اسباب کشی چه برای منازل و چه برای ادارات کارتن است. افراد برای این کار از دو نوع کارتن استفاده می کنند کارتن اسباب کشی و کارتن های دست دوم. کارتن های دست دوم به دلیل داشتن آلودگی و مقاوم نبودن و در پی آن آسیب رساندن به لوازم پیشنهاد نمی شود.

کارتن اسباب کشی، کارتنی خالی و دارای مقاومت بالا است که ابعاد مختلفی دارد و کلا این کارتن به صورت اختصاصی برای قرار دادن لوزام و وسایل منازل و ادارات تولید و به بازار عرضه می شود. کارتن اسباب کشی از آن دسته از محصولاتی هستند که امروزه بسیار طرفدار دارد. این محصول که مزایای بسیار زیادی دارد را می توانید از کارتن فروشی ها تهیه نمایید.

معرفی شغل کارتن فروشی

شاید در ابتدا در نگاه بسیاری از افراد کارتن وسیله ای بی ارزش و بی مصرف باشد و در هر موقع و هر جایی که باشند می توانند آن را تهیه کنند اما وقتی به این محصول احتیاج دارند در می یابند که این وسیله چه قدر با ارزش است و حتی شاید بدون اغراق بتوان گفت که از طلا کمیاب تر است.

کارتن فروشی

در گذشته شغلی به نام کارتن فروشی وجود نداشت و افراد کمی در این عرصه مشغول به فعالیت بودند. ولی از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد به دنبال کارتن اسباب کشی هستند تا بتوانند بدون دردسر و آسیب دیدگی به وسایل خود جابه جا شوند به همین علت امروزه بسیاری از افراد به شغل تولید کارتن و مقوا و کارتن فروشی در کل دنیا مشغول هستند.

از این رو امروزه صنایع بسته بندی و تولید کارتن اسباب کشی در کل دنیا رایج شده است و شغل کارتن فروشی یکی از شغل های مناسب و پردرآمد دنیا محسوب می شود. چرا که این محصول امروزه برای کوچکترین حمل و نقل ها و جابه جایی های لوازم مورد استفاده قرار می گیرد. لذا بسیاری از کارخانه ها و حتی برندهای معروف دنیا برای تولید کارتن اسباب کشی و لوازم بسته بندی سرمایه گذاری نمودند.

در ایران نیز برای رفاه حال مشتریان شرکت های بزرگ و معتبر زیادی در این صنف مشغول به کار شدند که شرکت کارتن بار یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت هایی است که در ایران مشغول به کار کارتن فروشی می باشد.

امروزه دیگر کارتن فروشی و فروش کارتن های اسباب کشی فقط یک شغل نمی باشد بلکه یک حرفه بسیار مهم بسیار مهم و بزرگ است. چرا که با توجه به نیاز بازار و مشتریان به این کارتن ها بسیاری از کارخانه ها و شرکت ها اقدام به تولید و ساخت انواع کارتن های اسباب کشی نمودند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
ویژگی ها و دلیل اسفاده از کارتن بار چیست؟

شغل کارتن فروشی شرکت کارتن بار

این شرکت در جهت ﺁسایش حال مشتریان و افرادی که سر و کارشان با بسته بندی و کارتن های اسباب کشی است محیط و امکانات و محصولاتی را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند با خیالی آسوده و قیمتی مناسب مرغوب ترین و با کیفیت ترین کارتن ها را خریداری نمایند. معمولا شرکت هایی که مشغول به کارتن فروشی هستند دو نوع کارتن برای فروش دارند. کارتن های اسباب کشی مخصوص منازل و کارتن های اسباب کشی مخصوص ادارت و سازمان ها.

کارتن فروشی

کارتن فروشی

این شرکت نیز انواع کارتن اسباب کشی مخصوص ادارات نظیر کارتن زونکن در تعداد مختلف، کارتن کیس، کارتن کیبورد و کارتن پرونده را تولید و به بازار عرضه می کند. همچنین علاوه بر کارتن های اسباب کشی مخصوص شرکت ها و ادارت تولید انواع کارتن اسباب کشی منازل در سایزهای مختلف از دیگر محصولات این شرکت می باشد.

از آن جهت این شرکت کارتن اسباب کشی منازل را در سایزها و ابعاد مختلف تولید می کند چرا که برخی از وسایل منازل مانند کتاب ها و شکستنی ها نیازمند کارتن های کوچک و متوسط هستند و برخی از وسایل نظیر ظروف و قابلمه ها و لوازم برقی نیازمند کارتن های بزرگ می باشند.

در کل چه ارتن ها برای ادارات باشند و چه برای منازل چه از نوع سایز کوچک باشند چه در سایز های بزرگ. این شرکت از مواد اولیه درجه یک برای تولید تمام این محصولات استفاده می کند. همچنین علاوه بر این ویژگی این شرکت تمام کارتن های خود را پنج لایه تولید می کند تا در برابر هر ضربه ای مقاوم باشد و از ﺁسیب دیدگی لوازم جلوگیری نماید. بنابراین این کارتن های با کیفیت مناسب ترین محصول برای اسباب کشی و جابه جایی لوازم می باشد.

اهمیت وجود شغل کارتن فروشی و بسته بندی

شاید با این جمله همه موافق باشند که اسباب کشی یکی از پردردسرترین و پراسترس ترین کارهای زندگی است و تمام این دردسرها و استرس ها به این دلیل است که در حین اسباب کشی و جا به جایی آسیبی به لوازم و تجهیزات وارد نشود. از مهم ترین وسایلی که در این مواقع بسیار کارآمد است کارتن های استاندارد مخصوص اسباب کشی است. که این نوع کارتن ها فقط می توان از شرکت های تولید و فروش کارتن و بسته بندی پیدا نمود.

کارتن فروشی

از مهم ترین خدماتی که شغل کارتن فروشی در این زمینه به افراد داشته است تولید کارتن های اسباب کشی و دیگر لوازم بسته بندی است که افراد بتوانند با نظم خاصی وسایل خود را بدون استرسی از ﺁسیب دیدگی آن ها بچینند و جابه جا کنند.

به همین دلیل است که امروزه این شغل از اهمیت و جایگاه خاصی در بین افراد برخوردار است.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
تفاوت کارتن اسباب کشی 3 لایه با پنج لایه چیست؟

کاربردهای کارتن اسباب کشی

امروزه کارتن های اسباب کشی در حمل و نقل بسیار استفاده می شوند این کارتن ها چند لایه هستند و ما بین لایه های آن ها فضای خالی وجود دارد که این و داشتن این خاصیت به این دلیل است که از ضربه خوردن وسایل و آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری شود به همین دلیل است که این محصول توانسته نظر اکثر مصرف کنندگان را به خود جلب کند. از کاربردهای این کالا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بسته بندی کیف و کفش
  • بسته بندی البسه
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی لوازم برقی منزل
  • بسته بندی لوازم کوچک و ریز
  • بسته بندی ظرف های شیشه ای و چینی و شکستنی ﺁشپزخانه
  • و …

تهیه کارتن های اسباب کشی

مرغوب ترین و باکیفیت ترین کارتن های اسباب کشی و حمل وسایل را می توان از شرکت های کارتن فروشی که مشغول به تولید کارتن های اسباب کشی و دیگر لوازم بسته بندی هستند تهیه نمود. چرا که این شرکت ها با توجه به نیاز بازار و رفاه حال مشتریان انواع و اقسام این کارتن ها را تولید و در دسترس مشتریان قرار می دهند. که یکی از شرکت های بزرگی که در این عرصه مشغول است شرکت کارتن بار است.

کارتن فروشی

کارتن فروشی

این شرکت علاوه براین خدمات برای رفاه حال بیشتر مشتریان اقدام به ایجاد سایت اینترنتی نمود تا مشتریان در صورتی که نتوانند به صورت حضوری به این شرکت ماجعه کنند بتوانند به صورت آنلاین محصولات این شرکت را مشاهده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. حتی افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند با تماس های تلفنی سفارشات خود را انجام دهند.

این شرکت کارتن فروشی مشغول به فروش انواع کارت های حمل و نقل با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که تمام سفارشات مشتری ها را در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند. از ویژگی های بارز این شرکت این است که در ابتدای سفارش هیچ هزینه ای را از مشتری دریافت نمی کند و پس از تحویل سفارش به مشتری و رضایت مشتری هزینه را دریافت می کند.

امروزه دیگر مثل گذشته نیست که برای تهیه کارتن خالی به سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها رفت و کارتن های چیپس و موز را خرید. امروزه به راحتی و فقط با یک شماره تماس می توان کارشناسان و مشاوران این شرکت تماس حاصل نمود و بهترین و با کیفیت ترین کارتن های خالی که مخصوص اسباب کشی و حمل و نقل است را تهیه نمود.

حال که با شغل کارتن فروشی و کاربرد این شغل و شرکت هایی که مشغول به این کار هستند آشنا شدید و متوجه شدید که این شرکت ها مشغول به تولید کارتن هایی هستند که در اسباب کشی ها بسیار حائز اهمیت هستند به راحتی می توانید این محصول را از این شرکت سفارش دهید.

کارتن فروشی

شما می توانید با سفارش و خرید این محصول از این شرکت هم در زمان اسباب کشی و حمل و نقل وسایل و تجهیزات خود را از آسیب دیدگی و برخورد با در و دیوار محفوظ نگه دارید و هم حمل و نقل خود را سریع تر و راحت تر به انجام رسانید. همان طور که می دانیم هرچه زمان اسباب کشی کوتاه تر باشد هزینه ای که باربرها می گیرند نیز کمتر است. پس خرید این محصول برای افراد مقرون به صرفه و باعث کاهش هزینه ها می شود. کارتن های اسباب کشی تولید شده از شرکت کارتن بار تضمین شده است و تمام مشتریانی که از از محصولات این شرکت استفاده کرده اند رضایت کامل را از این محصولات دارند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کاربرد کارتن نو در خصوص اسباب کشی

سخن پایانی
در این مطلب در مورد اهمیت کارتن و شغل کارتن‌فروشی صحبت کردیم و به این موضوع پی بردیم که شاید کارتن یک وسیله بی‌ارزش تلقی شود، اما امروزه به دلیل جابه‌جای‌های فراوان، کاربرد بالایی دارد و حتی برای افراد جامعه، ایجاد شغل کرده است. درواقع کمپانی‌های متعددی از این فرصت استفاده کردند و به تولید کارتن در ابعاد و مدل‌های متنوع پرداختند و اکنون کارتن‌فروشی در رده شغل‌های پردرآمد قرار گرفته است.
برای خرید یک کارتن محکم و مقاوم، ابتدا باید در مورد شرکت‌های کارتن‌فروشی که در این زمینه مشغول هستند، تحقیق کرده تا با بهترین قیمت، کارتن مناسبی را خریداری کنید. کارتن‌بار یکی از مجموعه‌هاییست که در این زمینه فعالیت می‌کند و این محصول را مانند دیگر محصولات خود، با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هدف این شرکت اینترنتی ارائه محصولات مرغوب با بهترین قیمت، برای محافظت از لوازم شماست. بنابراین با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و در کمتر از دو ساعت درب منزل تحویل بگیرید. کارتن‌بار انواع و اقسام کارتن‌‌های مخصوص اسباب‌کشی ادارات ‌و منازل را با بهترین کیفیت در وبسایت خود دارد.
همانطور که گفته شد، برای اسباب‌کشی آسان و بدون استرس، به یک سری ابزار بسته‌بندی مانند جعبه مخصوص، نیاز است تا از وسایل به خوبی محافظت شود. کارتن‌های مخصوص اسباب‌کشی معمولا چندلایه هستند و در میان لایه‌های خود فضای خالی دارند، به همین علت از وسایل به خوبی محافظت می‌کنند. از این کارتن‌ها برای بسته‌بندی کتاب، ظروف شکستنی، لوازم برقی و… می‌توان استفاده کرد. کارتن‌فروشی و خرید این کارتن‌های مخصوص مزایایی نیز دارد:
– کمک می‌کنند تا اسباب‌کشی راحت و اصولی انجام شود.
– کاملا قابل بازیافت هستند و به محیط زیست آسیب وارد نمی‌کنند.
– وزن کمی دارند و کاملا مقرون به‌صرفه هستند.
– اگر کیفیت بالایی داشته باشند به خوبی از وسایل محافظت می‌کنند.
در نهایت کارتن‌فروشی تنها یک شغل نیست بلکه حرفه‌ای بزرگ است که نیاز بازار را به خوبی در نظر گرفته و با تولیدات خود آن‌ها را برطرف می‌کند.

برای مشاهده مقاله همه چیز درباره ی نایلون حباب دار روی لینک روبرو کلیک کنید . همه چیز درباره ی نایلون حباب دار

 

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =