بررسی شغل کارتن فروشی

کارتن نو

کارتن نو


بررسی کلی در مورد تهیه ی کارتن های اسباب کشی به چه صورت است؟

کارتن اسباب کشی برای همه‌ی افراد ممکن است نیاز شود به دلیل این که ممکن است برای همه ی افراد در طول زندگی این اتفاق رخ بدهد و آن‌ها را مجبور به اسباب کشی و نقل مکان نماید و از آن جایی که بیش از 47 درصد از مردم ایران صاحب خانه نیستند و مجبور هستند تا سالانه امور اسباب کشی و جا به جایی را انجام دهند و آن‌ها را مجبور به خریداری کارتن اسباب کشی از کارتن فروشی‌ها نماید. همان گونه که مطلع هستید یکی از اصلی ترین لوازم و وسایل مورد نیاز در انجام این پروسه‌ی سخت و خسته کننده‌ی منازل و اداره‌ها, وجود کارتن‌های اسباب کشی مناسب و مستحکم می‌باشد.

تمامی اشخاصی که قصد بسته بندی لوازم و وسیله‌های منزل و یا اداره‌ی خود را دارند مجبور به استفاده از دو نوع کارتن را هستند, برخی از اشخاص سعی در انتخاب کارتن‌های نو و مستحکم از کارتن فروشی‌ها را دارند و برخی دیگر هم مثل سابق از سوپر مارکت‌ها و سوپر میوه‌ها اقدام به تهیه ی کارتن‌های اسباب کشی دست دوم و جعبه‌های محصولات می‌نمایند. از آن جایی که کارتن‌های دست دوم که برای محصولات دیگری بوده ممکن است آلوده بوده و یا به علت یک بار استفاده از آن, دیگر استحکام کافی را نداشته باشد و در همین راستا در صورت استفاده ی مجدد, موجب آسیب دیدن لوازم شما شود به افرادی که قصد جا به جایی و نقل مکان را دارند برای بسته بندی لوازم توصیه نمی‌شود.

به علت این که کارتن‌های موجود در کارتن فروشی‌ها از ابعاد متفاوت و مختلفی برخوردار بوده و از مقاومت و استحکام بالاتری نیز برخوردار است و به صورت مخصوص جهت انجام امور بسته بندی اسباب و اثاثیه و قرار دادن تمامی وسایل و لوازم منازل و اداره ها تهیه و در بازار فروش موجود می‌باشد, بسیار مناسب بوده و در حال حاضر از محبوبیت ویژه و خاصی بین مردم برخوردار شده و طرفداران زیادی برای خود دارد. به راحتی می‌توانید کارتن‌های اسباب کشی نو و مخصوص برای جا به جایی و بسته بندی لوازم خود را از کارتن فروشی‌ها تهیه کرده و به دلیل استحکامی که دارد می‌توانید آنها را برای استفاده‌ی مجدد بایگانی کرده تا در اسباب کشی بعدی متحمل هزینه‌ی مجدد خرید کارتن اسباب کشی نشوید و به این صورت موجب تقویت اقتصاد مالی خود شوید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
سلفون یکی از لوازم بسته بندی در اسباب کشی

 

بررسی کلی در مورد تهیه ی کارتن های اسباب کشی

معرفی کلی و اجمالی در مورد این که کارتن فروشی چیست

در این محتوا قصد داریم به تمامی مطالبی که به کارتن فروشی مرتبط می‌شود بپردازیم, مانند مزیت‌های کارتن فروشی و کاربرد آن در زندگی و به صورت کلی در مورد شغل کارتن فروشی اطلاعاتی را برای شما تهیه و تنظیم کنیم. پس اگر چه دوست دارید به تمامی اطلاعات و مطالب در مورد کارتن فروشی مطلع شوید با ما همراه باشید. خوب در پاسخ به این سوال که کارتن فروشی چیست باید گفت که هرچند ممکن است در نگاه اول برخی از مردم کارتن به عنوان یک وسیله‌ی بی‌ارزش و بدون مصرف باشد و فکر کنند که هر وقت بخواهند به راحتی می‌توانند در عرض یک ساعت به اندازه که نیاز دارند کارتن تهیه کنند سخت در اشتباه هستند, زمانی که به کارتن نیاز دارند آن موقع می‌فهمند که این محصول را نمی‌توان سه سوته پیدا و تهیه کرد و کارتن‌های اسباب کشی مانند طلا کمیاب می‌شود.

 ولی امروزه به دلیل این که بسیاری از شرکت‌های کارتن فروشی برای رفع این مشکل و نیاز سالانه‌ی مردم برای تهیه‌ی کارتن‌های اسباب کشی اقدام به فعالیت در این عرصه و زمینه شده اند. شاید در گذشته حتی شغلی هم به نام کارتن فروشی نبود ولی در حال حاضر شرکت‌های زیادی اقدام به فعالیت در این زمینه نموده اند تا در همین راستا افرادی که نیاز به کارتن‌های اسباب کشی دارند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی اقدام تهیه‌ی آن نمایند.

 

معرفی کلی و اجمالی در مورد این که کارتن فروشی

از دلایل پیدایش شغل کارتن فروشی مخصوصا در ایران کدام موارد می‌باشد

هم اکنون کسب و کارهای که تحت عنوان کارتن فروشی هستند به عنوان تنها یک شغل به حساب نمی‌آیند بلکه به عنوان یک حرفه‌ی خیلی مهم و اساسی می‌باشند. به دلیل رواج یافتن صنعت‌هایی در زمینه‌ی بسته بندی و تولید و تهیه ی کارتن‌های اسباب کشی در کل سطح دنیا, شغل کارتن فروشی به عنوان یکی از مشاغل خیلی مناسب و پر درآمد در کل دنیا به حساب می‌آید. چون از این محصول هم اکنون جهت انجام کوچکترین حمل و نقل‌های وسایل نیز استفاده می‌شود و به همین علت است که کارخانه‌های زیادی اقدام به تولید این محصول می‌نمایند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
مزیت های استفاده لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی 5 لایه با کیفیت در اسباب کشی

 در خود کشور ایران نیز شرکت‌ها و کارخانه‌های متعددی شروع به فعالیت در این زمینه نموده‌اند, و اقدام به تولید انواع متعدد کارتن‌های اسباب کشی‌های مخصوص برای ادارات مانند کارتن‌های کیبورد و کارتن‌های کیس و کارتن‌های زونکن و کارتن‌های پرونده کرده و به بازار فروش عرضه می‌کنند. علاوه بر کارتن‌های اسباب کشی مخصوص اداره ها و شرکت ها, کارخانه‌های کارتن فروشی به تولید انواع کارتن‌های مخصوص اسباب کشی منازل در اندازه‌های متفاوت و مختلف نیز می‌پردازند. در همین راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی‌باشد که شرکت‌های کارتن فروشی در تمامی سایزها و ابعاد کارتن‌های اسباب کشی را تولید می‌کنند تا از آن ها در بسته بندی لوازم کوچک همانند کتاب ها و لوازم شکستنی و عتیقه در سایزهای مناسب استفاده شود و برای بسته بندی لوازمی مانند ظروف و قابلمه‌ها و همین طور وسایل برقی سایزهای بزرگتری نیز از کارتن‌های اسباب کشی بزرگتر استفاده می‌شود.

از دلایل پیدایش شغل کارتن فروشی

بررسی مزیت‌های شغل کارتن فروشی به چه صورت است

به صورت کلی باید گفت که چه کارتن‌ها برای استفاده از آن‌ها در اداره‌ها باشند و چه برای بسته بندی لوازم و وسایل منزل, چه در سایزهای کوچک و چه در سایزهای بزرگ تمامی مواد اولیه‌ای که برای تولید و تهیه آن‌ها استفاده می‌شوند به صورت مرغوب و درجه‌ی یک بوده و به عنوان یکی از مزیت‌های کارتن فروشی به حساب بیاید و به همین علت است که از مقاومت بالایی برخوردار است و همین طور به دلیل تولید 5 لایه‌ی ورقه‌های کارتن‌ها در مقابل تمامی ضربه‌ها بسیار مقاوم بوده و در همین راستا موجب می‌شود که تمامی لوازم و وسایل شما آسیب  و صدمه‌ای نبیند. بنابراین این کارتن‌های اسباب کشی بسیار با کیفیت بوده و برای جا به جایی محصولات و لوازم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

پس با تهیه‌ی کارتن‌های مخصوص اسباب کشی از کارتن فروشی‌ها می‌توان انجام تمامی امور اسباب کشی و جابه‌جایی را که به عنوان یکی از کارهای سخت و پراسترس می‌باشد را راحت و بهتر است بگوییم اصولی‌تر کرد. چون اکثر این استرس‌ها در زمان اسباب کشی از ترس این که به لوازم آسیب و صدمه‌ای وارد شود ناشی شده که با تهیه و خریداری کارتن‌های اسباب کشی از کارتن فروشی‌ها از شدت این استرس کم نمود. پس خود این موضوع می‌تواند یکی دیگر از مزایای شغل کارتن فروشی باشد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
همه چیز درباره فروش کارتن اسباب کشی

بررسی مزیت‌های شغل کارتن فروشی

سخن پایانی
در هنگام اسباب‌کشی، بعد از برنامه‌ریزی، باید لوازمی که برای بسته‌بندی وسایل نیاز است را از جای معتبر تهیه کنید. مانند کارتن، چسب نواری پهن و…
برخی از افراد کارتن را وسیله‌ای بی‌ارزش تلقی می‌کنند و تا زمانی که در شرایط اسباب‌کشی قرار نگیرند، به اهمیت آن پی نخواهند برد. در سال‌های اخیر به دلیل جابه‌جایی‌های فراوان و نیاز بالای مردم به این محصول، شرکت‌ها و کارخانه‌های متعددی به شغل کارتن‌فروشی روی آوردند و انواع و اقسام کارتن‌های اسباب‌کشی را تولید و به بازار عرضه کردند. امروزه شغل کارتن‌فروشی جزو شغل‌های مناسب و پردرآمد در کل دنیا، از جمله ایران به حساب می‌آید.
برای خرید کارتن‌‌های سالم و مقاوم، ابتدا باید در مورد کارتن‌فروش‌هایی که این محصول را می‌فروشند، تحقیق کرده و سپس کارتن مورد نیاز را، خریداری کنید. کارتن‌بار جزو فروشگاه‌های معتبریست که با نیم قرن تجربه، در زمینه تولید و فروش انواع لوازم بسته‌بندی و اسباب‌کشی، از جمله کارتن فعالیت می‌کند و شما می‌توانید حتی بدون تحقیق در مورد این فروشگاه، با خیالی آسوده، از آن خرید کنید. هدف این شرکت ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، برای محافظت از وسایل شماست.
در عصر جدید، به دلیل مشغله‌های فراوان، مشاغل اینترنتی افزایش یافته و مردم می‌توانند به صورت آنلاین خریدهای خود را انجام دهند. شرکت کارتن‌بار نیز جزو مشاغل اینترنتی است و به صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان، کالای مورد نظر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
از مزایای خرید کارتن از کارتن‌فروشی‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– جعبه های این فروشگاه‌ها کاملا مرغوب و سالم هستند و مقاومت و استحکام بالایی دارند.
– کارتن‌های کارتن‌فروشی، به صورت چندلایه و در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و مخصوص بسته‌بندی وسایل هستند.
– این نوع جعبه‌ها کاملا نو بوده و تا چندبار قابل استفاده‌اند.
– معمولا کارتن‌هایی که توسط این فروشگاه‌ها تولید می‌شوند، فابل بازیافت هستتد و به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کنند.
در این مقاله سعی کردیم شغل کارتن‌فروشی و مزایای آن را بررسی کنیم. با خرید کارتن‌ از فروشگاه‌های مخصوص این‌کار، می‌توان اسباب‌کشی راحت و بدون دغدغه‌ای را تجربه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =