آموزش بسته بندی اشیا

بسته بندی اشیا

انواع کاغذها

کاغذ ها و کتاب های دارای جلد سخت را بهتر است خوابیده روی هم قرار دهید . آنها را بصورتی قرار دهید که برگه های هیچ یک از آنها خم نشود. برای اینکه کتب آسیب نبینند بهتر است که جلد کاغذی به سمت بالا باشد ورگرنه احتمال آسیب دیدن وجود دارد. شما نیز میتوانید از تمام این سه روش برای بسته بندی کتب استفاده کنید و به این توجه داشته باشد که کتاب ها در زاویه نا مناسب قرار نگیرند. شما نیز میتوانید آنها را در کاورهایی که می‌توانید به راحتی از شرکت کارتن بار تهیه کنید، قرار دهید.

برای خرید کارتن اسباب کشی رو لینک کلیک کنید!

سی دی ها

شما برای بسته بندی اشیا به چسب، فوم برای بسته بندی کارتن یا روزنامه های باطله نیاز دارید. پیشنهاد میشود که اطراف کارتن را با فوم بسته بندی یا روزنامه پوشش دهید تا مقاوم شوند . بهتر است که اگر جعبه بزرگ است یا تعداد سی دی ها کم است همه آنها را در مرکز جعبه متمرکز کنید و زیرجعبه را با چسب های پهنی که می‌تونید از شرکت کارتن بار تهیه کنید، ببندید .

بسته بندی اشیا

کلکسیون

برای بسته بندی اشیا به جعبه های بزرگ و کوچک، چسب پهن ، نایلون های حباب دار، فوم برای بسته بندی و کاغذ نیاز دارید هر وسیله ای که شکستنی است را بصورت جداگانه در یک نایلون حباب دار بپیچید و آن را چسب بزنید. بهتر است فوم های بسته بندی یا کاغذهای مچاله شده را در پایین کارتن قرار دهید تا از رسیدن ضربه به آنها جلوگیری کند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتون اسباب کشی 5 لایه چیست؟

موارد در معرض اشتعال

پیشنهاد میشود پیش از اسباب کشی برای جمع آوری این دسته محصولات با مراکز آتشنشانی، بازیافت و یا دفتر حفاظت محیط زیست تماس بگیرید. بسته بندی این نوع مواد غیرقانونی و خطرآفرین است . بسیاری از مکان های بازیافت و آتشنشانی در بیشتز شهر را زمانی را برای از بین بردن مواد قابل اشتعال در نظر میگیرند که بهتر است شما نیز در همان زمان این مواد را از بین ببرید.

سخن پایانی

در هنگام اسباب‌کشی باید لوازم خانه را براساس جنس، ابعاد، وزن و برخی موارد دیگر بسته بندی کرد که در مطالب گذشته به چند مورد اشاره کردیم. اکنون می‌خواهیم برخی از این موارد را با یکدیگر مرور کنیم:
– همانطور که گفته شد در هنگام اسباب‌کشی ابتدا باید ابعاد و سایز وسایل را در نظر بگیرید. برای وسایل بزرگی مانند میز ناهارخوری، مبل، صندلی و برخی از لوازم چوبی دیگر، باید لبه‌های هر قسمت را با کاغذهای محکم، کیسه‌های پلاستیکی ضخیم و… به طور کامل بپوشانید. سپس توسط سلفون‌ یا نایلون‌های حباب‌دار این وسایل را بسته بندی کنید. نوع درجه یک این لوازم با قیمتی مناسب در این وبسایت به فروش می‌رسد. وسایلی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و… بهتر است در جعبه‌های فابریک خود بسته بندی شوند. بنابراین در هنگام خرید این نوع وسایل جعبه‌های آن‌ها را حتما نگه دارید.
– برای بسته بندی ظروف و خرده ریزهای شکستنی بهتر است در کف جعبه فوم‌های بسته بندی قرار دهید تا در اثر ضربه نشکنند. همچنین باید تمام این لوازم را با پارچه، نایلون‌های حبابی یا کاغذهای بسیار ضخیم بسته بندی کنید. چسباندن برچسب با عنوان ظروف شکستنی روی جعبه این لوازم فراموش نشود.
– در مطالب قبلی راجع‌به جمع‌آوری کتاب به طور کامل و جامع صحبت کردیم. اما برای بسته بندی کاغذ و کتاب‌هایی با جلد نرم، می‌توان آن‌ها را درون کاورهای مخصوص خود قرار داد و به صورت افقی روی یکدیگر چید. البته در این مورد باید به تعادل وزن جعبه توجه کرد.
– در اسباب‌کشی سعی کنید اشیا و لوازمی که قابل جدا شدن هستند (مانند لوستر) را تا جای ممکن از یکدیگر جدا کنید. این‌کار کمک می‌کند تا این نوع وسایل راحت‌تر حمل شوند و کمتر آسیب ببینند.
– برای جابه‌جایی مواد اشتغال‌زا باید از مراکز متخصص در این حوزه کمک گرفت. زیرا انتقال این نوع وسایل ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری را به بار آورد.
با رعایت این نکات می‌توان به ساده‌ترین روش و بدون کوچک‌ترین آسیب، لوازم را جابه‌جا کرد.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
همه چیز درباره فروش کارتن اسباب کشی

جهت مطالعه مقاله چگونه وسایلمان را جابجا کنیم بدون اینکه آسیب ببینند به روی لینک روبرو کلیک کنید. چگونه وسایلمان را جابجا کنیم بدون اینکه آسیب ببینند ؟

برای خرید کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف کلیک کنید !

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =