جمع آوری وسایل متفاوت در کوتاه‌ترین زمان

بسته بندی وسایل در زمان کوتاه

ظروف شکستنی ، کریستال و چینی

برای  بسته بندی این نوع مواد به جعبه های کوچک و بزرگ ، چسب نواری ، مقوا ، فوم بسته بندی ، روزنامه و نایلون حبابدار که میتوانید از شرکت کارتن بار تهیه کنید ، نیاز دارید . بین ظروف و کاسه ها روزنامه و نایلون حبابدار قرار دهید و سعی کنید که بالای جعبه را خالی بگذارید تا بتوان قسمت خالی را با روزنامه پر کرد .

پس از آن قسمت بالایی و کناری ظروف را با فوم بسته بندی و روزنامه پرکنید . درزهای آن را ببندید و روی آن با ماژیک بنویسید (( شکستنی )) .

هر ماگ یا لیوان را در بخشی از نایلون حبابدار قرار داده و به دور آن روزنامه بپیچید و روی آن چسب بزنید . بخش هایی از فوم یا روزنامه را در قسمت پایین جعبه قرار دهید . یک لایه نازک مقوا بر روی آن قرار دهید و سپس لایه‌ای دیگر از وسایل بسته بندی شده را در بالا و کنار آن قرار دهید . به همین صورت لیوان و ماگ ها را روی هم قرار دهید تا با لایه بالا برسید سپس جعبه را  درز بندی کنید .

جمع آوری وسایلاز کارتن های محافظت برای نوشیدنی استفاده نکنید مگر آنکه جنس مقوایی که از آن استفاده میکنید بسیار محکم باشد و حتما در قسمت پایین آن از مواد بسته بندی استفاده کنید ، معمولا این جعبه ها بسیار نازک اند در این حالت پیشنهاد میشود تمامی لیوان ها با نایلون حبابدار پوشیده شوند .

اسباب بازی ها

به روزنامه و نوار چسب و کارتن یا کاور برای جمع آوری آنها نیاز دارید . اگر فرزندان شما از سن کمی برخوردارند بهتر است جمع آوری وسایل اتاق آنها را به انتها منتقل کنید تا جابجایی راحت تر انجام شود . اگر فرزندانتان بزرگ هستند بگذارید تا خودشان اتاقشان را جمع کنند . بسته بندی وسایل زمان مناسبی است تا بتوانید درباره چیزهایی که درباره آنها نگران هستید باهم صحبت کنید .

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کاربرد سلفون مبل چیست؟

به آنها اجازه دهید تا چیزهایی را که میخواهند درون کوله خود یا ماشین بگذارند ، انتخاب کنند . بسیاری از اسباب بازی های کودکان شکستنی نبوده و میتوان آنها را به راحتی در کارتن قرار داد و قسمت خالی آن ها را با روزنامه یا پارچه پر کرد .

سخن پایانی

در اسباب‌کشی اگر برنامه‌‌ریزی دقیق و منظمی داشته باشید، می‌توانید این‌کار را در مدت زمان کمتری انجام دهید.
در قدم اول باید با توجه به برنامه‌ریزی خود، وسایل را دسته بندی کرده و محصولات مشابه را در یک جعبه جمع‌آوری کنید.
در قدم دوم کارتون و چسب مناسب تهیه کنید. اگر جعبه‌ها نو و محکم باشند، کار راحت‌تر صورت می‌گیرد. البته سایز جعبه نیز مهم است و باید اندازه مناسبی داشته باشد. در نهایت با یک نوار چسب پهن و محکم دورتادور بسته‌ها را ببندید. شما می‌توانید از وبسایت کارتن‌بار مدل‌ها و سایزهای مختلف این محصولات را تهیه کنید.
قدم سوم تقسیم کار است. اگر هر فردی وظیفه یک قسمت از خانه را به عهده بگیرد کارها کاملا سریع پیش خواهد رفت.
در قدم چهارم باید تمام وسایل را از ریز تا درشت به صورت اصولی بسته بندی کنید. این‌کار از اتلاف وقت در حین جابه‌جایی جلوگیری می‌کند. در ادامه بسته بندی چند نمومه از این وسایل را بیان می‌کنیم:
– بسته بندی خرده‌ریزهای شکستنی: برای جمع‌آوری این ظروف در سریع‌ترین زمان، باید در انتهای جعبه فوم و مقوا قرار دهید و ظروف بسته بندی شده با نایلون حبابی یا پارچه را درون آن بگذارید. بهتر است بالای جعبه خالی بماند و با روزنامه پر شود. اکنون کارتون را با چسب، محکم ببندید و درزگیری کنید.
– بسته بندی اسباب‌بازی: برای بسته بندی این وسایل نیز بهتر است لوازم بزرگ را در جعبه‌های فابریک خود قرار دهید و لوازم کوچک‌تر را بسته به جنس و اندازه‌ای که دارند، میان نایلون‌های حبابی پیچیده و طوریکه به آن‌ها فشار وارد نشود، درون کارتون بچینید. توجه داشته باشید که وزن کارتون بیش از حد بالا نرود.
– بسته بندی یخچال: برای وسایل بزرگی مانند یخچال، باید لبه‌های آن را با ضربه‌گیر بپوشانید و دور آن را فوم مخصوص بپیچید. درب یخچال وفریزر را حتما چسب بزنید.
به طور کلی اسباب‌کشی و جمع‌آوری وسایل کار بسیار سخت و زمان‌بری که با همین چند راهکار ساده می‌توان آن را کوتاه و لذت‌بخش کرد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
چسب پهن جهت بسته بندی کارتن ها

جهت مطالعه مقاله اشیای مختلف را به چه صورتی بسته بندی کنیم  به روی لینک روبرو کلیک کنید. اشیای مختلف را به چه صورتی بسته بندی کنیم ؟

 

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

 

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سه =