اهمیت کارتن فروشی در تهران

کارتن فروشی در تهران

مبحث این مقاله ما به کارتن فروشی در تهران اختصاص یافته است. شاید در نگاه اول هر فردی بگوید کارتن بی ارزش ترین وسیله است. شاید حتی خود را با این مساله درگیر نکند ولی در مواقع احتیاج خصوصا جابه جایی و اسباب کشی متوجه وجود این کالای ارزشمند می شود. امروزه مهم ترین و اصلی ترین نقش را در زمان اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل و ادارات را کارتن ها بر عهده دارند.

حتی شاید اولین کاری که هر شخص در زمان اسباب کشی باید انجام دهد خرید کارتن است. اگر شما ساکن تهران هستید و می خواهید در این شهر بزرگ اسباب کشی کنید از مراکز و فروشگاه های لوازم بسته بندی و کارتن فروشی در تهران می توانید کارتن ها و سایر وسایل بسته بندی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

در بین تمامی این شرکت ها در تهران شرکت کارتن بار در همین راستا به به وجود آوردن بستری مناسب خرید انواع کارتن اسباب کشی و سایر لوازم بسته بندی را برای ساکنین این شهر فراهم کرده است. بنابراین اگر شما نیز به دنبال کارتن فروشی در تهران هستید می توانید در این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت وجود کارتن فروشی در تهران

امروزه خرید کارتن اسباب کشی در زمان اسباب کشی بسیار رایج شده چرا که این کارتن ها مقاوم و چند لایه هستند. در گذشته خرید این محصول چندان مرسوم نبود و مردم فقط با خرید چند کارتن کهنه از سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها وسایل خود را بسته بندی می کردند. بسته بندی با این کارتن ها مناسب نبود و منجر به آسیب رسیدن به وسایل منزل می شد. اما امروزه دیگر داستان فرق می کند و آسیب نرسیدن به وسایل و امنیت داشتن در زمان حمل و نقل به یکی از مهم ترین اصول تبدیل شده است.

کارتن فروشی

کارتن فروشی

امروزه کارتن های اسباب کشی را در انواع و سایزهای مختلف و برای کاربردهای مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند که فقط مخصوص حمل بار و اسباب کشی است. این کارتن ها می توانند طیف گسترده ای از وزن را تحمل و همچنین در برابر رطوبت نیز مقاوم می باشند. از آنجایی که امروزه بسیاری از مردم خصوصا در کلان شهر تهران مشغول اسباب کشی هستند و نیاز اساسی به این کارتن ها دارند لذا وجود کارتن فروشی در تهران به یکی از مهم ترین شغل ها تبدیل شده است.

به همین دلیل است که شرکت های زیادی روی این شغل سرمایه گذاری نمودند و مشغول به تولید و عرضه انواع این کارتن ها هستند. در بین تمامی این شرکت ها شرکت کارتن بار یکی از شرکت های کارتن فروشی در تهران است که داشتن کارتن هایی با استانداردها روز جهانی از ویژگی های این شرکت هستند. همچنین کافی است فقط یا از طریق شماره تماس این شرکت یا از طریق آنلاین و اینترنتی محصول خود را سفارش دهید در کمتر از یک ساعت محصول خود را درب منزل دریافت می کنید.

این مطلب هم جالب است بخوانید...
جمع آوری وسایل متفاوت در کوتاه‌ترین زمان

شرکت های کارتن فروشی در تهران

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم امروزه کارتن اسباب کشی به یکی از مهم ترین ابزارها در امر بسته بندی وسایل در زمان اسباب کشی منازل و ادارات تبدیل شده است. شرکت های کارتن فروشی در تهران این کارتن ها را در ابعاد و وزن های متفاوت تولید می کنند چرا که هر کدام از آن ها کارتن ها مناسب وسیله ای خاص هستند و بدین شکل می توان به اسباب کشی نظم و ترتیب داد.

کارتن فروشی

مثلا برخی کارتن ها مناسب شکستنی ها و وسایل سنگین هستند و برخی از ﺁن ها مناسب بسته مواد غذایی و یا کتاب ها می باشند. به همین دلیل سایز این کارتن ها متفاوت است. بنابراین اگر شما جزء افرادی هستید که به زودی قصد اسباب کشی در تهران دارید و می خواهید یک اسباب کشی بدون دردسر را بگذرانید می توانید این کارتن های مطمئن را از شرکت های کارتن فروشی در تهران تهیه نمایید.

حال اگر در بین شرکت های کارتن فروشی در تهران به دنبال شرکتی معتبر هستید که اجناس آن تضمین شده است می توان شرکت کارتن بار اسم برد که یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده کارتن اسباب کشی و دیگر لوازم بسته بندی در تهران و همچنین حومه این شهر است. این شرکت کارتن فروشی در تهران خدمات زیادی به مشتریان خود ارائه می دهد از مهم ترین این خدمات علاوه بر ارائه بهترین و مرغوب ترین کارتن ها این است که در ابتدای سفارش هیچگونه هزینه ای از مشتریان دریافت نمی شود.

مشتریان پس از دریافت سفارشات خود و داشتن رضایت می توانند تمام هزینه ها را پرداخت نمایند. این از مهم ترین شاخصه های این شرکت است که توانست خود را از سایر رقبای خود متمایز سازد.

انواع کارتن های اسباب کشی تولیده شده در کارتن فروشی در تهران

کارتن های اسباب کشی باید کاملا استاندارد و مناسب حمل بار باشند. منظور از استاندارد بودن این است که این کارتن ها نباید خیلی بزرگ یا خیلی باشند. شرکت های کارتن فروشی در تهران این کارتن ها را در سایزها و ابعاد مشخصی تولید و به بازار عرضه می کنند. طراحی این کارتن ها به گونه ای است که مناسب و ایده آل برای قرار دادن لوازم و وسایل منازل و ادارت می باشد. این کارتن ها کاربردهای زیادی در بسته بندی لوازم منازل و ادارات در زمان اسباب کشی دارند از جمله این کاربردها می توان به بسته بندی وسایل آشپزخانه، وسایل تزئینی منزل، پوشه های اداری، ظروف، کتاب، لباس و … اشاره نمود.

کارتن فروشی

که حفاظت از این وسایل در زمان حمل و نقل از اولویت های هر فردی است. لذا با خرید از شرکت های معتبر کارتن فروشی در تهران امنیت لوازم خود را تضمین کنید. کارتن های اسباب کشی انواع مختلفی دارند. یکی از تفاوت این کارتن ها در چند لایه بودن آنها است که در بین آن ها کارتن های 3 لایه و 5 لایه مناسب ترین کارتن های اسباب کشی می باشند.

  • کارتن 3 لایه: این کارتن ها شامل سه لایه اصلی هستند که دو لایه از این سه لایه را مقوای محکم و یک لایه را مقوای شیاردار تشکیل می دهد. این کارتن ها مناسب بسته بندی های با وزن کمتر 18 کیلو گرم است. معمولا از این کارتن ها برای بسته بندی کتاب، لباس، ظرف های غیر شکستنی و در کل وسایلی که سنگین نیستند استفاده می شود.
  • کارتن 5 لایه: این کارتن ها از بهترین کارتن ها برای بسته بندی و اسباب کشی است. این کارتن ها که مقاومت و استحکام زیادی دارند برای بسته بندی وسایلی که وزنشان بالای 18 کیلوگرم است کاربرد دارند. این کارتن ها از 3 لایه مقوای صاف و 2 لایه مقوای شیاردار تشکیل شده اند.
این مطلب هم جالب است بخوانید...
ویژگی یک چسب پهن خوب چیست؟

کارتن فروشی در تهران

اسباب کشی چه برای منازل و چه ادارات یکی از دغدغه های جامعه امروزی است. اما اگر بتوانید شرکت هایی مطمئن در زمینه فروش کارتن های اسباب کشی پیدا کنید و بتوانید لوازم و وسایل خود را به صورت استاندارد و اصولی بسته بندی کنید تقریبا درسر ها و خسارات اسباب کشی شما بسیار کاهش می یابد.

کارتن فروشی

کارتن فروشی

از بهترین شرکت هایی که مشغول به کارتن فروشی در تهران است شرکت کارتن بار است این شرکت بهترین کارتن های اسباب کشی یعنی کارتن های 5 لایه تولید می کند. این کارتن های ضد ضربه از ﺁسیب رسیدن به وسایل شما جلوگیری می کند. شما در هر جایی از تهران باشید فقط کافیست با این شرکت تماس حاصل فرمایید در سریع ترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین کارتن های اسباب کشی را به دست شما می رساند.

از مزایای خرید کارتن اسباب کشی از این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان خرید آنلاین کارتن: این شرکت بزرگ با ایجاد سایت اینترنتی این موقعیت را برای مشتریان عزیز فراهم آورد که نه تنها فقط از تهران بلکه مردم سایر نقاط کشور نیز بتوانند محصولات این شرکت را خریداری نمایند. امروزه خرید آنلاین به دلایل زیادی همچون دوری راه مردم، فرصت نداشتن برای مراجعه حضوری افراد و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه بسیار رایج شده است.
  • خرید تلفنی: برخی از افراد بنا به دلایلی دسترسی به اینترنت ندارند. این شرکت با فراهم ﺁوردن امکان خرید تلفنی این امکان را مشتریان عزیز فراهم کرده تا از این طریق هم بتوانند با مشاوران و کارشناسان این شرکت کارتن فروشی در تهران صحبت و مشاوره بگیرند تا بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایند.
  • فروش کارتن ارزان: از دیگر مزایایی که این شرکت کارتن فروشی در تهران نسبت به سایر رقبای خود دارد فروش کارتن های ارزان است. این شرکت با این خدمت خود گامی بزرگ در جهت رفاه حال مشتریان خود داشته است. فقط کافیست کارتن های این شرکت را خریداری و قیمت ﺁن را با کیفیتش مقایسه کنید. این شرکت برای اینکه تمام مردم از هر قشری بتوانند این کارتن ها را تهیه کنند با قیمتی بسیار مناسب در این عرصه فعالیت دارد. از این رو تمام مشتریان این شرکت هم از کیفیت بسیار مطلوب محصولات این شرکت و هم از قیمت آن رضایت کامل را دارند.
کارتن فروشی

کارتن فروشی

  • ارسال کارتن: ارسال کارتن در سریع ترین زمان ممکن از دیگر ویژگی های این شرکت است.
  • کیفیت کارتن: مهم ترین ویژگی این شرکت کارتن فروشی در تهران داشتن کارتن هایی با کیفیت هایی بسیار عالی است. تمام کارتن های این شرکت تولید شده از مواد اولیه درجه یک و 5 لایه هستند. این کارتن ها مخصوص اسباب کشی تولید و به بازار عرضه می شوند.
این مطلب هم جالب است بخوانید...
کارتن حمل بار چیست؟

سخن پایانی
برای اسباب‌کشی راحت و بدون دغدغه، بعد از برنامه‌ریزی، باید وسایل را به صورت اصولی بسته‌بندی کرد. کارتن‌های مخصوص اسباب‌کشی برای این‌کار کاملا مناسب هستند. زیرا این کارتن‌های چندلایه، کاملا مقاومند و از وسایل به خوبی محافظت می‌کنند. امروزه به دلیل جابه‌جایی‌های فراوان، این محصول بسیار کاربرد دارد و کارتن‌فروشی‌های متعددی در سطح ایران برای تولید این محصول سرمایه‌گذاری کردند.
در کلان شهر تهران به دلیل جمعیت بالا، جابه‌جایی بیشتر صورت می‌گیرد و این شرکت‌ها روزبه‌روز در حال افزایش هستند که در این مطلب نیز راجع‌به آن‌ها صحبت کردیم. از میان کارتن‌فروشی‌های موجود در شهر تهران، شرکت کارتن‌بار کاملا تضمین شده است و طیف وسیعی از کارتن‌های مخصوص اسباب‌کشی، که با استانداردهای روز تولید شدند را، به فروش می‌رساند. جعبه‌های این شرکت در مدل‌ها و ابعاد متنوعی تولید می‌شوند و مخصوص حمل و نقل وسایل هستند. همچنین این کارتن‌ها وزن وسایل را به خوبی تحمل می‌کنند و در برابر رطوبت و ضربه کاملا مقاومند.
خرید از کارتن‌بار مزایای دیگری نیز دارد:
– از طریق وبسایت این شرکت می‌توانید خرید اینترنتی داشته باشید.
– اگر به هر دلیلی به اینترنت دسترسی نداشتید، می‌توانید تنها از طریق یک تلفن محصول مورد نظر را خریداری کنید.
– می‌توانید پس از دریافت و اطمینان از کیفیت محصول، مبلغ را درب منزل پرداخت کنید.
– تمام محصولات این شرکت از مواد درجه یک ساخته شدند و کاملا مرغوبند.
– در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید محصول خود را دریافت کنید.
– محصولات این شرکت در مقایسه با سایر شرکت‌ها قیمت مناسب‌تری دارد.
به این نکته توجه داشته باشید: کارتن‌هایی که توسط کارتن‌فروشی‌ها تولید می‌شوند مختص اسباب‌کشی هستند و با کارتن‌های قدیمی یا سوپرمارکتی متفاوتند. این نوع کارتن‌ها بسیار ضخیم و لایه لایه ساخته می‌شوند و ابعاد مختلفی دارند که باید برای هر وسیله سایز و نوع مخصوص آن را استفاده کنید. به عنوان مثال جعبه‌های ۵ لایه مخصوص ظروف شکستنی و‌لوازم برقی هستند و کارتن‌های ۳ لایه برای کتاب و وسایل کم وزن کاربرد دارند. همچنین مواد به کار رفته در این کارتن‌ها، در طبیعت تجزیه شده و به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کنند.

برای مشاهده مقاله آشنایی با اهمیت کارتن فروشی روی لینک روبرو کلیک کنید . اهمیت کارتن فروشی

برای خرید لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف  کلیک کنید !

دریافت فایل PDF این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 2 =