بسته بندی راحت کتاب ها برای جابجا کردن به خانه جدید

اسباب کشی راحت

اسباب کشی راحت


کتاب ها را دسته بندی کنید و برخی از آنها را خارج کنید .

اگر میخواهید به جایی دور نقل مکان کنید و وزن لوازم برایتان مهم است ، باید کتاب هارا دسته بندی کنید و برخی از آنها را خارج کنید و کنار بگذارید . کتاب ها سنگین هستند. حتی جلدهای سنگین هم هزینه های شما را افزایش میابند . شما نیز میتوانید بخشی از کتاب هارا برای  صاحبخانه جدید به یادگار باقی بزارید .

از جعبه مناسب استفاده کنید .

پس از اینکه کتاب های خود را برای جمع آوری انتخاب کردید ، بهتراست جعبه هایی را تهیه کنید که هم مقاوم باشند و هم پارگی نداشته باشند که به راحتی میتوانید از شرکت کارتن بار

اسباب کشی راحت

اسباب کشی راحت

تهیه کنید . اهمیتی ندارد که جعبه ها استفاده شده باشند اما در مورد کتاب ها باید مراقب باشید که کارتن را تحمل کند و خشک باشد . جعبه هارا از هر طرف چسب بزنید و روی آنها برچسب بچسبانید تا محتویات آن مشخص باشد .

چگونگی جمع آوری کتاب ها با جلد سخت .

کتاب ها با جلد سخت را میتوانید با صورت عمودی با کنارهم قرار دادن بسته بندی کنید . این نوع بسته بندی کتاب ها باعث میشود به کتاب ها فشار وارد نشود و آسیب نبینند . اگر این کتاب برایتان خیلی مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است ، قبل از قرار دادن در کارتن آنها را لای کاغذ بسته بندی بگذارید . کتاب های ارزشی و گران بها یا آلبوم عکس های قدیمی را طوری قرار دهید که بینشان مقوا باشد تا نتوانند حرکت کنند و لای هر کتاب کاغذ قرار گیرد یا کتاب ها را میان نایلون های حباب دار قرار دهید که میتوانید به راحتی از شرکت کارتن بار تهیه کنید .

این مطلب هم جالب است بخوانید...
درباره کارتن حمل بار چه می دانید؟

کارتن هارا برای نقل مکان آماده کنید.

اگر جعبه های نو و جدید نیز خریداری کرده اید بهتر است آنها را در کنارهم قرار دهید . سعی کنید قسمت پایانی جعبه های نو و جدید را چسب بزنید و اگر جعبه ها استفاده شده میباشند بهتراست تمام قسمت های آن را چسب بزنید .

سخن پایانی

جمع‌آوری کتاب‌ها در هنگام اسباب‌کشی شاید آسان‌ترین مرحله به نظر رسد، اما در واقع کار بسیار دشواریست و نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. زیرا اگر کتاب‌های زیادی داشته باشید، ممکن است در هنگام جابه‌جایی با مشکل روبه‌رو شوید. با رعایت نکات زیر می‌توان حمل و نقل این محصول را راحت‌تر انجام داد:
در مرحله اول باید کتاب‌ها را در وزن‌ و سایزهای متناسب دسته‌ بندی کنید و در هر جعبه طوری قرار دهید که وزن متعادلی داشته باشند. در صورت امکان برخی از کتاب‌های خود را اهدا کنید.
قدم بعدی انتخاب کارتن با سایز مناسب است. برای حمل کتاب بهتر است جعبه‌ها سایز متوسطی داشته باشند تا بیش‌ از اندازه سنگین نشوند. همچنین باید به حدی محکم باشند که وزن کتاب‌ها را تحمل کنند. حتما یک تکه مقوا در کف جعبه قرار دهید و جعبه‌ها را از زیر و اطراف، کاملا محکم چسب‌کاری کنید تا در حین جابه‌جایی باز نشوند. همانطور که در مطلب بالا گفته شد، این جعبه‌ها با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب در وبسایت کارتن بار به فروش می‌رسند و می‌توانید با خیالی آسوده آن‌ها را تهیه کنید.
بعد از آماده شدن کارتن‌ها، کتاب‌هایی که جلد محکمی دارند، باید به طور عمودی و بدون هیچ فاصله‌ای، در جعبه‌ها چیده شوند تا آسیب کمتری ببینند. برای حفظ تعادل وزن جعبه‌ها، بهتر است در میان کتاب‌ها فضای خالی قرار داد و آن‌ها را با مقوا و نایلون‌های حباب‌دار پر کرد تا تکان نخورند. همچنین کتاب‌های گران‌بها را می‌توان به صورت بسته‌بندی شده در داخل جعبه قرار داد تا بدون آسیب حمل شوند.
اکنون باید کارتن را ببندید و با چسب نواری پهن آن‌ها را به طور کامل از اطراف چسب‌کاری کرده و درون کامیون قرار دهید. توجه کنید که کارتون‌ها را در جای مناسب و به دور از رطوبت قرار دهید. در غیر اینصورت کتاب‌ها آسیب جدی خواهند دید. فراموش نشود که روی هر جعبه برچسب بچسبانید تا از محتویات داخل آن مطلع باشید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزایای استفاده از کارتن خالی

جهت مطالعه قسمت پنجم مقاله اسباب کشی راحت به روی لینک روبرو کلیک کنید. آموزش اسباب کشی راحت قسمت پنجم

 

برای خرید کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف کلیک کنید !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =