دلایل و مزایای استفاده از کارتن اسباب کشی

آسودگی در استفاده از کارتن

اهمیت تهیه کارتن اسباب کشی

موضوع این مقاله ما به کارتن اسباب کشی اختصاص دارد که امروزه از این وسیله در زمان حمل بسیار استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

شاید بتوان گفت که اسباب کشی و حمل و نقل وسایل چه برای منازل چه برای ادارات و سازمان ها از سخت ترین کارهای زندگی می باشد. یکی از مواردی که در این زمینه افراد بسیار به آن توجه دارند این است که به وسایل و تجهیزاتشان آسیب نرسد.

اغلب افراد برای حمل و نقل و اسباب کشی از کارتن های از قبل استفاده شده که معمولا آلوده و غیر مقاوم نیز هستند، استفاده می کنند که علاوه بر آلوده بودن توانایی تحمل وزن وسایل را ندارند و این عامل موجب آسیب رساندن به وسایل می شود که تمام این عوامل باعث سخت شدن و ایجاد دردسر در زمان جابجایی و اسباب کشی می شود.

از این رو به افرادی که در حال اسباب کشی هستند یا قصد دارند در ﺁینده نزدیک جابجا شوند و نگران و وسایل و تجهیزات خود هستند که مبادا آسیبی بهشان برسد و همچنین این حمل و نقل برایشان ﺁسان تر تمام شود پیشنهاد می شود از کارتن اسباب کشی استفاده کنند.

به دلیل تقاضای مردم به این کالا امروزه شرکت های زیادی مشغول به تولید و عرضه کارتن اسباب کشی مشغول هستند که یکی از بهترین و مطمئن ترین این شرکت ها شرکت کارتن بار می باشد که ما در این مطلب به بررسی مزایای استفاده از محصولات این شرکت می پردازیم.

کارتن اسباب کشی

اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین برند کارتن اسباب کشی هستید و قصد دارید در اسباب کشی ها و حمل و نقل های خود از کارتن اسباب کشی استفاده کنید می توانید در این مقاله با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از کارتن اسباب کشی نو

با یک تحلیل ساده می توان به افرادی که می خواهند فرق بین کارتن اسباب کشی تازه را با کارتن هایی که قبلا مورد استفاده محصولات دیگر بودند بدانند شرح داد. شاید بتوان گفت مهم ترین دلیل استفاده از کارتن اثاث کشی جدید و تازه این است که به دلیل اینکه این کارتن ها معمولا چند لایه هستند و مابین لایه ها فضای خالی وجود دارد لذا به دلیل این خاصیت این کارتن ها ضربه گیر بوده و از وارد آمدن ضربه و شکست به وسایل و تجهیزات داخل کارتن جلوگیری می کند.

از آنجایی که اغلب افراد در زمان اسباب کشی و حمل و نقل نگران آسیب رسیدن به وسایل خود هستند می توان گفت که استفاده از کارتن اسباب کشی این نگرانی و مشکلشان را حل کرده و با استفاده از این کالا بدون هیچ مشکل و ضرری می توانند وسایل خود را جا به جا کنند. امروزه به دلیل نیاز مردم به استفاده از این کالا شرکت های زیادی مشغول تولید و عرضه کارتن اسباب کشی هستند که یکی از آن ها شرکت کارتن بار است.

اهمیت استفاده از کارتن اسباب کشی

معرفی شرکت کارتن بار

شرکت کارتن بار یکی از بزرگترین تولید کننده و ارائه دهنده کارتن اسباب کشی چند لایه است. این شرکت بزرگ پس از کسب سال ها تجربه در این عرصه و با مشاهده نیاز بازار و مردم به این کالا و برای خدمت رسانی به مردم اقدام تولید این محصول نمود. این شرکت بزرگ علاوه بر تولید کالا انواع لوازم و بسته بندی هایی که مورد نیاز اسباب کشی می باشد را نیز تولید می کند.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
همه چیز درباره ی نایلون حباب دار

این وسایل که در اسباب کشی بسیار ضروری می باشد و اغلب افراد به دنبال تهیه آنها هستند شامل کاور زیپ، نایلون حبابدار( این محصول در راه برای جلوگیری از وسایل شکستنی است چرا که با گذاشتن این محصول لا به لای ظروف از شکستن آن ها جلوگیری می کنید که معمولا این محصول از طرف مشتریان بسیار طرفدار دارد و سفارش آن زیاد می باشد) ، دستگاه چسب کش دسته دار و بدون دسته، چسب پهن، سلفون و کارتن خالی می باشد. این شرکت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تمام این وسایل را با بهترین کیفیت و استفاده از مرغوب ترین جنس ها تولید و وارد بازار کند تا بتواند نظر مشتری را جلب نماید.

این شرکت برای رفاه حال مردم در زمان اسباب کشی و حمل و نقل، سفارش انواع کارتن اسباب کشی و دیگر مرسولات را دریافت و سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان عزیز می رساند. از مزایای سفارش و خرید از این شرکت علاوه بر دریافت سریع این است که هزینه محصولات سفارشی پس از تحویل به دست مشتری و در درب منزل و در صورت رضایت داشتن مشتری از محصولات این شرکت دریافت می شود.

دلایل استفاده از کارتن اسباب کشی

هدف این شرکت نظم و سرعت عمل داشتن در زمان اسباب کشی منازل و ادارات و همچنین دقت داشتن در سالم رساندن وسایل می باشد. از این رو افرادی که این شرکت را برای خرید کارتن اسباب کشی انتخاب می کنند دیگر نگران حمل و نقل و وسایل خود نباشند. چرا که این شرکت زیر ساخت های بسیار قوی هم در ماشین آلات و اتومبیل های حمل و نقل و اسباب کشی و هم کارتن اسباب کشی تولید شده دارد. ماشین آلات و اتومبیل های این شرکت بزرگ از به روزترین و آخرین مدل ها می باشند و کارتن های تولید شده نیز ضربه گیر و دارای بالاترین کیفیت ها هستند.

علاوه بر تمام این مزیت های نام برده شرکت کارتن بار دارای کارشناس های مجرب و با تجربه ای است که در زمان سفارش مشتریان بسیار به آن ها کمک می کنند . در امر انتخاب نوع کارتن اسباب کاشی کارشان را سرعت می بخشند. استفاده از دستگاه های سطح بالا در این شرکت سبب سرعت بخشیدن به امر تولید و تحویل سفارش و همچنین هزینه مناسب این کالا شده است. همین مزایا سبب شده که تمام مشتریانی که از این شرکت خرید می کنند رضایت کامل را دارند.

کارتن اسباب کشی شرکت کارتن بار

این شرکت بزرگ توانسته با رعایت اصول و استانداردهای لازم اقدام به تولید کارتن اسباب کشی محکم نماید. کارتن اسباب کشی این شرکت 5 لایه می باشد. جنس این کارتن ها از مواد درجه یک و بسیار مرغوب است و معمولا ابعاد این کارتن ها در سه اندازه کوچک که مناسب ظروف چینی و کریستال، کتاب و ..، توسط مناسب وسایل برقی و ﺁشپزخانه و .. و بزرگ مناسب لباس، ظروف پلاستیکی و …  تولید می شود.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
همه چیز درباره خرید کارتن اسباب کشی

مزایای استفاده از کارتن اسباب کشی

از مشخصات و ویژگی های این شرکت این می باشد که مشخصات محموله مورد نظر و همچنین علائم هشدار جهت حمل و نقل را روی کارتن های خود درج می کند. همین ویژگی هاست که سبب شده این شرکت بتواند سطح کیفیت و استاندارد محصولات خود را به استانداردهای جهانی برساند. از این رو می توان ویژگی های بارز و خاص کارتن اثاث کشی این شرکت را داشتن استحکام بالا، داشتن محلی مناسب روی کارتن برای درج کردن مشخصات محموله مورد نظر، ضد ضربه و چندلایه بودن و در کل بهترین وسیله برای بسته بندی و اسباب کشی و حمل و نقل برشمرد.

این شرکت برای رفاه حال مشتریان عزیز اقدام به ایجاد سایت اینترنتی و دیگر صفحات اجتماعی نمود تا مشتریان عزیز خصوصا مشتریانی که در فاصله دور با این شرکت هستند بتوانند محصولات این شرکت را مشاهده و بنا به نیاز خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. این شرکت با توجه به فاصله مکان زندگی مشتری از شرکت در سریع ترین زمان ممکن سفارشات را به دست مشتری می رساند.

مزایای استفاده از کارتن

شاید بسیاری از افراد در ابتدا فکر کنند که خرید کارتن اسباب هزینه اضافه است در صورتی که یک اسباب کشی نامنظم ضرر و خسارات بیشتری را به بار می آورد. چرا که وسایل شکستنی با کوچکترین ضربه ای می شکنند. وسایل ریز در بین اسباب کشی گم می شوند و وسایل بزرگ با برخورد به در و دیوار خدشه دار می شوند و امکان دارد که از کار بیافتند. با این حساب می بینیم که استفاده نکردن از این کارتن ها ضررها و خسارات بیشتری را به وجود می آورد.

ویژگی های بارز کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی یک کارتن خالی است که دارای ابعاد متفاوت و مقاومت و استحکام بالاست. از مزایای استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • محافظت از لوازم و تجهیزات در حمل و نقل: این نکته مهم ترین نگرانی هر شخصی در زمان اسباب کشی است که وسایلش در زمان حرکت ﺁسیبی نبیند. بهترین راه برای جلوگیری از ﺁن نیز استفاده از کارتن اسباب کشی و بسته بندی استاندارد است. شاید به نظر برخی ها هزینه بسته بندی وسایل زیاد باشد ولی هزینه آسیب به وسایل و عوض کردن آن ها بیشتر از بسته بندی خواهد بود. چرا که هر چه قدر شما در حمل وسایل خود دقت و احتیاط کنید ولی امکان دارد خودرو با یک ترمز ناگهانی یا برخورد به وسایلتان ﺁسیب برساند. در کل میتوان گفت که کارتن اسباب کشی با داشتن بسته بندی اصولی و صحیح نوعی بیمه برای وسایل شما در برابر آسیب دیدگی می باشد.
  • جا به جایی آسان: استفاده از این کارتن ها امر اسباب کاشی را ﺁسان و باعث سهولت در حمل و نقل می شوند. چرا که با قرارگیری لوازم در این کارتن ها با سادگی بیشتری می تواند جابجایی و بلند کردن بسته ها را انجام داد.
  • سرعت بخشیدن به اسباب کشی و کاهش زمان: هرچه بسته ها اصولی تر باشند لوازم با دقت و ترتیب بهتری روی هم قرار می گیرند در نتیجه خودرو فضای بیشتری برای وسایل پیدا می کند و درنتیجه تعداد دفعات رفت و آمد کمتر می شود.
این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتن خالی مخصوص اسباب کشی کدام است؟

بهترین کارتن اسباب کشی

  • داشتن نظم و ترتیب و آراستگی: جلوگیری از شلوغی و بی نظمی از دیگر مزایای استفاده از کارتن اسباب است. چراکه هر وسیله در کارتن مخصوص به خود قرار میگیرد.
  • مقرون به صرفه بودن و کاهش هزینه های اسباب کشی: بسته بندی لوازم با این کارت ها بنا به گفته بالا باعث کاهش زمان اسباب کشی می شود و هر چه زمان کاهش یابد اسباب کشی کم هزینه تر می شود چرا که قیمت باربری ها بر اساس مدت زمان و تعداد دفعات جابجایی است.

سخن پایانی
یکی از دغدغه‌های مهم در هنگام اسباب‌کشی، بسته‌بندی و جابه‌جایی وسایل به بهترین شکل و با کمترین آسیب است. بنابراین باید پیش از اسباب‌کشی، در کنار برنامه‌ریزی دقیق، یک سری لوازم تهیه کرد که مهم‌ترین آن‌، کارتن‌های مخصوص این‌کار است. کارتن یا جعبه‌های اسباب کشی به دلیل کیفیت و ساختار چند لایه‌ای که دارند، برای جابه‌جایی لوازم منزل بسیار ایمن هستند. البته در صورتی که نو باشند و در حین جابه‌جایی پاره و شکافته نشوند. این محصول در ابعاد و مدل‌های مختلفی (از تک لایه تا چند لایه) تولید می‌شود که در وبسایت کارتن بار مدل ۵ لایه‌ای آن با کیفیتی مطلوب، در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ به فروش می‌رسد. از سایز کوچک برای ظروف شکستنی و کتاب، از سایز متوسط برای لوازم برقی و از سایز بزرگ برای ظروف پلاستیکی می‌توانید استفاده کنید.
جعبه‌های اسباب‌کشی ۵ لایه‌ای کارتن‌بار مزایایی دارند که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم:
– وزن کم و جابه‌جایی آسان: این نوع جعبه‌ها سبک بوده و به راحتی قابل حمل هستند.
– صرفه‌جویی در زمان: اگر وسایلتان را به صورت اصولی در این جعبه‌ها بسته‌بندی کنید، از بی‌نظمی و هدر رفتن زمان جلوگیری خواهد شد.
– صرفه جویی در هزینه: با کمترین قیمت می‌توانید این نوع کارتن‌ها را تهیه کنید.
– محافظی ایمن: این کارتن‌ها به دلیل ساختار چند لایه‌ای خود، مابین لایه‌ها فضای خالی دارند و درواقع مانند یک ضربه گیر عمل می کنند. بنابراین اگر وسایلتان را اصولی بسته‌بندی کرده و در این جعبه‌ها قرار دهید، در حین جابه‌جایی دچار آسیب نخواهند شد.
– تنوع و ‌کیفیت بالا: این محصول مانند دیگر محصولات کارتن بار از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است. شما باید متناسب با نوع کالای خود، جعبه‌ای مناسب خریداری کنید.
– قابلیت بازیافت: کارتن‌های اسباب‌کشی کاملا قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند و به چرخه محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کنند.
در نهایت با استفاده از این کالا، اسباب‌کشی راحت و بدون نگرانی را تجربه خواهید کرد.

برای مشاهده مقاله همه چیز در مورد لوازم دسته بندی بر روی لینک روبرو کلیک کنید : همه چیز در مورد لوازم بسته بندی

 

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =