چگونه وسایلمان را جابجا کنیم بدون اینکه آسیب ببینند ؟

اثاث کشی

  • در زمان چیدن وسایل :

در اسباب کشی سالم هر نوع کارتن به خصوص کارتن مقوایی ، مقدار تحمل وزن وسایل توسط کارتن و به اتصالات آن نیز توجه کنید تا هنگام حمل و نقل با مشکل روبرو نشوید . (برای قوی تر کردن اتصالات کارتن های اثاث کشی که میتوانید به راحتی از شرکت کارتن بار تهیه کنید و لوازم بسته بندی هم برای مقاوم کردن آنها فراهم کنید)

  • برای جابجایی آسان‌تر و راحت تر بیشتر جعبه ها :

کارایی طناب ها با قطر زیاد در اسباب کشی سالم اینجا بسیار است . اثاث کشی از کارهای بسیار سخت برای افراد خانواده به ویژه خانم های خانه دار است . بنابراین در زمینه انجام هرچه سریع تر و راحت ترو به دور از خسارت آن و همچنین رفاه بیشترخودتان به ارائه مواردی دراین مورد میپردازیم که توجه شما به آنها سبب کمک به شما میشود

  • پس از جمع آوری وسایل ، بسته بندی آنها و قرار دادن در کارتن :

    اسباب کشی راحت

    اسباب کشی راحت

بهتر است که تعداد کارتن ها را شمارش کنید تا در این زمان جعبه ای میان آنها گذاشته نشود .

  • بر روی هر کارتن پس تمام شدن بسته بندی آنها :

برچسبی شامل لیستی از  وسایلی را که در کارتن ها قرار داده اید بنویسید و بر روی کارتن مربوطه نیز بچسبانید تا به هر وسیله ای که نیاز داشتید بتوانید به راحتی دسترسی داشته باشید . شما نیز بهتر است به این توجه کنید که اگر در جعبه ای لوازم شکستنی وجود داشته باشد ، بر روی برچسب آن با ماژیک قرمز بنویسید شکستنی و حتما محل قرار گیری آنها در خانه را نیز مشخص کنید .

  • برای جلوگیری از آلوده شدن فرش و خراب شدن بافت آنها در هنگام حمل و نقل :

بهتر است برای این کار تکه ای پارچه را در بین ریشه های فرش نیز قرار دهید تا از آنها مراقبت کند ، سپس فرش را با پارچه لوله کنید . بهتر است اگر پارچه ای بزرگی در دسترس دارین به دور فرش بپیچید .

  • درون هر یک از میزهای آرایش و کشوهای کمد :

بهتر است تمیز کنید و وسایل داخل آن را بصورت مرتب بچینید و کشوهایی را که در آنها وسایلی وجود دارد بهتر است در همون حالت داخل کیسه های بزرگ زباله قرار دهید تا وسایل از کشو خارج نشوند و دره پلاستیک را با پسب محکم ببندید . برای این منظور میتوانید از چسپ های شیشه ای پهن استفاده کنید که میتوانید به راحتی از شرکت کارتن بارتهیه کنید .

این مطلب هم جالب است بخوانید...
انواع لوازم بسته بندی چیست؟

سخن پایانی

در مطلب بالا به این موضوع اشاره شد که در هنگام اسباب‌‌کشی، وسایل باید به گونه‌ای بسته‌ بندی شوند که آسیب نبینند. همچنین در این مورد نکاتی عنوان شد که انجام این کار را ساده‌تر می‌کرد. در ادامه خلاصه‌ای از این نکات را بیان می‌کنیم:
– ابتدا باید کارتن‌ها را از لحاظ جنس و استحکام سنجید و با توجه به این موضوع وسایل را بسته‌بندی کرد. بسته ‌بندی‌ها باید به طور کامل ایمن باشند تا در حین جابه‌جایی دچار مشکل نشوند.
– جعبه‌ها را بیش از حد سنگین نکنید. کارتن‌های سنگین به سختی حمل می‌شوند و ممکن است در حین جابه‌جایی پاره شوند. برای حفظ ایمنی بیشتر در بسته بندی جعبه‌ها، می‌توانید از شرکت‌های مخصوص اسباب‌‌کشی کمک بگیرید.
– روی هر کارتن محتوای داخل جعبه را بنویسید و اگر لوازم شکستنی در آن وجود دارد، حتما با ماژیک رنگی آن را مشخص کنید تا در حین اسباب‌کشی نشکنند.
– تعداد کارتن‌ها را بعد از بسته بندی بشمارید تا در حین رفت و آمد گم نشوند. همچنین می‌توانید از فردی بخواهید که روی جعبه‌ها نظارت داشته باشد.
– برای بسته‌بندی لوازم بزرگ از نایلون‌های محکم و ضخیم یا ورقه‌های حباب‌دار که در وبسایت ما با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسند، استفاده کنید. به عنوان مثال برای میزهای آرایشی، محتویات داخل هر کشو را به طور جدا بسته‌ بندی کنید و سپس دورتادور میز را برای جابه‌جایی ایمن کنید و یا برای جابه‌جایی فرش ابتدا از تمیز بودن آن مطمئن شوید. تکه‌هایی از پارچه را در میان ریشه‌های فرش قرار دهید و سپس جهت خواب فرش را با دست پیدا کنید. اکنون فرش را به آرامی لوله کرده و ابتدا و انتهای آن را با یک طناب ضخیم، محکم ببندید. بهتر است دور لوله فرش، یک پارچه یا نایلون پیچیده شود تا در حین جابه‌جایی آسیب نبیند.
– به خودرویی که برای جابه‌جایی وسایل خود کرایه می‌کنید دقت کنید. ابعاد خودرو باید با حجم وسایل شما تناسب داشته باشد.
رعایت این نکات تا حدودی می‌تواند از آسیب‌های احتمالی در حین حمل و نقل لوازم منزل جلوگیری کند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزایای کارتن خالی چیست؟

جهت مطالعه مقاله آموزش بسته بندی راحت کتاب ها در اسباب کشی به روی لینک روبرو کلیک کنید. آموزش بسته بندی راحت کتاب ها در اسباب کشی

برای خرید کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف کلیک کنید !

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =